یک اجرای نما ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

هنگام اجرای نمای آجری ساختمان توسط استاد کار آجر نما باید به تغییرات آب و هوایی توجه داشت، زیرا می توانند تاثیرات مخربی بر نتیجه یا مراحل کار داشته باشند. تجمل فشار آجر ها باید ۱۵۰ کیلو گرم بر ثانیه باشد، که در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد. برای انتخاب مناسب میان پنجره های آلومینیومی و uPVC بهتر هست که تمامی ویژگیهای این دو پنجره را مورد بررسی قرار بدین و سپس انتخاب مناسب خود رو داشته باشین . هنگام خرید حتماً نسبت به مواردی همچون کیفیت تایل بتنی اکسپوز دقت لازم را به عمل آورید و بتن را به لحاظ استحکام و مقاومت، تابیدگی و ناشاقولی، زیبایی و نوع و روش نصب، مورد آزمون قرار دهید. بتن اکسپوز یکی از انواع بتن می باشد که دارای سطحی صاف و صیقلی است. چرا که به مرور زمان ممکن است این چسب ها از سطح کار کنده شده و به همراه بتن سقوط کنند.

روش اجرای نمای خشک

از دیگر معایب نمای آجری می توان به طولانی شدن زمان اجرای نما با این روش اشاره کرد. حذف تاثیر آب و هوا بر زمان اجرا : هنگام اجرای نمای آجری مدرن با روش ملات و چسب ، محدودیتی تحت عنوان مساعد بودن شرایط آب و هوایی وجود دارد که در صورت استفاده از روش خشک برای اجرای نمای مدرن آجری ، این محدودیت حذف می شود. زیرا استفاده از سیمان و دوغابی که در آن استفاده می شود، زمان بیشتری برای خشک اتصالات نمای خشک شدن نیاز دارد. ایجاده شوره و آلوئک به مرور زمان در آجر: در برخی از نماهای آجری بارش باران و تابش مستقیم نور خورشید باعث به وجود آمدن شوره و آلوئک می شود. سرما باعث یخ زدن آب موجود در ملات و یا خود آجر می شود و باعث شوره و سفیدک زدن سطح آجر می شود. آجر نسوز نما بهدلیل وجود حداقل نمکهای محلولی که در مواد اولیهاش دارد شوره و سفیدک نمیزند. عدم سفیدک زدن آجر : سفیدک آجر پدیده ای است که به علت نمکی که در ملات وجود دارد، اتفاق می افتد. عدم تولید ضایعات ساختمانی : این روش ضایعات ساختمانی تولید نمی کند. راسا با دو خصیصه مهم، سرعت و کیفیت در اجرای نمای کامپوزیت خود را به مشتریان این حوزه معرفی کردهاست. Conte nt h as ᠎be​en cre ated  wi᠎th behsaznama Con tent  Gene᠎ra᠎to᠎r ​DEMO.

سه واقعا روشن روش‌ها به اجرای نما Higher اینکه شما انجام دادید

در حال حاضر در ایران امکان ساخت دیجیتال فراهم نبوده و طراحان باید اجرای نمای مدرن آجری را امکان سنجی کنند و روشی برای ساخت آن ابداع کنند. پیشنهادی موثر برای این منظور است که به شما این امکان را میدهد تا در آب و هوای گرم خشک به بهترین شکل طراحی نمای ساختمان را انجام دهید. نماکاری با آجر نما باید با حوصله و با دقت انجام شود. پس از اتمام چیدمان آجر نمای ساختمان ، بندکشی نما و دقت در انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است. کسی که مسئولیت اجرای نمای آجری را بر عهده دارد، تعیین کننده سطح کیفی کار انجام شده می باشد. امکان ترمیم، نوسازی و مراقبت های دوره ای در نماهای خشک : در صورت آسیب دیدگی بر اثر حادثه، تعمیر، اصلاح و تعویض پنل ها بسیار آسان است. افزایش عمر مفید نما : عمر مفید نماهای دوغابی تنها حدود ۱۵ سال است و پس از آن احتیاج به ترمیم و تعمیر دارد.

بنابراین افراد برای جلوگیری از کاهش زیبایی ساختمان به بازسازی آن روی میآورند. سنگ مهم ترین و شاید بهترین پوشش برای استفاده در نمای ساختمان است، زیرا ویژگی ها و انواع مختلفی دارد. کاهش اتلاف انرژی : در سیستم اجرای نمای آجری مدرن به روش خشک، یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می شود و چهارچوب یا اسکلت نگه دارنده که از جنس چوب یا فولاد یا آلومینیوم است، به ساختمان متصل می شود تا نمای ساختمان با رعایت فاصله از عایق حرارتی، روی چهارچوب نگه دارنده قرار گیرد. سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیما روی دیوار قابل اجراست؛ بنابراین اجرای نمای ساختمان آجری مدرن بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی و بدون ایجاد سر و صداست. چیدمان آجر کاری نمای ساختمان کار ساده ای نیست، زیرا ابعاد آجر نما بسیار کوچک هستند و چیدمان آن ها کار زمانبری است. رنگ نمای ساختمان باید چسبندگی و دوام و قابل قبولی داشته باشد زیرا اگر رنگ نمای ساختمان پس از اجرای رنگ آمیزی نمای سیمانی در مدت کوتاه دوام و چسبندگی به سطح زیرین خود را از دست بدهد، پوسته شده و نمای ساختمان شما را نه تنها زیبا نخواهد کرد، بلکه چشم هر بیننده ای را آزار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید