کتاب آنلاین در یک نگاه

هر چند دیگر راههای خرید کتاب مانند خرید تلفنی، حضوری و حتی تلگرامی نیز در دسترس شما عزیزان قرار دارد. اینگونه کتابها نیز در انواع و اقسام وجود دارند و طبیعتاً هر دانش آموز بنا به نیاز خود باید از کتاب مدنظر خود استفاده کند. دانشآموزان علاوه بر کتابهای درسی، به کتابهای کمک آموزشی قوی هم نیاز دارند تا در زمان محدود، بتوانند بیشترین نتیجه را بگیرند. دانشآموزان ضعیف و متوسط میتوانند ابتدا از یک منبع سادهتر شروع کنند و پس از مسلّط شدن برروی آن، یک منبع قویتر تهیّه کنند. منبع تست ها، علاوه بر تست های تالیفی، تست های کنکور و تست هایی است که با عنوان برگرفته از کتاب درسی از تمارین آن استخراج شده اند. تست های کتاب حسابان و ریاضی جامع تست خیلی سبز در مجموع پوشش خوبی روی انواع تست ها دارد و تیپ های مهم و پرتکرار کنکور را شناخته است. ، شرکت در بازدیدهای علمی و اردوهای سیاحتی، بهرهگیری از خدمات مشاورهای و استفاده از تسهیلات مختلف آموزشی و پژوهشی از جمله مزایای عضویت دانشجویان در گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز است. در این راستا در جهت انتخاب بهتر و آسانتر برای خرید کتاب کمک درسی و کنکور انتشارات الگو، بانک کتابی همچون بانک کتاب آنلاین افق قصد دارد با معرفی انواع محصولات آن و همچنین معرفی خدمات خود، شرایط دسترسی آسان به این محصولات را برای شما مخاطبین عزیز فراهم نماید.

چهار مسائل درباره کتاب آنچه می خواهید… بدجوری

یکی از مراحل مهم و سرنوشتساز زندگی هر فرد، شرکت در کنکور سراسری میباشد. یکی از دغدغههای داوطلبان شرکت در کنکور انسانی، خرید منابع فلسفه و منطق کنکور است. به طور کلی شما به عنوان داوطلب کنکور 1401 یک دغدغه اصلی باید داشته باشید آن هم رسیدن به یک ساعت مطالعه مطلوب و حفظ آن است . اما اگر مطالب را در حد منطقی بلد هستید و می خواهید یک منبع تستی سرشار داشته باشید این کتاب انتخاب مناسبی است. مثلا در درسنامه معادلات گویا از مسائل غلظت تستی حل نشده با اینکه تمرین کتاب درسی است. از دیگر منابع برتر حسابان کنکور، کتاب میکروطلایی حسابان است. در واقع این تصور که کتابی که توانست یک رتبه برتر را به درصد بالا برساند شما را نیز موفق خواهد کرد تصور اشتباهی است چرا که شیوه مطالعه و درجه علمی هر فرد با دیگری متفاوت است به عنوان مثال شاید لحن بیان و آموزشی که در کتابی که رتبه های برتر استفاده کرده اند برای شما سخت و غیر قابل فهم باشد . در هر حال اگر نیاز به کتابهای کمک درسی برای پایههای مختلف دارید، میتوانید از کتابهای انتشاراتی که نام برده شد استفاده کنید. در حال حاضر اکثر افراد بیشتر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند که ویستور، در زمینهی فروشگاه اینترنتی کتاب فعالیت دارد.

بعد از ارسال مرسوله، مسئولیت آن بر عهده پست جمهوری اسلامی ایران بوده و آسیابوک هیچ عملی نمی تواند بر روی آن انجام دهد. بنابراین نمی تواند به عنوان منبع اول آموزشی برای یادگیری یک مطلب مورد استفاده قرار بگیرد. مشخص است که با مطالعه این بخش خواننده ای که با دامنه تابع مرکب آشنا نیست، چیز زیادی دستگیرش نمی شود. مطالعه دقیق جزوه به این معنی است که تعاریف و مفاهیم را حلاجی کنیم و مطمئن شویم که همه آن ها را خوب یاد گرفته ایم. شما در این کتاب روش ها و اسراری (به معنی واقعی کلمه اسراری) را یاد میگیرید که در هیچ کلاس درسی به آن ها اشاره نمیشود، حتی اگر بتوانید مدرسی را پیدا کنید که تسلط کامل به این روش ها داشته باشد برای انتقال کامل این روش ها به شما حداقل ۵ جلسه زمان احتیاج است و قیمت هرجلسه این کلاس کمتر از ۳۰۰ هزار تومان نخواهد بود درحالی که قیمت این کتاب یک دهم هزینه این جلسات هم نیست درحالی که برای همیشه این کتاب را در قفسه کتاب های مجازی تان خواهید داشت و هرجا لازم باشد میتوانید به آن رجوع کنید ولی آیا مدرس را هم میتوانید در قفسه کتابخانه خود نگه دارید؟

، آنها را خریداری کنند.

خرید کتاب تست فلسفه و منطق و دیگر کتابهای کنکور این درس، با تخفیف ویژه کتابانه، بهترین پیشنهاد برای داوطلبان کنکور رشته انسانی است. فروشگاه میگ میگ بوک یکی از بهترین فروشندههای کتاب کنکور ایران میباشد که توانسته با تلاشهای شبانه روزی تمام کتابهای خوب موجود در ایران را خدمت شما داوطلبین عزیز ارائه کند. پس در قدم اول شما می بایست برای هر درس یک منبع تست مشخص کنید که مطابق با پایه علمی شما باشد و می توانید پس از گذشت زمان و بالا رفتن مهارت در مطالب درسی از یک منبع قوی تر استفاده کنید . ویژه مقاطع ابتدایی و مقاطع متوسطه اول جهت آمادگی دانش آموزان برای امتحانات تیزهوشان تالیف و چاپ شده است. در انتها لازم به ذکر است که باید ویرایش و لهجه کتاب نیز حتما چک شود. توزیع تست ها نیز در میان فصول براساس اهمیت و حجم آنها صورت گرفته است. در عشق کتاب موجود و با قیمت مناسب و تخفیف ویژه قابل خریداری است. دانشآموزان باید با توجه به نیاز خود و ویژگی هر کتاب، آنها را خریداری کنند. امروزه کتابهای کمک آموزشی مختلفی با هدف موفّقیّت دانشآموزان توسط انتشارات گوناگون به چاپ رسیده است. دانشآموزان میتوانند با دنبال کردن ویستور در فضاهای مجازی از آخرین اخبار و تخفیفها مطلّع شوند. ᠎This art​icle has been w ri᠎tten  with G​SA C on​te nt  G enerator ​DE MO!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کتاب با تخفیف لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید