یاد بگیرید برای (انجام) نمای خشک مانند یک متخصص

آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی همچون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. شستشو یا براشینگ ملات سطحی بتن، در اصل ساده ترین روش برای اکسپوز کردن سنگدانههای داخل بتن ریخته شده است. در صورت آب بند و هوابند نبودن پنجره ترمال بریک، اتلاف انرژی و ورودی صدا، آزار دهنده خواهد بود و به علت نفوذ گرد و غبار به داخل واحد مسکونی هزینه های نظافت نیز افزایش خواهد یافت. با این وجود، اجرای دقیق و زمان بندی برای اجرای این کار بسیار مهم است زیرا باید اطمینان حاصل کنیم که بتن به اندازه کافی سخت شده است تا بتواند سنگدانهها را داخل خود نگه دارد و فقط ملات سطحی از روی آن پاک شود. جذب آب و رطوبت بسیار پایین، دوام بسیار بالا در برابر یخ زدگی و سرما، تنوع بالا در ابعاد و اندازه و برخورداری از ظرافت و زیبایی ذاتی، از دیگر ویژگی های مهم انواع بتن اکسپوز قلمداد می گردد. ترموود طوری طراحی شده است که در برابر عوامل خارجی مانند آب و آتش و حشرات و شرایط جوی مقاوم و با کیفیت باشد. همزمان با این ماساژ به سطح آب پاشیده میشود تا از ترک خوردن و کنده شدن یکباره ملات جلوگیری شود.

نمای خشک مدرن

طرح دار کردن بتن مرطوب یک روش معمول برای ساخت بتن اکسپوز است و میتواند روشی مقرون به صرفه در جهت افزایش مقاومت در برابر لغزش باشد. ارکان نما، ریتمهای عمودی و افقی و سطح آسمانه یک بنا محسوب میشود و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. از این رو برای دکوراسیون داخلی مدرن بسیار استفاده می شود. امروز نمای خارجی ساختمان در بحث دکوراسیون منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است، چرا که افراد قبل از هر چیز در مواجهه با ساختمان با مدل و سبک های طراحی نما برخورد میکنند. در طراحی نمای خانه باید به اقلیم منطقه توجه ویژه داشت. بسته به رنگ سیمان، رنگدانه ها و نوع مصالح مورد استفاده، نتیجه ی نهایی میتواند ظاهری شبیه به کاشی به خود بگیرد. این چسب ها این قابلیت استفاده بر سطوح مختلف سیمانی و گچی و سنگی و حتی سرامیک و کاشی را دارد و این امکان را ایجاد می کند که بدون جدا کردن کاشی و سرامیک قبلی سرامیک جدید را نصب کنید. در این مقاله همه آنچه را می خواهید درباره بتن اکسپوز و نحوه اجرای آن ، و همین طور مزایا و معایب استفاده از آن در نمای ساختمان بدانید، با شما در میان می گذاریم.

همان طور گفته شد امروزه یکی از دلایل استفاده از بتن استحکام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی مانند رطوبت گرما و .. است. کار در ارتفاع جزو کارهایی است که اختراع شده تا کار نما را آسان تر، سریع تر، مقرون به صرفه و کارآمد تر انجام دهیم. در صورت انتخاب غیر تخصصی ممکن است فضای موجود جلوه خوبی را نداشته باشد. قیمت این سنگ نسبتا ارزان است و با طیف های رنگی سفید، مشکی و خاکستری در بازار وجود داره. تهیه کنندگان و نصابهای ماهر، طیف گسترده ای از رنگها و ترکیبها را در این مصالح ارائه میدهند. به منظور طراحی نما ابتدا باید ویژگیهای اثربخش هر ساختمان را مورد توجه قرار داد و سپس شروع به نحوه اجرای نمای خشک ساختمان کار کرد. به این معنی که این قطعات در سطح نهایی کار بوده و روی آن مصالح دیگری کار نمی شود. نمای خشک و هر آنچه باید درباره آن بدانیم! This data has ᠎be en c​re᠎at ed ᠎by G᠎SA Con᠎te᠎nt Generat or DE MO!

یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است.

برای دسترسی به این روستا باید از جنوب شهر راین وارد جاده راین به جیرفت شوید. شرط رسیدن به یک نمای ایده آل و زیبا این است که بدانید چه مصالحی را باید در کنار یکدیگر به کار ببرید تا نمای خارجی ساختمان شما خاص و شیک به نظر برسد. اگر مشکلی از لحاظ بودجه وجود نداشته باشد؛ بر اساس اصول طراحی نما، بهترین نوع سبک و مصالح را انتخاب می کند. برخوردار بودن از ظرافت و زیبایی علاوه بر طول عمر بالا موجب شده است که بتن اکسپوز بسیار مورد توجه طراحان داخلی نیز قرار بگیرد. که از ویژگی های مهم آن سبکی و انعطاف پذیری است. یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است. ظاهر این بتن بسیار مهم است، چون پس از نصب پنل های این بتن ، از پوشش یا مصالح دیگری استفاده نمی شود. چینی با بیان اینکه امروز اهمیت روش اجرایی نمای خشک بیش از پیش ضروری شده است، ادامه داد: در سال جاری آموزش روشهای اجرایی نمای خشک در کل کشور ارائه شده و پیش از برگزاری مسابقات نیز به مدت دو روز آموزشهایی داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید