چیزی که 325 دلار برای شما در اجرای نما می‌خرد

همانطور که میدانید، کیفیت همیشه مهمترین عامل تعیینکننده برای زیبایی و بهخصوص ماندگاری نما است. در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. توصیه میشود بهجای دست بردن به این محصول طبیعی که بهتنهایی و بدون مواد افزودنی هم زیباییهای منحصربهفردی دارد، از روشهای تولید استاندارد برای آن استفاده شود و همچنین استفاده از افزودنیهای مصنوعی در آن به حداقل برسد. نکتهای که بتن اکسپوز را از دیگر محصولات متمایز میکند، طبیعی بودن آن است. طراحی نما به سبک ایرانی، با بهره گیری از مصالح ساختمانی بومیو غالبا از آجر است. ساختمان Tokyo Bay Bay طراحی کنزو تانگه از نمونههای خوب این سبک است که کپسولها به عنوان واحد تکرارشونده و قابلتعویض در یک چهارچوب قرار گرفتهاند و کلیت ساختمان را میسازند. از این رو سرعت انتقال حرارتی آلومینیوم برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار زیاد است.

اتصالات نمای خشک

᠎Th᠎is data has  been writt​en by behsaznama Con​tent Gener ator D᠎em oversion .

البته توضیحات مرتبط با این روش، بسیار تخصصی است و تنها لازم است بدانید در پشت بتن اکسپوز، قوطیهایی قرار میگیرد که بتن را به محل موردنظر متصل میکند. اما برای تنوع در رنگ و طرح آن، لازم است گاهی از مواد دیگری به هنگام تولید در آن استفاده شود. ابعاد پنل های بتن اکسپوز در دو گروه مربع و مستطیل قرار دارد، با توجه به زیبایی طرح مورد نظر، ابعاد دیوار یا کف و نیز تناسبات فضا می توان ابعاد پنل مورد نظر خود را انتخاب کرد، و همچنین با توجه به بیرون زدگی پنل ها از نمای اصلی و شکست های موجود در نما می توان از قطعات سفارشی ال شکل و یو شکل نیز استفاده نمود تا در این صورت درزهای کمتری در نما ایجاد گردد. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود.

این بتن در برابر رطوبت مقاومتی وصفناشدنی دارد.

نصب بولت، قیمت مقرون به صرفهای نیز دارد و هزینه آن در مقابل مقاومت و زیباییاش، بسیار منطقی و بهصرفه است. فولاد موج دار سبک و بادوام است و گزینه خوبی برای اجرای نمای فلزی طرح دار است. پس از اجرای طرح انتقال آب از سرشاخه دز به قم که رسانههای ایران از آن با عنوان کلی و مبهم «طرح انتقال آب از سرشاخههای دز به قم» نام میبرند که این طرح تأمینکننده اصلی آب مصرفی (شرب، صنعتی، کشاورزی) شهرهای گلپایگان، خمین، محلات، نیمور، ساوه و قم میباشد. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. چرا نما مهم است؟ در این مقاله قصد داریم به طراحی و اجرای نمای ساختمان 4 تا از مهم ترین نمای شیشه ای کرتین وال دنیا بپردازیم. این بتن در برابر رطوبت مقاومتی وصفناشدنی دارد. و با عمقی حدود ۱.۵ سانتیمتر در قسمت پشتی بتن انداخته میشود و در نهایت چسب مگا استون روی قسمتهای شکاف خورده با کاردک مالیده میشود. برای قسمت هایی از نمای ساختمان که در مجاورت با انسان قرار دارند، نباید از مصالحی که تیز و برنده هستند مثل شیشه یا فلز استفاده کرد.

نمای خشک با آجر تغییر اجرای نما شما}

روش بولت در نصب بتن اکسپوز به نسبت روشهای قبلی، ایمنی و زیبایی بصری بیشتری دارد. این طیف رنگی که بتن اکسپوز دارد، باعث شده تا در فضاهای مدرن و معاصر مورد استقبال قرار بگیرد و زیبایی مکانهایی با این سبک را دوچندان کند. همچنین با استفاده از این نقشهها، در راستای کاهش هزینه و افزایش سرعت در نصب و زیبایی چند برابری نما، گام بزرگی برداشتهاید. در این روش، دو ردیف پروفیل افقی و عمودی مورداستفاده قرار میگیرد. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. در اجرای نما نیز همین نتیجه پدید میآید و در صورتی که با متریال مناسب و باکیفیت انجام نشود حتی اگر توسط بهنامترین معماران هم طراحی گردد، جذابیتهای آن مورد توجه قرار نمیگیرد. کشور ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار از پنل های بتنی اکسپوز در پروژه های شهری استفاده کرد. قالب گذاری خاص بتن اکسپوز نما به دلیل استفاده در نمای داخلی و خارجی، سبب وزن سبک آن شده است. به همین دلیل دررابطهبا نصب آن در یکفصل خاص، نگران نباشید؛ زیرا نماکاری آن در هر فصلی قابل انجام است.

نکات برتر روش های اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید