کودکان، کار و نمای خشک

رنگ بندیهای نما چوبی ترمووود محدود بوده و قدرت انتخاب پایینی خواهید داشت. همانطور که اشاره شد انتخاب سنگ برای دیوار حیاط با توجه به شرایط آب هوایی انجام خواهد شد . اگر بخواهیم اجرای نما را به آشپزی تشبیه کنیم، استفاده از متریال مناسب در نما ساختمان دقیقا شبیه انتخاب محصولات تازه و با کیفیت برای آماده کردن یک غذاست. از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند. در شستشوی نما با طناب علاوه بر پاکسازی و زیبایی ظاهر ساختمان باید به نوع و جنس سنگ نما توجه گردد تا مشخص شود از کدوم دستگاه سندبلاست یا واترجت استفاده گردد. اجرا و نصب محصولات دکوراسیون داخلی هم توسط مهندسین ناظر کارآزموده در محل صورت می پذیرد. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد. This a᠎rtic le h​as  been g enerated ᠎with the  help of behsaznama Con tent ᠎Ge ne rato᠎r ​DEMO᠎!

معایب نمای سرامیک خشک

اجرای نمای چوب اچ پی ال و اجرای نمای سرامیک خشک توسط مهندسین مجموعه ی ما انجام می شود . جهت دریافت مشاوره از آرین ایراتا و همچنین پرسش سوالات متداول با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود. توصیه ما به مشتریان عزیز این است که مواد نانو یک شوینده نیست و فقط محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ آب – گردو خاک – چربی و… مواد نانو و لایه محافظت بعد از خشک شدن میتواند تا دمای 300 درجه را تحمل کند. عایق حرارتی : به طور مستقل از طریق اتصال مکانیکی به پایه ، یک لایه عایق حرارتی متصل می شود یعنی از اتصالات چسبی یا مکانیکی به دیوار اصلی ساختمان استفاده کنید. و یا برای نماهایی که سنگ آنها چرمی حالت یا گرانیتی می باشد امکان استفاده از سیلیس وجود ندارد زیرا سیلیس موجب لایه برداری از سطوح این نوع سنگ ها می شود و پس از اجرای شستشو با سیلیس براقیت سنگ ها از بین می رود. بعد از شستشوی نمای ساختمان از مواد نانو برای حفظ کیفیت سنگ و یا آجر و کاربرد آن به عنوان یک لایه حفاظتی غیر قابل نفوذ اجرا میشود.

در این باره پیشنهاد می شود در لایه ی اول محلول رنگ را نسبت به حجمی که دارد حداکثر با ۵ درصد آب رقیق کنید تا یک سطح چسبندگی بالایی را به شما تحویل دهد. هزینه شستشوی نمای ساختمان متری بوده و نسبت به جنس نمای ساختمان شما و همچنین میزان آلودگی نمای ساختمان محاسبه می شود. نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. 4. شستشو نما با استفاده از موادهای جرم گیر و نانو… 4- از علت های دیگر که در هزینه شستشو تاثیر میگذارد ارتفاع یک سازه یا ساختمان است. شرکت ارتفاع کاران آرین همت شهر مجری و اجرا کننده نما شویی و شستشوی نمای برج های مرتفع بلندمرتبه با بیش از 10 سال تجربه اماده خدمات رسانی می باشد. شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد.

روش های نمای خشک

شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. هنر معماری و نما در ساختمان مدرن امروزی همچون سایر هنرها تکامل یافته است. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. به همین دلیل در برابر حوادثی مانند زلزله بسیار مقاوم عمل کرده­است و از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. در این روش از مواد شیمیای استفاده میشود. یکی از دلایلی که تقاضای شستشوی نمای سیمانی را بالابرده است این است که انجام شستشو نمای ساختمان قبل از اجرای رنگ آمیزی نما می باشد که موجب بالا بردن چندیدن برابری کیفیت کار و بازدهی آن می شود. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود.

نمای خشک در ایران

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سرامیک نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید