یک اجرای نما ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

اگر در مناطق گرم و خشک قرار دارید و رنگ سنگ تراورتن شما هم از نوع سفید نیست برای جلوگیری از شوره زدن سنگ نما از رزین معمولی میتوانید استفاده کنید. به طور معمول بهتر است از رنگ های روشن برای ساختمان های شهری یا مناطق گرم استفاده کنید تا گرمای کمتری را جذب کند. اینکه قرار است در یک شهر گرم و خشک رنگ نما را اجرا نمایید بسیار متفاوت از اجرای آن در شهرهای شمالی با رطوبت و بارندگی بسیار زیاد می باشد. از دیگر ویژگی ها باید به مقاومت در برابر رطوبت و بارندگی باید اشاره نموده که در شهرهای شمالی بسیار مهم می باشد. خوب شما می توانید این رنگ را در فضاها یا شهرهای مختلفی که مد نظر دارید اجرا بکنید و البته مهم می باشد که این شرایط را به خوبی ارزیابی نمایید. بشر از گذشته تا امروز، همواره در زمینه تامین مسکن و پناهگاه برای خود به شرایط جوی محیط توجه داشته است؛ پس بی­دلیل نیست اگر امروزه هم چنین مواردی اهمیت داشته باشند. نوع بافت به مدل های شن نما و زبر، پارچه ای، طرح چوب و غیره و برحسب نوع کاربرد به انواع SB1 تا SB4 تقسیم بندی می شود.

مزایای نمای خشک

البته برای کاهش مصرف انرژی باید به موقعیت جغرافیایی ساختمان نیز دقت داشته باشید. البته میزان شوره بستگی به نوع سنگ دارد. و یا علاقه دارید به طور مجازی آنها را ببینید و برای سفر های واقعی خود برای دیدن شاهکار های معماری ایرانی برنامه ریزی دقیق داشته باشید. پروفیل های قائم با مقاطع متفاوت که نمونه هایی از آنها در شکل زیر نمایش داده شده است تهیه می شوند. روشها و راهکارهای مختلفی جهت این کار وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در ادامه با شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان همراه باشید . کاربرد بتن اکسپوز درجا چیست؟ این یعنی اینکه اگر نمای شما چوبی می باشد و از رنگی مخصوص برای اینکار استفاده می کنید که باعث زیبایی و جلای آن می شود این رنگ بر روی پوشش های دیگری چون بتن یا سیمان به خوبی اجرا نشده و یا کیفیت لازم را به وجود نمی آورد. خب برسیم به اصل مطلب اصلا بادگیر چیست ؟ بادگیر یعنی چه ؟ انتخاب گیاه به نگهداری شما بستگی دارد ؛ باید ببینید چه قدر زمان را در باغچه تان می گذرانید؟  A​rt​ic le was gen᠎er᠎ated  with behsaznama C onte​nt G​enerator DE MO!

نصب نمای خشک

با توجه به اینکه نمای ساختمان معمولاً اولین بخشی است که چشم بیننده را درگیر میکند، از بین رفتن جلوه و زیبایی اولیۀ آن برای مالکان ناخوشایند است. به همین دلیل است که شما باید رنگ مناسبی را بر اساس شرایط جوی نحوه اجرای نمای سرامیک خشک انتخاب نمایید. از آنجایی که فعالیت اصلی تالارهای عروسی در شب انجام میشود، نورپردازی خوب ضروری به نظر میرسد و به جذابیت بیشتر نما کمک خواهد کرد. مثلا اگر ملات خوب نباشد یا آب استفاده شده خیلی شور باشد بعد از مدتی این شوره به دو صورت ظاهر میشود. خوب در دل جنگل ها اگر بخواهید که نمای ویلا یا ساختمانخود را رنگ نمایید باید از رنگ هایی به غیر از رنگ سبز برای این کار استفاده کنید. هزینهٔ نهایی آن ۱۲۰ میلیون دلار بودهاست پس از توسعهٔ کامل طول مسیر مونوریل به ۲۵ کیلومتر، تعداد ایستگاههای آن به ۱۷ ایستگاه افزایش خواهندیافت. ولی اگر در مرحله تولید در کارخانه از آب مناسب استفاده کنند و همچنین لقمههای اسیدی و شوینده از نوع مرغوب استفاده شود و رزین کاری بطور دقیق انجام شود بصورتی که منافذ کامل پر شود، درصد شوره زدن پایین میاد.

با توجه به مساحتی که سنگ، ساختمان شما را در بر میگیرد باید از میزان مناسبی رزین استفاده کنید. همچنین این کار موجب جلوگیری از ورود گرد و خاک به فضاهای داخلی می شود. راه حل ساده ای که وجود دارد این است که بعد از بندکشی سطح کار کاملا خشک شده و ملات پشت سنگ هم اطمینان داشته باشید که رطوبت ندارد. این نکات رنگ آمیزی نما شاید خیلی ساده باشند اما برای کسانی که خود می خواهند اقدام به این کار نموده و یا تازه کار هستند بسیار مهم بوده که طبیعتا با یک بار اجرای نما به عنوان تجربه به آن نگاه می کنند. همان طور که می دانید آنچه که یک ساختمان را زیبا و خیره کننده می کند در درجه ی اول نوع معماری آن و بعد از آن نحوه ی به کارگیری رنگ های متنوع روی بدنه ی سازه می باشد. پس از آن نیز این روش، بهتدریج پای خود را به کشورهای دیگر گشود و سرانجام، به کشور ما نیز راه یافت. شمشه ملات وسیله ای است که از تخته هایی به عرض ۵/۱الی ۲ سانتیمتر و طول آن در حدود ۵۰ سانتیمتر است درست شده و در موقع پهن کردن ملات شمشه ملات را طوری روی دیوار قرار می دهند که یک ضلع آن روی دیوار در محل پهن کردن ملات در قسمت نما و ضلع دیگر آن متکی به نما قرار می گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید