چیزی که شما نمودید پیشرفتید در مورد نمای خارجی ساختمان قدرتمند است – با این حال بسیار ساده

برای بسیاری از کارفرماها اهمیت دارد که مراکز معتبر را در زمینه ساخت و ساز انتخاب کنند که در حوزه های گوناگون از ساخت صفر تا صد پروژه, بازسازی و ترمیم و موارد دیگر تجربه داشته باشند. طراحی خارجی ساختمان معمولاً در ساخت و بازسازی ویلا ها و مجتمعهای مسکونی اهمیت زیادتری دارد. در خرید ویلا چیزی که مشتریان را به خرید آن ترغیب می کند، نمای خارجی ملک است. هر چقدر حجم نمای ساختمان بیشتر باشد, در نتیجه هزینه بیشتری هم باید برای تهیه مصالح و اجرای آن صرف گردد. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. هزینه های مربوط به اجرای نمای خشک متناسب با نوع متریال و نحوه اجرا متفاوت است. یکی از ویژگیهای استفاده از نمای خشک در طراحی نمای کلاسیک یا مدرن این است که می توان جهت اجرای آن از هر نوع مصالحی همچون سنگ ، آجر ، سرامیک ، چوب ترموود ، چوب پلاست ، کامپوزیت اچ پی ال و غیره به روش صنعتی استفاده کرد .

نظرسنجی: از نمای خارجی ساختمان چقدر خیلی درآمد دارید؟

می توان از نمای سرامیک برای بالابردن جلوه و زیبایی نمای خارجی ساختمان، استفاده کرد. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. نمای شیشهای به ویژه برای ساختمانهای تجاری و اداری، بسیار شیک و فانتزی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای اسپاید می توانید به سایت مجموعه آرمن طرح و نما مراجعه کنید. انواع روش های نصب نمای خشک چگونه است؟ مرحله سوم یا مرحله نهایی نصب سنگ است که باید دقیقا محل سوراخ بر روی سنگ و دیوار مشخص گردد. مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. چرا که کاری زمان بر بوده و هزینه زیادی ایجاد می کند,برای نصب قطعات بزرگ سنگ هم نمی توان از ملات استفاده نمود چرا که تثبیت بالایی ندارد. قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به عوامل زیادی از جمله نحوه نصب و متراژ کار ارتباط پیدا می کند. یکی از نماهایی که از محبوبیت بالایی برخوردار شده استفاده از نمای سیمانی ساختمان می باشد. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است.

نه مفید درس درباره نمای خارجی ساختمان That you هرگز فراموش نکنید

در مناطق گرمسیری چه رنگی برای نمای خارجی ساختمان ها مناسب است ؟ توصیه ما این است که در زمان طراحی نمای خارجی ساختمان همان زمان و همان هزینه ای را که برای طراحی دکوراسیون داخلی صرف کرده اید، انجام دهید. هنگامی که به یک ساختمان نگاه می کنید آنچه که برای اولین بار توجه شما را به خود جلب می کند، نمای آن است. این مجموعه در حوزه های مختلفی خدمات خود را عرضه می کند. 1. عدم وجود تزئینات در نمای یک خانه مدرن ؛ تزئینات حذف می شوند و بسیار ساده خواهند بود. اگر اجرای این سنگ ها بر روی نما به شکل دقیق صورت بگیرد، یک نمای کاملا صاف و یکدست ایجاد می گردد. با توجه به میزان بار اضافه که نماهای سنتی به ساختمان ها تحمیل می کنند، مهندسین در پی پیدا کردن راه حلی برای جلوگیری از این وزن اضافه و اجرای ایمن تر نمای ساختمان بوده اند. برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

سیستم شیاری از نظر اقتصادی سیستمی مقرون به صرفه است که در پشت سرامیک ها شیارهایی ایجاد می شود و سرامیک ها بوسیله رانر افقی به زیرسازی متصل می گردند، اما سرامیک به خاطر شیاری که خورده، ضعیف می شود و نسبت به سیستم کلیپسی ایمنی کمتری دارد. نماهای سنگی به دلیل جذابیت و زیبایی سنگ ها و همچنین تنوع بالای آنها, گستره عظیمی دارند. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. اجرای نمای ساختمان بسته به نوع مصالح نما و روش نصب انواع مختلفی دارد. در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد و باران مقاوم بوده و امکان سقوط مصالح به صفر نزدیک است. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته می شود که جهت اتصال مصالح ساختمانی مانند: سنگ, آجر,آلومنیوم و موارد دیگر از هیچ نوع ملاتی استفاده نمی کنند و تمامی اتصالات به صورت مکانیکی انجام می شود. نمای رومی؛ علاوه بر اسم زیبا و جالبی که این نمای ساختمان دارد، سبکی کلاسیک مقاومی به ساختمان شما میدهد. ​Data h​as been created  wi th behsaznama​ C᠎ontent᠎ Generator  Dem᠎ov ersion.

نمای خشک سرامیک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد این مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید