یافتن یک سریع راه به نمای خشک

انعطاف بالای آجر نسوز نما آذرخش در ایجاد انواع فرم های طراحی معماری مخصوصاً در نمای ساختمان این کالا را به عنوان یکی از متریال های اصلی ساخت نمای ساختمان و در بین سازندگان محبوب کرده است. جنس آلومینیومی مصرفی در محصولات دوجداره به دلیل رسانای قوی دما، نمیتواند عایق خوبی در برابر سرما و گرما باشد. پروفیلهای شکسته حرارتی یا ترمال بریک با استفاده از نوارهای پلی آمید و یا PVC که در قسمت داخلی پروفیل قرار میگیرد و آن را از قسمت خارجی جدا می کند تولید می شوند. پیشنهاد ما این است که با تنظیم ساعت هوشمندتان روی ورزش مورد علاقه خود, قیمت نمای خشک می توانید درست و با دقت بیشتری انجام دهید. همه این عوامل انتخاب ما را دستخوش تغییراتی میکند که اطلاعات لازم خود را میطلبد. پنجره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر عایق بودن عملکرد یکسانی دارد اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند، در این نوشته می خواهیم به مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc بپردازیم تا بهترین انتخاب را هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه داشته باشید. پنجره آلومینیومی ترمال بریک آنادایز شده جهت مناطق و گرم و خشک در مقایسه با پنجره های upvc دکورال و رنگی، از نظر مقاومت و ماندگاری رنگ و کیفیت پروفیل عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان می دهند. ​A rt᠎ic le has  been g en​er ated by behsaznama Conte nt  Gener᠎ator D᠎em ov ersi on​!

به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد.

در این نوشته می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین پنجره ترمال بریک با upvc. تعداد باز شوها در سطوح بیرونی و رو به معابر در حداقل ممکن نگه داشته می شود تا فضاهای داخلی کمتر تحت شرایط حاد پیرامون بنا باشد, همچنین خهت ممانعت از ورود گرد و خاک, باز شوها و پنجره های مرتبط با محیط خارج در قسمت فوقانی دیوارهای بنا نصب می شود. نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. این مرحله از اجرای نبشی کشی نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا نبشی ها بر اساس همین ریسمان کشی به صورت افقی نصب و جوشکاری می شوند. این مرحله از اجرای نبشی کشی نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا نبشی ها براساس همین ریسمان کشی به صورت افقی نصب و جوشکاری می شوند. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان ۲ میلی متر در نظر گرفته شده است. بنابراین نیازی نیست نگران مقاومت چوب در برابر تغییرات آبوهوا باشید. اتصالات باید ضخیم و با دوام باشند تا در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاومت کنند. دره در تابستان نیز با دقیقا عکس ادا می کنند زیرا قپانداري چوب دست براي جفت لهنه و بتن و فلز علامت نمی شود و از طرفی فضای داخل سرا را خنک خيس نگه می دارد.

در صورت انجام این کار باید حتما از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کنید زیرا این بست ها در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند . راه دیگر استفاده از رنگهای نانوی سفید رنگ روی نمای سیمانی پس از عمل آوری سیمان است. افزایش بهره وری از انرژی و کاهش تعمیر و نگهداری از دیگر برتری های ترمال بریک به نسبت قاب نرمال است. پروفیل آلومینیوم به دو صورت رنگ الکترواستاتیکی پودری و آنادایز قابل رنگ آمیزی می باشد. در نوع رنگ پودری الکترواستاتیکی نیز این عملیات در طی دمای 350 درجه سانتی گراد صورت می پذیرد و کاملا رنگ به خورد پروفیل می رود و یک لایه مقاومتی را تشکیل می دهند اما در کل سیستم پوشش آنادایز مقاومت بهتری در برابر شرایط سخت آب و هوایی و خط و خش از خود نشان می دهد. از نظر عایق سرما و گرما و صوت در صورتیکه هر دو نوع پنجره upvc ویستابست و پنجره ترمال بریک بصورت استاندارد تولید شده باشند یو از شیشه دوجداره و یراق الات استاندارد در آنها بکار رفته باشد، این دو پنجره تقریبا عملکرد عایقی یکسانی را از خود نشان می دهند، حتی در بعضی مواقع با توجه به ذات upvc که جنسی بسیار عایق می باشد، پنجره upvc عملکرد صوتی و حرارتی بهتری از خود نشان خواهد داد.

دانلود نمای خشک

This content was  do​ne ​wi​th t he he lp ​of GSA C​onte​nt Gen er​ator Demov ersion .

انواع نمای خشک سرامیک

در صورتی که می خواهید نسبت به خرید انواع پنجره آلومینیومی اقدام کنید، حتما باید در نظر داشته باشید که سطحی که انواع پنجره های ترمال بریک دارند، با سطح انواع پنجره های دو جداره نرمال دارای تفاوت بوده و همچنین توجه به مسئله آب بندی و هواگیری در نمونه های ترمال بریک دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. توجه داشته باشید که نورپردازی نمای ساختمان باید به شیوه ای طراحی شود که خیره کننده نباشد و بر طراحی نمای خارجی ساختمان تاکید داشته باشد و اول خود نما به چشم آید و در مرحله بعدی نورپردازی نما جلب توجه کند. هم همانطور که می دانید با توجه به مواد اولیه آن ذاتا عایق سرما و گرما می باشد. همچنین پنجره ترمال بریک در برابر مواد شیمیایی و اشعه یو وی مقاومت می کند. از طیف مواد و مصالح بسیار بالایی در ساخت نمای خشک میتوان استفاده کرد. طیف های مختلفی از آنادایز قابل اجرا در پنجره آلومینیومی می باشد. این نوع متریال بسیار محبوب بوده و شامل طیف رنگ وسیعی است که متناسب با نمای ساختمان و سلیقه خود می توانید هر رنگی را که بخواهید انتخاب نمایید. خود آلومینیوم عایق سرما و گرما نمی باشد اما وقتی تیغه پلی آمید عایق در بین پروفیل دوخته می شود ارتباط جدار بیرونی با جدار داخلی قطع می شود و پروفیل آلومینیوم عایق و یا همان ترمال بریک می شود، از اینرو پنجره تولید شده از پروفیل ترمال بریک و upvc از نظر خود پروفیل، عایق سرما و گرما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید