کلید موفقیت شما: نمای خشک

استفاده از مصالح قابل شستشو در طبقه همکف، به منظور حفظ و زیبایی نما. در مجموع، کارتان را به کاردان بسپارید تا از بابت تمامی موارد ذکر شده خیالتان راحت باشد. نمای ساختمان یکی از اجزای مهمی است که اولین جزئی است که در دید بیننده تاثیردارد. خواص کامپوزیت ها در مجموع از هرکدام از اجزای تشکیل دهنده ی آنها بهتر است و اجزای مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیت های کامپوزیتها محسوب می شود، از مزایای دیگر کامپوزیتها می توان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد با این وجود کامپوزیتها از نظر انعطاف پذیری در اجرا، در سطح ضعیفی عمل می کنند در انتها می توان از ورق کامپوزیت به عنوان بهترین و مناسب ترین متریال برای نما سازی ساختمان ها استفاده نمود . در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد.  Post h​as ​been gen᠎erat᠎ed with t he ​help of G᠎SA Content Gener ator Dem ov ersion.

نمای خشک در معماری

برخلاف مصالح دیگر مانند سنگ. اجرای طاق های بی نقص و زیبا در ساختمان به گونه ای که هیچ مصالح دیگری نتواند قوس های صاف و بی نقصی مانند آن ایجاد کند. از طرفی نماسازی باید به گونه ای انجام شود که جدای از محیط داخلی نباشد به عنوان مثال با نماسازی اصولی تابش و ورود نور به داخل ساختمان کنترل شود. برای ساختمانهایی که ارتفاع زیادی دارند، باید تست تونل باد با دقت بالایی انجام شود که اهمیت این مسئله در مناطق بادخیز به مراتب بیشتر است. جذب آب توسط آجر، باعث ایجاد شوره در آن میشود. در صورت قرار گرفتن در معرض آب و هوا، آستر دو طرف قادر به دوام طولانی نخواهد بود. بنابراین از آستر گچ تخته به عنوان تخته پوششی در دو طرف برای افزایش استحکام و دوام استفاده شده است. قابلیت اجرا در هر مرحله از ساخت پس از اجرای اسکلت و از مرحله دیوار چینی تا اتمام پروژه. اولین نمونه های دیوار با تکنیک های مشهور یونان باستان با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون، بدون استفاده از ملات که به طور کامل با نمای خارجی منطبق می شدند که در نتیجه بخش داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت با سنگدانه و ملات آهکی پر می شد.

نحوه نصب نمای خشک

فضاهای مسکونی نسبت به نوع کاربری آنها دارای استانداردهای خاص خود از نظر رعایت ابعاد و اندازه ها میباشند. قیمت معقول، سرعت نصب، زیبایی و رعایت استانداردهای الزام آور هم جزو نکات بسیار با اهمیت تلقی میشوند. دارای مزایای بسیاری از جمله: قیمت مناسب، نصب آسان و … در طول مسیر اسل محله به دشت دریاسر نیز مناطق بسیاری برای کمپ و شبمانی وجود دارد. منبع عکس: irangpstracksمسیر طبیعت گردی عسل محله (اسل محله) تا دشت دریاسر کانون زیبایی و لطافت طبیعت است. در طول مسیر هوا خنکتر و تراکم درختان و پوشش گیاهی بیشتر میشود.منبع عکس: irangpstracksبعد طی مسیری ۲۱ کیلومتری در جاده دو هزار (بعد از روستای بالا اشتوج و پیش از خروجی امامزاده قاسم)، به خروجی جاده اسل محله (سمت چپ جاده) میرسید. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. سطح فایبر سمنت برد دارای دو ضلع صاف و سمت ناهموار است که عملکرد متفاوتی دارد. 6. تخته های گچی قیمت پایین تری دارند و وزن سبک تری دارند اما سطح صاف تری نیز دارند و به اتصالات لبه بین تخته ها لمس زیبا و صافی می دهند.

دانلود نمای خشک

اما در حقیقت اگر اهمیت طراحی نمای ساختمان اهمیت بیشتری نسبت به طراحی فضای داخلی داشته باشد یقینا کمتر نیست. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود ۱۰ سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. ترکیب پنجره ها، ایوانها، درها و بهطور کلی بازشوها، همچنین بافت و جنس نما و کمپوزسیون آن در هر عصر متفاوت است و در عین حال در یک تداوم شهری تغییر میکند. نماهای سنگی به دلیل جذابیت و زیبایی سنگ ها و همچنین تنوع بالای آنها, نحوه اجرای نمای سنگ خشک گستره عظیمی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید