چگونه یک نمای سرامیک خشک بدست آوریم؟

در واقع سرامیک خشک نما جزء دسته سرامیک های پیشرفته قرا می گیردو دربیشتر مواقع بع حالت اکسترودی تولید میگردد. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد. نمای سرامیک خشک در ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، بخش های داخلی ساختمان، ایستگاه های مترو و … آرمن به عنوان مجری انواع نمای خشک “نمای کرتین وال ، نمای اسپایدر، نمای سرامیک خشک، پنجره های آلومینیوم ترمال بریک و… هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت.

نمای خشک سرامیک

Th is was c reat᠎ed ᠎by behsaznama C on te nt G enerat or​ Demov ersi᠎on .

سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات در کشور ما به دو دسته روش؛ نمایان و غیره نمایان دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. 1. جهت افزایش کیفیت و سرعت اجرای نمای ترمووود توصیه میشود نصب و اجرای نمای ترمووود را بهعنوان آخرین مرحله اجرا در نما در نظر گرفت. پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. Th᠎is c᠎ontent has be en created  by behsaznama Content Generator D​em oversion!

قیمت ساخت هر متر مربع ساختمان با اسکلت بتنی، هر مترمربع قالب بندی سقف و ستون بتنی بین ۱.۸۰۰ تا ۲.۳۰۰ میلیون تومان برآورد می شود و قیمت ساخت هر متر مربع ساختمان با اسکلت فلزی نیز، هر مترمربع سقف و ستون فلزی از ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان برآورد می شود. شاید شما هم تصمیم داشته باشید تا ساختمان ( محل زندگی و یا اداری ) خود را متناسب با محیط پیرامون طراحی مجدد کنید تا هم هزینه های اضافی ساختمان کاهش یافته و هم از سرمایه شما محافظت شود. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. لازم به ذکر است ، این روش از اجرای سرامیک و همچنین جنس تایل های سرامیک خشک پرسلانی ، ظاهری چشمگیر به نمای پروژه آزادی بخشیده است. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . معماری و صنعت ساختمان همسو با ابداع مصالح نوی و تیغ ر در ساختار فعلی برخی از آن ها پیش می رود و بی تردید، پانلها در اشکال و ساختار مختلف، از این قاعده مستثنی نیستند. تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. این روش همانطور که از نامش مشخص است به علت غیر نمایان بودن اتصالات و استفاده از انکر و براکت ها که بهطور کامل غیرقابل مشاهده هستند، استقبال خوبی داشته که خود دارای دو روش متفاوت است. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

اجرای نمای خشک سرامیک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید