کل وسایل اجرای نما

این شیوه قدیمی مانع از جدا شدن سنگ ها در طی زمان نمی شود و همچنین در اجرای تر امکان بازسازی ساختمان در قسمت نما و تعویض قطعات نصب شده وجود ندارد . زیرا در صورت احمال در این امر ، متریال به کار گرفته شده در ساخت و اجرای نما به مرور زمان و در اثر مواجه شدن با گرما و سرمای هوا ، نور خورشید و باد و باران لق شده و کم کم از ساختمان جدا می شوند . نصب سرامیک ها در نما به روش خشک ، علاوه بر کاهش ریسک جدا شدن سرامیک از نما و سرعت نصب ، باعث سبک شدن وزن ساختمان و در نتیجه کاهش نیروی زلزله وارده به ساختمان می شود. نوع تقویتی باعث تیره شدن سطع سنگ میشود که سطح سنگ به نظر “مرطوب” میاید. همچنین لازم به اذعان است که عمق این نوع فر توکار ۵۵ سانتیمتر و ارتفاع آن ۶۰ سانتیمتر است. ابعاد پنجره ها و تناسب طول و ارتفاع آن ها هم در زیبایی نمای خارجی ساختمان و هم در نمای فضاهای داخلی تأثیرگذار است. این صفحات به نام فایبر سمنت برد نیز شناخته میشوند؛ فایبر سمنت برد یکی از بهترین مصالح برای طراحی نمای خارجی ساختمانهاست. Article w as cre​ated with G SA Content G en erat or DE MO᠎.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. برای هر سنگ ازماله مناسب آن استفاده کنید. اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به کاشی و سرامیک پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. در دنیای امروزی ، زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان ، گویای کلاس کاری ، نوع فعالیت و حتی طرز فکر ایده ها و نقطه نظرها و تفکر های مدیران آن شرکت می باشد. به طوریی که عکس ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد. برای دیوارپوش هایی با وزن بیش از 740 گرم بر متر مربع از drill fabric (نوعی کتان) به عنوان زیر لایه استفاده می شود. ابعاد پنل های بتن اکسپوز در دو گروه مربع و مستطیل قرار دارد، با توجه به زیبایی طرح مورد نظر، ابعاد دیوار یا کف و نیز تناسبات فضا می توان ابعاد پنل مورد نظر خود را انتخاب کرد، و همچنین با توجه به بیرون زدگی پنل ها از نمای اصلی و شکست های موجود در نما می توان از قطعات سفارشی ال شکل و یو شکل نیز استفاده نمود تا در این صورت درزهای کمتری در نما ایجاد گردد. This content h᠎as ᠎been written by GSA C on te᠎nt G᠎en​erator D​em​ov​er​sion .

که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. ۵ – سیلر و طریقه و زمان اجرای آن بر روی سنگ تراورتن. برای برخی سنگها مانند تراورتن به علت ضخامت کم (۱۰ الی ۱۲ میلیمتر) و مشکل بودن ایجاد شیار و احتمال شکستگی، از دستگاه فرز مینی سنگ استفاده مینمایند سپس دو سر آزاد را به هم گره میزنند، پس از نصب سنگ بر روی دیوار، دوغاب ماسه سیمان دورتادور مفتول را میگیرد. یک سر اسکوپ را بر روی دیوار و سر دیگر آن را روی شیار سنگ قرار می دهند به طوری که سوراخ اسکوپ در امتداد سوراخ سنگ باشد. این بخش که به عنوان پوستهای بر سر نما قرار گرفته است، در معماری ما از گذشته از نظر کارکردی و زیباییشناسی مورد توجه بوده است. درب و پنجرههای آلومینیوم ترمال بریک، برای رفع ایرادات آلومینیوم معمولی، یعنی رسانایی گرما، ابداع شدند.درب و پنجرههای آلومینیوم که در گذشته استفاده میشدند، انتقال گرمایی بالایی داشتند و برای استفاده در مناطق سرد مناسب نبودند.

استفاده از این شیوه برای اجرای نمای برج های بلند مرتبه رواج پیدا نمود . الزامات فضایی نیز شبیه به آپارتمان های مدرن و کوچک مقیاس بود. این شیوه اجرا که به نام اجرای تر نیز شناخته می شود ، کهن ترین روش اجرای نما است که به وسیله دوغاب انجام می شود . عملیات نصب سنگ به دو روش خشک و تر انجام می گردد. سنگ کاری نمای ساختمان به چند روش انجام میشه؟ از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. امروزه انواع مختلفی از سیلر ها موجود میباشد که شایعترین آنها نوع تقویتی و نوع طبیعی میباشد. همچنین می توان از انواع سنگ های موجود در طراحی و اجرای نمای مدرن نیز بهره گیری نمود . در این روش ابتدا سطح بدنه ساختمان شاسی کشی شده و سنگ های مورد نظر با استفاده از گیره های مخصوص وارد شیارهای موجود بر روی شاسی ها می نصاب نمای خشک گردند .

دیدگاهتان را بنویسید