یافتن یک سریع تکنیک برای نمای خشک بتنی

در طراحی نمای بتن هیچگونه نیازی به تزئینات اضافه در نما وجود ندارد، زیرا بتن اکسپوز همواره جلوه و زیبایی خاص خود را دارد. امکان رنگ آمیزی نمای بتنی برای افزایش جلوه و شکوه نمای ساختمان وجود دارد. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود باشد. دسترسی به مواد اولیه بتن بسیار آسان است و قیمت آن نسبت به سایر مصالحی که برای نمای ساختمان استفاده میشوند مناسب است. برای رفع شوره سنگ از ساب زدن سنگ و واتر جت نیز استفاده میشود. تغییراتی که در سبک معماری مدرن به وجود آمده، باعث شده است که بتن در قسمت نما نیز جایگاه خاص خود را پیدا کند. نمای بتنی اکسپوز به دو شیوه تهیه میشود که هر کدام از آنها ویژگیهای خاص خود را دارند و برای پروژههای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند.

نمای خشک در اصفهان

نوع دیگری از بتنهای اکسپوز وجود دارند که آنها را در محل اجرای پروژههای بزرگ مانند ساختمانها و پلها، طراحی و تولید مینمایند. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی موجود و عدم ثبات قیمت ها و با توجه به اینکه بخش عمده هزینه ها در تهیه مصالح و اجرا آن می باشد، ما به شما طرح هایی را پیشنهاد می دهیم که از هر نظر اقتصادی و بهینه باشند. قیمت تمام شده این محصول است که به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند، بیشتر می شود. نمای بتن ساختمان، به سبب استقامت و زیبایی بی نظیر خویش، در بسیاری از پروژههای ساخت و ساز بناها و ساختمانهای مختلف کاربرد دارد. نمای بتنی اکسپوز، به صورت پیش ساخته در کارخانجات آماده شده و سپس برای طراحی قسمتهای مختلف نما به کار میرود. این پنلها معمولاً در ابعاد و اندازههای مختلف تولید میشوند و استفاده از آنها بسیار آسان است.

در نمای کلاسیک انواع مختلفی از عناصر تاریخی و هنری ادغام میشوند تا ظاهر ساختمان باشکوه نشان داده شود. در نمای کلاسیک ساختمان شما مجاز به استفاده از خطوط منحنی و طراحی سه بعدی و برجستگی های ساختاری هستید. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم. بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. 2. نمای بتنی در ساخت استخر و حوضهای آب نیز کاربرد فراوانی دارد؛ زیرا به سبب عدم وجود تخلخل و حفره هوا، رطوبت را به خود جذب نمیکند. بتن یکی از قدیمیترین مصالحی است که انسانها برای ساخت بسیاری از بناهای خود از آن استفاده میکردند و این روند همچنان ادامه دارد. همچنین در این مرحله بایستی هزینه شرکت های مهندسی ساخت و ساز نیز باید در نظر گرفته شود. 1. مواد اولیه بتن اکسپوز، با بتن معمولی یکی است؛ بنابراین علاوه بر دوام و استقامت، طول عمر بسیار بالایی نیز دارد.  Th᠎is post has be᠎en done with the he lp ᠎of behsaznama C​on tent​ Generat or Demoversion.

3. طراحی نمای بتن ساختمان، در تمام طول سال امکان پذیر است؛ زیرا شرایط آب و هوایی و تغییرات جوی بر روی آن تاثیر نمیگذارد. زیبایی نمای مدرن بخش مهمی از ماجراست، نه تمام ماجرا! همچنین بتن دارای یک سطح کاملاً صاف و صیقلی است و زیبایی بی نظیری برای نمای ساختمان به ارمغان میآورد. برای پرهیز از تابش خورشید حداقل مقدور گذرها به صورت شرقی ,غربی احداث می شوند, بهساز نما همچنین گذرها باریک با دیوارهای مرتفع در دو طرف گذر که در بعد اظهرهای تابستان کاملا” از سایه پوشیده می شود و جهت ممانعت از جریان یافتن هوا و نفوذ شرایط هوایی حاد پیرامون بافت معابر عموما” پیچ در پیچ و باریک ساخته می شود و ارتفاع دیوار معابر زیاد است. این قطعه را از فولاد ضد زنگ می سازند، ابعاد این وسیله به نوع دیوار بستگی دارد که چه اندازه می باشد، هرچه طول دیوار بیشتر باشد از بست سنگ نما با ابعاد بزرگتری باید استفاده شود. پس از ترکیب مواد اولیه با همدیگر، بتنها را در قالبهای مخصوص میریزیم و آنها را در ابعاد و اندازه مشخص تولید میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید