گرفتار این نمای خشک کلاهبرداری نشوید

رها کردن نماهای ساختمانی از قید بارهای سازه ای، دست معماران را باز گذاشت تا بتوانند بدون هیچ محدودیتی، به نما بر اساس عملکرد آن فرم دهند. از اصول سبک بینالملل میتوان به کاهش تزئینات، استفاده از مصالح باکیفیت، اهمیت به نظم و تناسبات و سادگی فرم اشاره کرد. که عمده هدر رفت انرژی و استفاده از وسایل گرمایشی که با سوخت کار میکنن در فصول سرد سال صورت میگیره. همین امر موجب میشه که دمای پایین ایجاد شده درون فضا به بیرون نفوذ نرده و هدر نره . با استفاده از پنجره دوجداره ترمال بریک حرارت تولید شده درون فضای داخلی راهی برای نفوذ به بیرون پیدا نمیکنه. لذا جلوگیری از خروج حرارت ایجاد شده و همچنین نفوذ هوای سرد بیرون اهمیت بالایی پیدا میکنه . نمای به دلیل مواجه شدن با آن در ابتدای ورود به ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند دید اولیه نسبت به ساختمان را در ذهن افراد ایجاد نماید. خانه لاری ها یکی از زیبا ترین و معروف ترین خانه های قدیمی که مقصد اکثر گردشگران یزدی می باشد. همچنین گوشههای مهر و موم شده شیشه ها که به صورت مکانیکی به هم متصل شدن در طول سالها قابل استفاده هستن بدون اینکه دچار خسارت بشن.

نحوه نصب نمای خشک

هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. باریک بودن فریم این پنجره ها به شما چشم اندازی بی نقص ارائه میده . راندمان بالای پنجره های دو جداره میتونه در مقایسه با پنجره های تک جداره تا 30 درصد اتلاف یا افزایش حرارت رو کاهش بده و هزینه برق شما رو به میزان قابل توجهی کاهش بده. مهمترین تفاوت این دو روش به نوع قرار گرفتن اتصالات در آنها مربوط میشود. اگر به نمای یک ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانهای شهر توجه شود، همگونی نمای شهری در مجموع از بین میرود. طراحی نمای ساختمان نقش خیلی اساسی در سیمای بصری شهری دارد و می تواند نظر مخاطب را همواره به سمت خود جلب کند. تصور ما از قوانین و اصول طراحی ساختمان این است که نقطه کانونی فقط برای دکوراسیون داخلی است اما در طراحی نمای خارجی هم نقطه کانونی کاربرد دارد. استحکام و مقاومت متمایز آلومینیوم اونو بتبدیل به متریالی کرده هست که هرگز نفطه ی انفضا خواهد داشت. اما باید توجه داشت وقتی ما از جوگیری از هدر رفت انرژی صحبت میکنیم . منظور ما تمامی فصول سال هست .

مهندسی نمای خشک

۳۲٪ کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل های گرم سال . اتلاف انرژی تنها مختص به فصل زمستون نیست . براساس این عایق حرارتی در تابستون از ورود حرارت بالای بیرون به داخل ساختمان و بالطبع از خروج هوای خنک داخل جلوگیری میکنه. کاهش تلفات و افزایش حرارت باعث میشه خونه شما در تابستون سردتر و در زمستون گرمتر بشه. مشکل عمده پنجره آلومینیومی ، عدم عایق بودن نسبت به حرارت بود که سبب شد که مهندسان نوعی پروفیل رو ایجاد کنن که عایق گرما باشه. این مشکل را می توان ناشی از عدم استحکام مواد اولیه تولید آجر دانست. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافت آن است که می توان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. پنجره ها و درهای سبک و در عین حال محکم آلومینیومی رو می توان در ترکیب های بسیار متنوعی پیکربندی کرد.

Content h᠎as been c​re᠎ated by behsaznama Conte nt Ge᠎nerato​r DE᠎MO!

شستشوی نمای ساختمان موجب بهتر دیده شدن و زیباسازی ظاهر نمای ساختمان ها و شفافیت نما می شود. استیل گالوانیزه از متریال هایی است که مقاومت زیادی در برابر تغییرات حرارتی از خود نشان می دهد. این متریال از سرعت نصب بالا و تمیزی کار به دلیل پنل های آماده ای که دارد، برخوردار است. با کیفیت بالا و قیمت مناسب آماده پذیرش سفارشهای شما عزیزان هست. نمای کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان ابداع و به جهت کیفیت مناسب و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرایش مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. در واقع پنجره دوجداره ترمال بریک تلفیقی از چند سازه با کیفیت بالا و ویژگی های با اهمیت هست . پنجره های دو جداره عایق های موثرتری نسبت به پنجره های تک جداره هستن ، زیرا به تثبیت دمای خونه شما کمک میکنه و عایق رو از اثرات شدید دمای بالا تامین میکنه. آلومینیوم فلزی اس با مقاومت بالا و سختی زیاد که به عنوان یک ماده اولیه در تولید و ساخت درب و پنجره کاربردهای فراوانی داره. تمام استراتژی تعریف شده برای داشتن یک خانه سبز اینه که در اون هدر رفت انرژی به نحوه اجرای نمای سنگ خشک صفر برسه . چراکه علاوه بر ترمال بریک بودن اون که همان شکست حرارتی یا عایق حرارتی است.

دیدگاهتان را بنویسید