کتاب مهم است برای موفقیت شما. Learn این جستجوی} چرا

پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که افراد بسیاری از ابزار های هوشمند نظیر تبلت ها و کتاب خوان های دیجیتال (ابزاری جهت دانلود کتاب الکترونیکی و مطالعه آن) استفاده فراوانی کنند. این رویداد بزرگ فرهنگی عمدتاً مناسب افرادی است که در شهرهای دور از مرکز ایران زندگی میکنند و ترجیح میدهند تا کتابهای دلخواه خود را در این ایام با یکبار سفر به پایتخت تهیه کنند. نکته پایانی که باید مد نظر قرار دهید ، سایت های واسطه ایی وجود دارند که امکان خرید pdf کتاب خارجی به خصوص از سایت هایی مانند آمازون را برای شما فراهم می کنند ، که خود این سایت ها حدود 20 تا 25 درصد قیمت کتاب را به عنوان کارمزد دریافت می کنند. برای خرید کتاب از سایت های خارجی شما می توانید ابتدا کتاب خود را در کتاب فروشی های مختلف دنیا و دیگر سایت های فروش خارجی همانند آمازون و ایبی سرچ کنید و پس از آن تهیه آن کتاب خارجی را به عهده نسک آور بگذارید. در «سبد خرید کتاب » می توانید تعداد هر کالا را تغییر داده و یا کالایی را حذف نمایید. بر پایه اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آییننامۀ اجرایی اعتبار خرید کتاب (بن) اهل قلم، به بیش از ۹ هزار اهل قلم در پنج سطح مختلف بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اعتبار خرید کتاب از «سامانه خرید از کتابفروشی» به مبلغ کل بیش از ۲۳میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.  Th is  da ta was cre​at ed  by ketabtala C onte nt Generat᠎or D​emoversion᠎.

اشتباه شماره 1 کتاب در حال مرتکب هستید (و چهار روش‌ها برای تعمیر آن)|6 روز تا بهتر روشی که شما کتاب|مقاله غیرمعمول روش های فریبنده کتاب را آشکار می کند}

شاید تا کنون بارها پیش آمده است که کتاب جدیدی در خارج از کشور چاپ شده باشد و شما دوست داشته باشید از اولین خوانندگان بین المللی آن باشید و یا گاهی پیش می آید در حین انجام مطالعات خود به کتاب خارجی بر می خورید که هر چه در داخل ایران آن را جستجو می کنید نمی یابید. از این رو علاوه بر مشاوره رایگان خرید کتاب برای کودکان شما در واتسپ، واحد معرفی ویدیویی کتاب های مجموعه عمو کتابی شروع به فعالیت نموده است و عمو کتابی برای اولین بار در کشور در اقدامی جذاب، برای تمامی کتاب ها، ویدیوی معرفی ساخته است تا بتوانید پیش از خرید فیلم تورق آن را ببینید و تصاویرش را نیز مشاهده نمایید. مجموعهی کتابانه از زمستان سال 1386 شروع به فعالیت فرهنگی خود کرد. سایت فروشگاه کتابانه با آزمون و خطاهای فراوان هماکنون با مزایا و امکانات بسیاری در حال فعالیت است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

کتاب 24 بهترین مرجع تازه متولد شده (اسفند 1399) برای یافتن کتاب است و ما در تلاش هستیم همواره با مزیت رقابتی تحویل سریع کتاب برای شما تجربه بهترین در خرید کتاب ایجاد کنیم و خیلی راحت از طریق درخواست کتاب هرکتابی را که نیاز دارید می توانید سفارش دهید و فوری تحویل بگیرید. شما می توانید 5 الی 7 روز کاری بعد کتاب مورد نظر خود را در تهران و یا تمامی شهرستان های ایران تحویل بگیرید. کافیست با مشاورین و کارشناسان سایت رهبران کتاب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. برای این کار کافیست در زمان ورود اطلاعات، گزینه ارسال به خارج از کشور را انتخاب نمایید و پس از آن کشور و آدرس پستی بین المللی را وارد کنید. نسک آور کتاب خارجی مورد نظر شما را از هر جای دنیا برای شما با کارت های بین المللی خرید می کند و با سرویس های مختلف پستی آن را به دست شما در ایران خواهد رساند. مجموعه نسک آور این نیاز شما را بر آورده می کند و قابلیت تامین کتب خارجی از همه جای دنیا و از سایت های مختلف فروشگاهی بین المللی را دارد. اهالی قلم علاوه بر این اعتبار میتوانند از یارانه یک میلیون ریالی که به کدملی آنها اختصاص پیدا کرده نیز استفاده کنند.

خرید کتاب دانشگاهی

کتاب های همه ی نویسندگان و مترجمان کتاب های دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی کتاب پیدا می شود . با توجه به اینکه کتاب های دانشگاهی فقط یک ترم مورد استفاده دانشجو قرار میگیرد و پس از پایان ترم دانشجو دیگر نیازی به آنها ندارد و باید اقدام به خرید کتاب های ترم جدید کند؛ خرید نسخه دست دوم کتاب دانشگاهی بهترین راه حل برای هزینه کمتر است. دروس رشتههای مهندسی شامل دروس عمومی و تخصصی است که دانشجویان دروس متنوعی را باید بگذرانند. مهروماه به عنوان یکی از مطرحترین برندهای آموزشی کشور ، بیش از یک دهه است که درزمینه تولید نسل جدیدی از محتوای آموزشی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه فعالیت میکند. جز این، در جشنوارهها و بنیادهای دیگری از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز جوایزی را از آن خود کرده است. برای همین شما میتوانید انواع کتابهای روانشناسی، موفقیت، کسب و کار، بازاریابی، مدیریت، خانواده، ادبیات، فلسفه، تاریخ، رمان، دین و عرفان، شعر، نمایشنامه و فیلمنامه، قصه کودکان رااز سایت خرید آنلاین کتاب ترنج مارکت خریداری کنید. کتابهای قدیمی ممکن است دارای اشتباهاتی باشند که در ویرایشهای جدید آن اشتباهات کاملاً برطرف شدهاند، پس توصیه میکنیم که حتما برای خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی جدیدترین چاپ و ویرایش آن را انتخاب کنید.

چرا شکست با کتاب از شما ساده‌تر است می فکر کنید}

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کتاب با تخفیف دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید