کامل 5 مثال از نمای سرامیک خشک

شاید به نظر بیاید که در آنچه که ما زیبا می دانیم تفاوت هایی وجود دارد. محسن فروغی معمار مدرنیست ایرانی طرح آرامگاه را با همکاری علی اکبر صادق با الهام گرفتن از عناصر معماری سنتی ایران، در سال ۱۳۳۰ طراحی نمود. طراحی نمای مدرن از قوانین معماری مدرن پیروی می کند. در نهایت با استفاده از طراحی نمای سرامیک خشک می توانید یک نمای بیرونی منحصر به فرد برای ساختمان بسازید. واژهها و عبارتهای متفاوتی در دنیای طراحی نمای بیرونی ساختمان وجود دارد. چسبندگی خیلی خوب سنگ بازالت به ملات به دلیل تخلخل بالا که این امر موجب می شود بعنوان سنگ نمای ساختمان گزینه ای بسیار مناسب باشد زیرا به مرور زمان دچار ریزش و سقوط از ساختمان نمی شود . پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

باید رفع نمای سرامیک خشک 60 قدم بردارید؟

در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. این روش هم یکی از پرکاربردترین سیستمهای اجرای سرامیک خشک نمایان در کشور ایران است که از کشور ترکیه وارد شده و به همین نام مشهور است. به این منظور بهترین کار مشورت با افراد حرفه ای در این زمینه است. آثار تزیینی مختلفی با توجه به سلیقه خاص افراد وجود دارد. اگر از آن دسته از افراد هستید که به این فاکتور اهمیت می دهید باید از مواد اولیه با کیفیت بهره ببرید. همه مشتریان به دنبال نمایی هستند که ویژگی هایی از جمله زیبایی، طول عمر و کیفیت بالا را داشته باشد. نگهداری و طول عمر ساختمان به طراحی نمای سرامیک خشک یا هر نوع نمای دیگر بستگی دارد. در سیستم نمای خشک ،متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

Content w as generated by behsaznama Conte᠎nt ᠎Gene​rator DE​MO !

10 افسانه درباره نمای سرامیک خشک

به منظور جلوگیری از لغزش و همچنین فیکس شدن سرامیک های نصب شده بر روی ریل های آلومینیومی در زیر آنها از پلاستیک های EPDM استفاده میشود. بستهای این سیستم در سطح نمای سرامیک قابل رویت است و برای جلوگیری از جلب توجه میتوان آنها را با رنگ کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشش داد. قیمت نمای خشک سرامیک بستگی به به نوع نمایی است که انتخاب میکنید. رنگ نما در سبک مینیمال از بین رنگ های خنثی و عموما سفید مجموعه ها انتخاب می شود. همچنین نمای سیمانی آتش سوزی را در بین طبقات گسترش نداده و به همین منظور ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی دارد. در شهر و کشور های بزرگ و صنعتی ایمنی اهمیت زیادی دارد. این سیستم به دلیل استفاده از کلمپ ( کلیپس های بزرگ استیل ) یکی از کاملترین ترین سیستم های سرامیک خشک نمایان در دنیا می باشد. در این سیستم از کلمپ های مخصوص و بزرگی برای نگهداری سرامیک ها استفاده میشود. در ادامه این فاکتور ها را به صورت موردی ذکر می کنیم تا بدانید که نکات خرید نمای سرامیک خشک چیست؟ عدم جذب معلقات موجود در هوا ، همچنین با وقایع جوی مانند باد و باران ،غبار و دیگر آلودگیها از روی آن برداشته می شود.

چگونه یک نمای سرامیک خشک را به زمین بزنیم

همچنین تراورتن جزء سنگ هایی است که به خوبی برش می خورد و تیشه خوری خوبی دارد، به همین علت در ابعاد و اشکال مختلف ارائه تولید و در فضا های متفاوت و با کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تصور ما از قوانین و اصول طراحی ساختمان این است که نقطه کانونی فقط برای دکوراسیون داخلی است اما در طراحی نمای خارجی هم نقطه کانونی کاربرد دارد. وجود دارد. برای ثبت سفارش آنلاین، فقط باید به صفحه مربوط به هر محصول مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را در سایز، برند و … به این فکر میکنید که چطور باید اینها را پاک کنید. توجه کنید در هنگام استفاده از ماده عایق کاری نما، شیشه ها کاملاً تمیز باشند. پیش از طراحی نمای ساختمان حتما با یک مشاور خوب و مجرب کمک بگیرید و در مورد انتخاب مصالح و نحوه اجرای نما با او مشورت کنید. سبک دکوراسیون داخلی تا حد زیادی به شما در انتخاب نمای سرامیک خشک کمک می کند. این گستردگی انتخاب ها می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید