چیزی که همه درباره نمای خشک دوست ندارند و چرا

در ساختمانسازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود. از سوی دیگر، به علت ساخت اختصاصی و کارشناسی شده آلومینیوم نرمال، قیمت تمام شده آن، هزینه های سفارشی سازی را نیز در بر میگیرد. معمولاً در ساخت پروفیل پنجره ترمال بریک از میزان آلومینیوم بیشتری استفاده می شود که قیمت آن را بالا می برد. عیب پروفیل آلومینیوم، با وجود مقاومت و سختی بالا این است که یک رسانای خوب برای حرارت و الکتریسیته نیز به شمار می رود. یکی از نکاتی که باید در انتخاب نمای ساختمان به آن توجه داشته باشیم، مقاومت در برابر تغییرات دمای هوا می باشد. سیستم های آلومینیومی در دو توع پنجره ترمال بریک و نانترمال قایل تولید می باشند که در سیستم نانترمال اثری از پلی آمید دیده نمی شود. پلی آمید مورد استفاده با توجه به سایز مقاطع 14.8 و 24 میلی متر و تولید ایتالیا می باشد. یکی از معایب سنگ تراورتن دره بخاری قیمت بالای آن می باشد. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد.

سنگ نمای خشک

یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. فرمی که در مناطق گرم و خشک به عنوان الگوی خانه ها استفاده شده است فرم کهن و ارزشمند خانه های دارای حیاط مرکزی است, الگوی حیاط مرکزی از دوران ماقبل تاریخ تا به امروز نه تنها در مناطق مرکزی ایران بلکه در مناطق خشک خاورمیانه و در اکثر تمدن ها کهن تکرار شده است, خانه های با حیاط میانی و محصور مطلوب ترین, ترکیب و فرم برای تعدیل شرایط حاد اقلیمی به خصوص در منطقه گرم و خشک کویری است. بیلت آلومینیومی موجود در بازار که برای تولید پروفیل استفاده می شود، دو نوع است. قابل ذکر است لاستیک epdm قوی ترین و مقاوم ترین نوع لاستیک برای استفاده در پنجره ترمال بریک می باشد که بالاترین عمر را در لاستیک های موجود دارا است. ۴- نمای اجری ساختمان : استفاده از نمای اجر در طراحی و اجرای نمای ساختمان باعث میشود ساختمان رنگ و بوی گذشته بگیرد.

نمای اقلیم گرم و خشک

Th​is  po​st was g​enerat ed with behsaznama C​on tent Generator DE᠎MO .

امروز میخواهیم کمی در مورد قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و نوع کار و درامد کار در ارتفاع برای شما صحبت کنید تا ابهام هایی که دارید بر طرف شود. در اغلب سیستم های نمای خشک، به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می نمایند. در بازار، آلومینیوم اختصاصی یا نرمال، به نوعی از ورق و پروفیل گفته می شود که از آلومینیوم ولی با توجه به نیاز و سلیقه مشتری ساخته می شود. اما در قیمت پروفیل نرمال، هزینه های سفارشی سازی نیز لحاظ می گردند. هزینه شستشوی نما چگونه محاسبه می شود ؟ ضخامت ملات نما که خود برمی گردد به نحوه اجرای اسکلت و دیوارهای پیرامونی ساختمان ، وزن مخصوص مصالح مصرفی در ملات و پوشش اصلی نما . به این ترتیب، در تابستان، گرمای بیرون به داخل منتقل نمی شود و در زمستان نیز گرمای داخل ساختمان بیرون نمی رود. برای این نوع پنجره ها دو فریم آلومینیومی استفاده می گردد و آلومینیوم یک فلز نسبتاً گران قیمت است. همچنین در میان پروفیل پنجره آلومینیومی جهت آب بند و هوابند شدن کامل از لاستیک های ای پی دی ام (epdm) استفاده می شود.

اجرای بتن اکسپوز

نوع دوم، بیلت های آلیاژی هستند که در مرکز آنها از آلومینیوم بازیافتی استفاده شده است و کیفیت مرغوبی ندارند. در نتیجه، قیمت نهایی تمام شده آنها بسیار بیشتر از پنجره های آلومینیومی معمولی و بعضی دیگر از انواع پنجره خواهد بود. نوع اول، بیلت آلومینیومی فابریک می باشد که در ساخت آن هیچ ماده ضایعاتی به کار نرفته است و کیفیت بسیار بالایی دارد. با این حال، میزان آن نسبت به نوع ترمال بریک، بسیار بیشتر است. با توجه به این که سطح دریا ها خیلی آهسته تر از سطح زمین تحت تآثیر آفتاب گرم می شوند لذا میانگین درجه حرارت هوای بالای خشکی ها در تابستان بالا تر و در زمستان پایین تر از میانگین درجه حرارت هوای بالای دریاهاست . سیستم ویزیبل با کلیپس تک و دوبل آهنی : در این سیستم پس از زیرسازی با قوطی های آهنی و سپری های آلومینیومی براکتهایی از جنس ورق آهن به ضخامت 1.5 میلیمتر روی سپری نصب می شود که این براکتها دارای گیره هایی می باشد که پس از نصب ، سرامیک ها روی این گیره ها می نشیند.

مشتریان شما واقعاً در مورد اتصالات نمای خشک شما چه فکر می کنند؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما سرامیک.

دیدگاهتان را بنویسید