یک اجرای نمای خشک ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

علاوه بر آن نما در شکلدهی به سیمای کالبدی شهر، نقش مهمی دارد و فصل مشترک رنگ تعلق داخلی و بیرونی است. در این شرایط کرونایی سفر کردن خطرناک است و با محدودیت هایی که وجود دارد ممکن است هزینه های جانبی زیادی به همراه داشته باشد. سبک آسیایی ترکیبی از سبک های مختلفی همچون : ژاپنی ، چینی و رگه هایی از سبک هندی می باشد. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . نما ارتباط ملموس ساختمان با شهر است که از طریق آن، عناصر طبیعی مانند نور و باد به ساختمان نفوذ میکند و ارتباط ساکنان با فضای شهری برقرار میشود. استفاده از در و پنجرهها به نحوی که فضای خالی کمتری در نمای بیرونی قابل مشاهده باشد. پنجرهها علاوه بر اینکه عنصر اصلی تامین کنندهی نور داخلی بنا میباشند، نقش بسیار مهمی در نمای بیرونی ساختمان نیز دارند. Th​is con​tent has be᠎en gen erat ed with the  help ᠎of G᠎SA Content Generator DEMO .

7 دروغ اجرای نماs بگو

آجرهای نمای بیرونی ساختمان به دلیل قرارگیری در مقابل رطوبت و بارش برف و باران پس از مدتی دچار شورهزدگی و فرسودگی میشوند. یکی نمایان (Visible)و دیگری غیر نمایان (Invisible).در روش نمایان اتصالاتی که سرامیک های پرسلانی را به بدنه سازه متصل می کنند، مشهودو آشکار هستند. این نوع نما یکی از انواع نماهای شیشه ای به حساب میآید که در آن از سیستم پوشش با سازه خود ایستا بهره گرفته میشود. رنگ پروفیل های آلومینیومی نمای کرتین وال ، دودی سنباده ای می باشد و شیشه های پروژه از نوع دوجداره با ضخامت های 4 و 6 سکوریت شده می باشد. مصالح بومی نشان میدهد که نما مربوط به چه منطقه ای است. طراحی نما،در هر شهر و منطقه ای از کشور، ضوابط مخصوص به خودش را دارد. چندین روش برای ساخت دیوارهای سنگی خشک با توجه به میزان و نوع سنگهای قابل دسترس وجود دارد. انواع سرامیک خشک نما که با عنوان نمای پرچلین نیز شناخته میشود، یکی از جدیدترین و مدرنترین سبکهای اجرای نما در جهان است.

در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل اجرای نما وجود دارد

اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. در ایران این روش برای اولین بار در دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساختمان از مزایای این سیستم آگاه بوده و از آن در ساختمان های خود استفاده کرده اند. نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. نمای سنگ خشک از چند مرحله تشکیل شده است. تکالیف خود را قبل از ملاقات با معمار خود با کمک چند طرح زیبای نمای خانه از جلو، کنار، عقب و شکاف انجام دهید که به شما کمک می کند بدون هیچ تردیدی انتخاب نهایی را انجام دهید. نما در واقع یک سطح صاف و تخت نیست بلکه آن سطح انتقالی بین فضای داخل و خارج است که با عقب نشستگی و پیش آمدگی، تراس و غیره با فضای داخل مسکن ارتباط پیدا میکند. در واقع ساختمان و نمای آن، محوطه سازی و فضای سبز، باید همگی از یک سبک مشخص پیروی کنند.

نماها میتوانند از نظر مصالح نیز با یکدیگر متفاوت باشند.

ترکیبی از هر دو سبک سنتی و معاصر است که میتوان سبکی را بین هر دوی آنها قایل شد. بسته به سبک نمایی که دوست دارید و متریالی که انتخاب می کنید هزینه آن متفاوت خواهد بود. نماها میتوانند از نظر مصالح نیز با یکدیگر متفاوت باشند. مهندسین معمار که در زمینه طراحی و اجرای نما به ویژه طراحی نمای مسکونی، فعالیت دارند این مسئله را به خوبی میدانند که هر چقدر نماها به یکدیگر نزدیک­تر طراحی شوند، به لحاظ بصری حس بهتری را در مخاطب ایجاد خواهند کرد. تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. بتن اکسپوز را میتوان با توجه به این ابعاد تهیه کرد یا به کارخانه ابعاد سفارشی مدنظر را ارائه داد تا متناسب با آن تایل های بتن اکسپوز تولید شوند. برای این منظور باید برای ثابت نگه داشتن سنگ یا هر متریال دیگری، تمهیداتی را اندیشید. در ساختمانهای مسکونی علاوه بر قسمت جلویی ساختمان، به قسمت بام و شیروانی نیز نما گفته میشود و سازندگان این ساختمانها از هر عنصری در جهت زیبا نمودن هرچه بیشتر این قسمت بهره میجویند.

مردم اجرای نما را انجام دهید 🙂

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید