کلمه آخر استراتژی نمای سرامیک خشک

نماهایی که با استفاده از سنگ طبیعی یا مصنوعی پوشانده شده اند با ظاهر طبیعی خود از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند. نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق. سپس نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. امکان ترمیم و تعویض کامل نما به سادگی وجود دارد و حتی میتوانید نمای جداسازی شده را در جای دیگری دوباره استفاده نمایید و از طرفی این مصالح قابل بازیافت هستند. قابل تعمیر و عوض کردن می باشد. ۳. سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری. در سیستم نمای خشک مشهود بستهایی که برای نگهداری استفاده میشود، از بیرون قابل مشاهده است. علاوه بر اینکه از این سنگها در نمای ساختمان ها می توان استفاده کرد، در بناهایی هم که در محیط بیرون وجود دارد نیز این سنگ های رودخانه ای قابل استفاده هستند. This a rticle h as been written by behsaznama C on᠎tent Gener​ator  DEMO!

اجرای نمای خشک سرامیک

جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. توجه داشته باشید که هزینه ساخت و اجرای این نوع نماسازی به عوامل متعددی همچون ابعاد سطح و کیفیت مصالح بستگی دارد. به همین دلیل اکثر مدیران سعی دارند نمای ساختمان محل کار خود را به گونه ای طراحی نمایند که نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد . برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کرد. چرا که نیاز به جهت نوع آب و هوای این شهر ها تمیز کردن نمای ساختمان ها مسئله بزرگی است و ویژگی جذب نشدن آلودگی و گرد وغبار در این نوع پانل مزیت بزرگی محسوب میشود. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده باشد .علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. از آنجایی که در اجرای سیستم نمای خشک ساختمان از یک عایق حرارتی استفاده میشود و بعد از آن نیز یک چهارچوب با نگهدارنده بر روی ساختمان نصب میشود تا نمای خشک بر روی آن قرار بگیرد.

برای نصب و اجرای نمای خشک آجر نیاز به این نیست که سطح دیوار را خراب کنید و میتوان آن را روی دیوار نصب کرد. این مرکز خرید به دلیل تنوع بالای محصولاتش به یکی از پررفتوآمدترین مراکز خرید تبدیل شده است. کار با این برنامه به صورت دو بعدی و سه بعدی میسر است. میزان مصرف چسب بتن به عنوان پوشش به میزان حفرهای موجود روی سطح بستگی دارد. به منظور اجرای نمای خشک آجر از هیچ ملاتی استفاده نمیشود و همانند سایر روشهای اجرای نمای خشک ساختمان اجزا به وسیله پیچ و مهره بر روی سطح ساختمان نصب میشوند. طراحی نما می تواند با کمک متریالی مثل آجر نیز به نحوی صورت بگیرد که کاملا مطابق با معیارهای روز باشد. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.

سرامیک ها اغلب به صورت رنگ های یک دست در بازار موجود هستند و ترکیب آنها در نما، زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان می بخشد. باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. استفاده از نمای خشک یکی از گزینه هایی است که این روزها بسیار مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد . مزیتهایی که این روش نسبت به روشهای دیگر دارد، موجب شده تا بیشتر از سایر روشها مورد استفاده قرار گیرد. نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید. نمای ساختمان از مهم ترین بخش ها و در واقع اولین جلوه بصری هر ساختمانی است. ۱. کاهش وزن تا یک چهارم نمای سنگ طبیعی. استفاده از چهارچوبهای فلزی و قالبها الگوهای آماده برای اجرای نمای خشک ساختمان موجب شده است تا نصب آن با سرعت بالایی انجام شود. تنوع بالایی از سنگها، رنگها و قالبها. تنوع در طرحها و ایجاد اشکال و طرحهای متنوع همانند تو رفتگیها و بیرون زدگیها یکی دیگر از مزیتهای نمای خشک ساختمان است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ادامه مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید