چیزی که همه درباره اجرای نما دوست ندارند و چرا

یکی از موارد مهم در استفاده از این محصول، تناسب آن با دیگر مصالح به کار رفته چه در نما و چه در محیط است. در چند سال اخیر طراحی های مدرن تمایل به استفاده از این محصول در تمامی عناصر ساختمانی دارد؛ تا جایی که حتی وسایل خانه مثل میز بتنی ، روشنایی، صندلی اپن ،گلدان و سایر عناصر با بتن اکسپوز نما یا همان بتن اکسپوز ساخته شده است. استفاده از این محصول در طراحی داخلی فضا های مدرن و معاصر بسیار رواج پیدا کرده است. ۱-جهت ایجاد لایه زیرین مستحکم ، یک لایه ملات نیمه خشک در سطح مورد نظر به ضخامت مورد نیاز پهن نمائید تا زیر سازی محل نصب با تراکم کافی انجام شود. همچنین محل اتصالات و محل جوش در نقشه برای دقت بیشتر معین می گردد. اما آنچه باعث تفاوت در ترمیم بتن های اکسپوز و بتن های معمولی می باشد نیاز به تشابه عملیات انجامی ترمیم با محل های اطراف و کنار منطقه ترمیم میباشد. از آن جایی که مواد اولیه بتن اکسپوز همان مواد اولیه بتن هستند، از این رو طول عمر بالایی دارند. طول عمر بالایی دارد. Th is data was created  wi​th behsaznama Content Generator Demoversi on!

تجهیزات نمای خشک

فاز نخست این پروژه به طول ۶ کیلومتر و دارای ۵ ایستگاه است. از آن جایی که تایل بتن اکسپوز دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و جذب آب دارند، از افزودنی های خاصی در بتن اکسپوز سبک استفاده میشود. بتن اکسپوز که بتن نما نیز نامیده میشود، پنل های آمادهای هستند که روی سطح پایانی کار، در نمای داخلی یا خارجی و حتی کف اجرا میشود. تورهای طبیعتگردی بسیاری در فصل بهار برای پیمایش مسیر زیبای دریاچه سوها تا آبشار بلند لاتون (در دل جنگلهای لوندویل) برنامهریزی و اجرا میشوند. طراح میتواند نما را به عالیترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. پنجره ترمال بریک یکی از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی است که با تعبیه یک عایقدسطح EPDM ،سطح درونی از بیرونی قطع می گردند. از آن جایی که فضای مدرن و سرد مورد پسند همگان نیست، توصیه میکنیم پیش از اجرا، حتماً مدل سازی سه بعدی انجام شود. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

نمای خشک سرامیک چیست

در مجموع دو تکنیک مؤثر و مفید برای ترمیم تایل بتن اکسپوز وجود دارد. بتن اکسپوز یا نما های خشک بتن نما چیست؟ پس از اجرا بتن اکسپوز مانند هر عملیات اجرایی دیگر ممکن است مشکلاتی داشته باشد. پس لازم است با توجه به فضا دست به انتخاب زد. در واقع پس از نصب این پنل هیچ پوشش یا مصالح دیگری روی آن را نمیپوشاند. در نهایت مزایا و معایب استفاده از این بتن را هم عنوان کردیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب مصالح مورد برای ساختمان بپردازید. تنوع ظاهری و قابلیت ساخت و تولید بتن اکسپوز در ابعاد مختلف این امکان را به طراحان، مهندسان و مالکان میدهد تا انتخاب مناسب داشته باشند. تایلها و پنلهای بتن اکسپوز وزن بالایی دارند. اگر از ملات برای نصب تایل های استفاده میشود، بهتر است از تایل بتن اکسپوز با سطح پشتی شن پاشی شده همراه با سیم اسکوپ استفاده شود. ۲-در موارد بتن اکسپوز کف می توان روی سطح بتن پهن شده را با استفاده از دوغاب پودر سنگ و سیمان با نسبت ۱:۲ به ضخامت ۲ الی ۵ میلیمتر بپاشید تا لایه ای از دوغاب روی سطح بتن نیمه خشک ایجاد گردد. اجرای نمای فلزی کامپوزیت محبوبیت زیادی دارد و کاربرد آن در نمای فلزی آپارتمان های مسکونی تا پالایشگاه ها و جایگاه های سوخت است.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

همه چیز درباره انتخاب یک پنجره آلومینیومی می تواند به نظر شخص شما بستگی داشته باشد و دریافت مشاوره از سازندگان نیز می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا بهترین محصول را انتخاب کنید. اجرا و پیاده سازی این محصول به ظرافت و دقت زیادی نیاز داد و لازم است تا برای رسیدن به سطحی صاف و صیقلی از مصالح با کیفیت استفاده و کار اجرا به درستی انجام شود. میانگین دمایی این نوع اقلیم آب و هوا بین -3 تا 10 درجه است. در آب انبار ها برای خنک نگهداشتن و تهویه مناسب از بادگیرها استفاده می شود و در یک آب انبار شهری متناسب با وزش باد مطلوب تعداد بادگیرها تا هفت عدد متغییر است. آن چه که در ترمیم بتن نما حائز اهمیت است، تطابق و یکدستی رنگی است. بعلاوه سرعت اجرای این محصول بالا است و زمان کمتری نسبت به دیگر مصالح میگیرد و میتوان با ملاتتر یا اتصالات خشک آن را نصب کرد. برای اجرای خشک هم میتوان در تایل ها پینگذاری انجام داد و سپس تایل را به شاسی کشی پشت کار پیچ کرد. روش دیگر نصب خشک استفاده از پیچ تایل ها از جای رول بولت های روی تایل برای پیچ کردن به دیوار یا شاسی کشی پشت است.

دیدگاهتان را بنویسید