چیزهای جدید در مورد نمای خارجی ساختمان

ستونها هم در دوران باستان و هم دوران بعد از این المان نقش ایستایی و پایداری در نما را تداعی میکند.. در دوران باستان از سنگ به عنوان متریال اصلی استفاده میشد اما بعد از اسلام، آجر انتخاب بیچون و چرا معماران بود. بعلت عرض کم زمین میباید تفکیک فضایی صورت میپذیرفت به این شکل که با توجه به گذر اصلی در ضلع شرق و قرارگیری ورودی در این ضلع پس از ورود به ملک فضایی بعنوان پارکینگ و نگهبانی لحاظ شود. پس برای طراحی و اجرا از ایده های برتر دنیا الهام بگیرید. برای آب بندی ساختمان سیمانی، عایق کاری نمای شیشه ای، درزبندی نمای سنگی، واتر پروف کردن نمای کامپوزیت بهتر است مواد نانو نما ، جایگزین روش های سنتی شود. استفاده از سبک های مختلف در بخش بندی و دیواید کردن اجزای داخلی و به همان جدیت و دقت در نما بیرونی موجب خلق ایده های خارق العاده در این زمینه شده است. در اطراف مقبره، قبور زیادی از بزرگان دین وجود دارند که بنا به وصیت خود، در آنجا مدفون شدهاند. بناهای مدرن از لحاظ به کارگیری رنگ نیز، نامحدود هستند اما بنا به دلایلی معمولا رنگهای خنثی به میزان زیادی در آنها به کار میروند؛ البته طراحان سبک مدرن در کنار رنگهای خنثی از رنگهای روشن نیز استفاده میکنند تا رنگها در کنار یکدیگر ترکیب خوبی را پدید بیاورند.

نمای خارجی ساختمان

 A rticle has be᠎en gen​erat​ed ᠎by behsaznama C on​tent Gen​er​at᠎or  Dem ov᠎ersi᠎on!

اتصالات نمای خشک

طراح می تواند نما را به عالی ترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. این روغن ها بر پایه تکنولوژی نانو تولید شده و آنتی باکتریال می باشند. در این شیوه از اجرای سرامیک، تایل های سرامیک خشک پرسلانی توسط قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود و در فواصل مشخص شده به هم متصل می شود.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکدست می شود لاستیک های ضربه گیر در محل اتصال سرامیک به ریل جهت جلوگیری از لغزش و لرزش قرارداده می شوند. در پروژه های نوسازی، نمای ساختمان خود را به دست مهندسین معماری یا شرکت های ساختمانی و دکوراسیون داخلی بسپارید و از نقاط مثبت و منفی و همچنین چالش های پیش رو قبل از اجرای طرح با خبر شوید. از آن جایی که شما آزادی بیشتری در طراحی و ساخت ویلا دارید، پس میتوانید خانه ویلایی خود را تا حد بسیار زیادی شبیه به خانه رویایی و ایده آل خود بسازید. تصویر ساده و رایجی که بعد از شنیدن نام سبک کلاسیک در ذهنها نقش میبندد، معبدی مستطیل شکل است که چندین ستون در روبهرو یا اطراف آن قرار دارد.

اگر خانه شما اجازه نمی دهد آجرهای ساختاری در معرض دید قرار گیرند، می توانید به سراغ کاشی های آجری مصنوعی بروید که ظاهر یک دیوار آجری طبیعی را تکرار می کنند. سبک مدرن بر فرمهای تمیز و شسته رفته ، استفاده از مواد طبیعی و یکپارچه کردن فضای بین داخل و خارج تأکید و ترکیبی از آسایش و شیک بودن را به همراه دارد. با تمام این نکات و بهره از ایده هایی که می بینید یک طراحی نما بیرونی ساختمان ویلایی و آپارتمانی شیک خواهید داشت . حالا میخواهیم به نکات مهمی بپردازیم که باید در طراحی و پیادهسازی معماری ساختمان رعایت کنیم. از دلایل ترک خوردن نمای سیمانی، نشست ساختمان های نوساز مدتی پس از ساخت می باشد. نمای آجری اغلب عایق حرارتی و برودتی بوده، مقاوم در برابر تغییر رنگ نیز در برابر رطوبت مقاوم است، وزن کمی داشته و تنوع رنگی نماهای آجری نیز امروزه بسیار زیاد شده است و وزن کم و نصب نمای آجری از خصوصیات خوب نمای آجری است. و نیز اگر ایرادی در اجرا داشته باشد و باعث رسیدن رطوبت به لایه پایینی می شود. همانطور که در بالا نیز گفته شد نمای ساختمان به عنوان یک عایق حرارتی نیز در برابر هدر رفت انرژی عمل کرده و همچنین به عنوان عایق صوتی نیز کاربرد دارد.

نمای خارجی ساختمان پیش‌بینی‌ها برای 2023

به عنوان مثال می توانید برای دیوار پشت تلویزیون که به تی وی وال معروف است از اسلب بازالت یک تکه استفاده کنید . این روش به دلیل خلل و فرج کمی که در سنگ تراورتن و بسیار کمی که در سنگهای گرانیت و مرمریت وجود دارد همیشه با ریسک جدا شده از سطح همراه است. در این نوع نماها از سنگهای بزرگ برای ساخت نما استفاده میشود و نمای سنگی به ساختمان هویت خاصی میدهد. طراحی نمایِ خارجی یک ساختمان نوعی هنر و شیوهای از بیان است. خرید سنگ گرانیت را که یکی از محکم ترین و مقاوم ترین سنگ های ساختمانی است میتوان به منظور استفاده در نمای داخلی و هم قابل استفاده در نمای خارجی ساختمان میباشد. در طراحی نمای مینیمال اگر از شکل و طرح هندسی استفاده شود، بسیا ساده هستند مثل فرم های مکعبی. در مقابل اگر ساختمان مورد شما کم ارتفاع است، به دنبال چراغ هایی باشید که برد کمتری دارند، اما در عوض دارای پوشش نوری بسیار خوبی هستند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید