کتاب درسی چه کاری می‌تواند انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

مجموعه كتاب قم از سال 83 تا کنون بیش از 50000 عنوان كتاب با مشخصات كامل در بانك اطلاعاتی خود بارگزاری کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است که این آمار فزاینده بیانگر تعداد منشورات ناشران استان قم می باشد همچنین حجم بالای کتاب های این فروشگاه حاصل همت والا و عزم راسخ بیش از 800 ناشر فعال، اصحاب قلم و اهالی فرهنگ در جهت ترویج و نشر فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می باشد. Smashwords یکی دیگر از بهترین سایت ها برای خواندن کتاب های آنلاین رایگان بدون دانلود است. برای مطالعه آنلاین کافی است نام کتابی را که می خواهید بخوانید در نوار جستجو تایپ کنید. به شرطی که کتابی متفاوت، شکیل و اصولی تولید کنید. این کتابها یا آثاری با مالکیت عمومی هستند که بنا به درخواست مالک حق نسخهبرداری رایگان ساخته شدهاند، یا بدون حق چاپ هستند. Google Books بهعنوان موتور جستجوی کتاب عمل میکند و همچنین دسترسی رایگان به کتابهای بدون حق نسخهبرداری یا در وضعیت مالکیت عمومی را فراهم میکند.

خرید کتاب دانشگاهی

HathiTrust که در سال 2008 تأسیس شد، دسترسی قانونی رایگان به بیش از 17 میلیون مورد دیجیتالی را فراهم می کند. ممکن است برخی از کتاب ها به صورت آنلاین در دسترس باشند، ممکن است لازم باشد آنها را از کتابفروشی های آنلاین توصیه شده خریداری کنید. بر اساس این تخفیف ویژه و استثنایی افراد می توانند کتابهای خود را با 63% تخفیف ویژه و باورنکردنی برای اولین بار در کشور خریداری کرده و محصولات خود را در هر کجای ایران که بخواهند تحویل بگیرند. تنها مسئلهای که فرد برای ارائه کتاب باید به آن توجه داشته باشد این است که اگر فرد سفارشدهنده قصد دارد در ترجمه کتاب ، اصطلاحات و اطلاعات گوناگون به گونهای که وی قصد دارد گنجانده شود و تغییراتی در آن ایجاد نشود می تواند به مترجم اعلام نماید، البته مترجمین در ابتدای کار این مسئله را از شما سؤال میکنند و شما میتوانید برای آنها بحث را روشن نموده و با آنها صحبت و مبادله اطلاعات کنید. Con᠎te nt w as creat᠎ed by G​SA Conte nt G en᠎erat᠎or DEMO!

از آن زمان تا به امروز جيحون همواره در تلاش است تا در كنار كتاب، با تكميل محصولات فرهنگي خود پاسخگوي نياز مخاطبان باشد. Manybooks در سال 2004 با هدف ارائه کتابخانه گسترده ای از کتاب های رایگان در قالب دیجیتال تاسیس شد. رمان، داستان کوتاه، کتاب علمی و آموزشی، از اصلیترین دستهبندیهای کتاب نوجوان محسوب میشود. Riveted یک انجمن آنلاین برای هر کسی است که عاشق داستان های بزرگسالان جوان است. در میان است بهترین وب سایت ها برای دانلود رایگان کتاب های درسی PDF. خرید و سفارش اینترنتی بهترین انتخاب است زیرا علاوه بر صرفه جویی در وقت و برخورداری از تخفیف های ویژه با کم کردن رفت و آمدها و کاهش هزینهها و آلودگی هوا به خود محیط زیست خود، کمک شایانی کرده ایم. فرسودگی که بسیاری از مردم احساس می کنند نتیجه انتخاب های بد نیست. هنگام خرید کتاب به زبان انگلیسی از انتشارات دهکده زبان، علاوه بر دسترسی به انواع کتابهای انگلیسی، میتوانید از بهترین قیمتها و تخفیفهای باورنکردنی در این انتشارات برخوردار شوید. Bookboon دسترسی رایگان به صدها کتاب درسی رایگان نوشته شده توسط اساتید از دانشگاه های برتر جهان را فراهم می فروشگاه اینترنتی کتاب کند. Read Any Book یکی از بهترین کتابخانه های دیجیتال برای مطالعه آنلاین کتاب است.

برای مطالعه آنلاین، روی جلد کتاب کلیک کنید و به توضیحات کتاب بروید، یک دکمه “HTML” در کنار “Book Description” روی آن کلیک کنید و بدون دانلود شروع به خواندن کنید. برای تغییر صفحه کتاب نیز باید روی کتاب کلیک کنید. بعضی از اصطلاحات و واژگان در ترجمه کتاب وجود دارند که ممکن است معنی آنها در نظر نویسنده متفاوت باشد و یا در نظر فردی که قصد ترجمه آن را دارد بسیار متفاوت و معنای گوناگون داشته باشد که در این صورت بهتر است فردی که کتاب را برای ترجمه میسپارد با مترجم گفتوگویی داشته باشد و درباره معانی کلمات و اصطلاحات مشورتهایی انجام دهد، همچنین معانی اصطلاحات و واژگانی که نیاز به تغییر ندارند را بیان نماید. ادبیات به تکتک افراد با همه ویژگیهای فردیشان امکان داده از تاریخ فراتر بروند. اما اگر واقعا نیاز به فایل لایه باز طرح دارید، میتونید با پرداخت مبلغ 50٪ مازاد بر رقم اصلی سفارش، فایل لایه باز رو هم از ما دریافت کنید. بسیاری از کتابفروشی ها و سایر خرده فروشان می توانند از طریق این عمده فروشان، کتاب سفارش دهند. Th​is c​onte᠎nt was c​reat᠎ed by ketabtala  C​onte nt Ge ne​rato r DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید