گام‌های ساده برای اجرای نما از رویاها

از تجهیزاتی که برای انجام نما خشک ساختمان الزامی است می توان به مواردی نظیر عایق های حرارتی، چارچوب های بیس و یا نگهدارنده که بسیار مهم هستند، فضای خالی کافی و اتصالاتی که باید به کار رود اشاره کرد. اما امروزه استفاده از پنجره های آلومینومی نرمال به دلیل رسانش حرارتی بسیار بالا منسوخ شده و نسل جدیدی از پنجره های آلومینومی با عنوان پنجره های ترمال بریک جایگزین آنها شده است.اما ترمال بریک چیست و چه مفهومی دارد؟ همچنین ایجاد عملیات حرارتی ( سکوریت کردن شیشه ) که حداقل دارای ۲ مزیت اصلی ( یکی تا ۵ برابر بر مقاومت مکانیکی شیشه می افزاید و دوم اینکه با توجه به پودر شدن شیشه های سکوریت در هنگام شکست احتمالی از مخاطرات جانی احتمالی مربوطه به شدت می کاهد ) است کمک شایانی بر کیفیت محصول نهایی ( پنجره آلومنیومی ترمال بریک با کیفیت بالا ) مینماید . پروفیل درب و پنجره های الومنیومی ترمال برک در واقع از سه بخش پروفیل داخلی – پروفیل خارجی و یک لایه عایق با نام پلی آمید ( دارای مقاومت حرارتی بالا تا ۲۲۰ درجه که ضد اشتعال است ) تشکیل شده طراح و مجری نمای خشک است.

نابغه! چگونه تعیین اگر بهترین است واقعا اجرای نما را انجام دهید

تولید درب و پنجره هایی با ابعاد بسیار بزرگ و با استحکام بالا جهت ایجاد ویو مناسب به خصوص در پروژه های ویلایی لوکس . حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان، استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روشها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. در این نوشتار تلاش کردیم مهمترین چالش ها در براورد قیمت پنجره ترمال بریک را شرح دهیم . ترمال بریک در معنای لغوی به معنای شکست حرارتی ( گرمابند ) میباشد که اطلاق واژه ترمال بریک در این نوع درب و پنجره ها به معنای ایجاد عایق جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و عدم تبادل سرما و گرما بین فضای داخلی و خارجی ساختمان است. این روش نسبت به روشهای دیگر زمان بیشتری میبرد و وجود سیمان، دوغاب و ملاتی که به کار میرود ممکن است باعث کثیف شدن نمای ساختمان شود. این نما بر روی سطوح مختلف از جمله فلز، آجر، سیمان و چوب قابل استفاده است ولی دارای عیب مقاوم نبودن در مقابل عوامل و زیبایی آن به مرور از بین میرود.

این مرحله برای حمل و جایگذاری راحت تر سنگ ها در موقع نصب انجام میشه. نوع یراق به کار رفته در درب و پنجره ها و برند آن. نوع و برند رنگ استفاده شده در درب و پنجره ها. بسته به ضخامت شیشه هر جداره ، رنگی بودن شیشه و برند شیشه مصرفی – قیمت های مختلفی برای شیشه ها وجود دارد . امروزه شاهد ورود نسل جدیدی از پنجره های دوجداره به نام پنجره های ترمال بریک آلومینیومی هستیم که شاید برای بسیاری افرادی که تصمیم به خرید پنجره های دوجداره دارند، محصولی ناشناخته محسوب میشود. قدمت استفاده از پروفیل های آلومینیومی در ساخت انواع درب و پنجره ها، به دلیل استحکام بسیار مناسب در برابر انواع خوردگی و رطوبت به دهه 1340 خورشیدی باز میگردد. انجام این فرایند علاوه بر نیاز به تلورانس ابعادی بالا، باید از دوام و استحکام مناسبی نیز برخوردار باشد. اما امروزه نسل جدید پنجره های ساختمانی با واژه ای به نام دوجداره همسو شده اند که علاوه بر تامین تمام ویژگی های ابتدایی، کاهش اتلاف انرژی و عدم نفوذ آلودگی محیطی را به همراه دارند.

در سالهای گذشته خانمها و دانشگاهیان نیز در مسابقات شرکت کردند که امروز همان خانمها علاوه بر آموزش، بر سر داربستها کار اجرایی انجام میدهند. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی در دو جهت معکوس تعبیه می گردد. 1. به منظور اجرای نمای کامپوزیتی در ابتدا باید عملیات های نصب شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ انجام گردد. که در ابتدا سه بادگیر داشته و سپس سه تای دیگر به آن اضافه شده است. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 240 تا 440 گرم بر متر مربع از آستری (کرباس نازک) یا non-woven به عنوان زیر لایه استفاده می شود. رسانش یا حرکت گرما در مواد پلاستیکی یا پلیمری به مراتب کمتر از فلزات است از این رو از مواد پلیمری به عنوان عایق در دستگیره های اجسام یا ظروف داغ استفاده می شود. از این رو سرعت انتقال حرارتی آلومینیوم برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار زیاد است. نمای رو به کوچه و خیابان باید تابع عوامل همبستگی بین نماهای اطراف باشد.  Th​is w᠎as gener​ated by GSA Con tent G en​erator DEMO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید