یک اجرای نمای خشک شیراز ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

نمای کامپوزیت: این نما به علت سبک و مقاوم بودن در برابر پوسته پوسته شدن در این اقلیم استفاده می شود. پنجره نصب شده که از جنس پروفیل آلومینیومی است و جایگزین پنجره قدیمی شده است، علاوه بر عایق شدن فضای شما، زیبایی نمای ساختمان را به دنبال خواهد داشت. روش ساخت پانل ها به این صورت است که تمامی پروفیل ها به صورت نر و ماده ساخته می شوند. اساس این کار ساخت یک قاب با اعضای مولیون، ترنسوم و شیشه در کارخانه است که پس از حمل به کارگاه، براکت هایی تعبیه شده است که به مولیون و ترنسوم نر و ماده متصل می شود. طرح و نمای مورد نظر شما در سرامیک خشک چیست؟ یکی از مزایای مهم سازه کرتن وال استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتن وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. 4. یکی از عوامل، جنس ماده اولیه سرامیک است. در این سیستم نیز به مانند سیستم پرده چوبی میتوان از نمای فریم لس استفاده نمود.

ضوابط نمای خشک

Po᠎st has been cre᠎ated ᠎wi᠎th behsaznama C onte nt ᠎Ge​ne ra tor DE᠎MO.

مزیت های نمای خشک

استفاده از این نماهای مدرن منجر به طراحی تم های مختلف نصب از جمله شیشه های فریم لس و نمای لامل (face cap) شده است. در نمای شیشه ای فریم لس ، قاب های شیشه ای آلومینیومی بر روی یک قاب فولادی ساخته شده از اندازه های مختلف پروفیل نصب و ثابت می شوند. استراکچر آلومینیومی نمای کرتین وال، یا در واقع همان پروفیل های آلومینیومی که شیشه بر روی آنها سوار می شوند ؛ “لامل” نامیده می شوند. به عنوان مثال، اگر از پروفیل نری در یک پنل استفاده شود، در پانل کناری در همان نقطه، از اتصال پروفیل مادگی Mullion استفاده می شود. استفاده از شیشه به عنوان یک ماده جزء جدایی ناپذیر هر ساختمانی است. نمای شیشه ای کرتین وال اصطلاحا همانند پوشش غیرسازه ای نمای خارجی ساختمان می باشد که علاوه بر وظیفه جداکننده ای از بار مرده وارد برساختمان نیز می کاهد. نمای ساختمان ها باید از متریال های مستحکم ساخته شود که در برابر حوادث خارجی و طبیعی مانند سیل و زلزله مقاوم باشد تا موجب ورود خسارت به ساکنین ساختمان و افراد دیگر نباشد. 1. هدایت : در این روش حرارت موجود در یک اتاق بدون عایق حرارتی دفع می شود و یا حرارت هوای بیرون که در اثر تابش آفتاب در سطح خارجی دیوار ایجاد شده به فضای داخل انتقال پیدا می کند هرچه مصالح دیوار متراکم تر باشد حرارت سریع تر به صورت هدایت از آن عبور می کند . Th​is conte᠎nt was cre ated ​with G​SA  Content Gen​erat or DEMO!

مجموعه عکسهای زیر این اقامتگاه را از بیرون و داخل کاوش می کند ، با گشت و گذار در محیط و توقف در چندین اتاق واقعا فوق العاده است. نمای شیشه ایی کرتن وال امروزه کاربردهای گوناگونی دارد واز لحاظ نصب سریع و زیبایی داخل و بیرون رواج بسیاری یافته است . پیش از این نمای شیشه ایی با شبکه بندی آهنی و قاب های آلومینیومی اجرا می شود که از داخل چهره زیبایی نداشته و همچنین به دلیل وجود لاستیک های P.V.C هوابندی و آب بندی مرغوب نداشته و ضعف های فوق توسط سازه کرتن وال – نمای شیشه ایی و لاستیک های EPDM و مرغوبیت کرتن وال و استفاده از تنوع رنگ مرتفع شده است. در این روش ابتدا مولیون ها به صورت جداگانه نصب می شوند و سپس قاب های پیش ساخته بین مولیون ها نصب می شود. وی متعاقبا برای تدریس در دانشگاه به آمریکا دعوت شد و این شاخه به صورت بین المللی شناخته شد. برای اولین بار، معماران مدرنیته در قرن نوزدهم برای اولین بار از این نوع نما استفاده کرده و از آن اسم به میان بیشتر بخوانید آوردند. سنگ تکاب سالیان زیادی است در تمام مناطق سرد و گرم کشور اجرا شده است و به خوبی توانسته بعد از گذشت زمان زیاد زیبایی اولیه خود را حفظ کرده و مقاوم در نمای ساختمان بماند.

ی ساختمان، به حداقل ممکن خواهد رسید.

شما می توانید با دفاتر این شرکت تماس برقرار کرده و با دریافت مشاوره پروژه ی خود را به مهندسین این شرکت سپرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید . اما حسن این نوع پنجره ها در این است که به هنگام تعویض آن با پنجره های جدید احتیاجی به تخریب نیست و این کار در کمترین زمان ممکن انجام میشود. هر چه مصالح ساختمانی مرغوب تر باشد، عمر نمای ساختمان مسکونی بیشتر میشود و نیاز به تعمیر یا تعویض نمای ساختمان، به حداقل ممکن خواهد رسید. این روش بیشتر برای ساختمان های مدولار با ساخت و ساز با سرعت بالا توصیه می شود. دراین سیستم برای نصب قاب به Mullion زمان زیادی می برد. فاصله بین شیشه ها به قدری نزدیک است که قاب فولادی از نمای جلویی نما دیده نمی شود. در این روش کل نما برای قاب های پیش ساخته بزرگ در کارخانه طراحی می شود. پس از ساخت اولین نماهای شیشه ای، از روش نیمه یکپارچه برای طراحی و ساخت سیستم های کرتین وال استفاده شد. در اجرای کرتین وال به روش استیک، شاهد هستیم که بیشتر عملیات ساخت در محل پروژه انجام می شود. در واقع پلیآمید سبب قطع رسانایی در آلیاژ آلومینیوم میشود.

دیدگاهتان را بنویسید