یک اجرای نما بسازید که هر کسی به آن افتخار کند

ریسمان کشی به منظور مشخص کردن میزان برآمدگیها و فرورفتگیهای نما و تراز کردن انجام میشود. سطوح نمای سنگ باید یکنواخت بوده و به بهترین وجه کلنگی، تیشهای، چکشی و فرزی شود به نحوي که رگه ها و نقش طبیعی آن به خوبی مشخص باشد. ابتدا با استفاده از ماشین هایی که مته های قدرتمند دارند سنگ ها را از دیواره های معدن جدا می کنند. ایران دارای معادن بسیاری از این سنگ است به همین دلیل دستیابی به آن بسیار آسان می باشد. اپال نما فروشگاه اینترنتی و بزرگترین مرجع تخصصی ارائه شیرآلات ساختمانی و دیگر تجهیزات خانه و آشپزخانه است. قبل از آنکه بخواهید از رنگ نما در حجم بسیار وسیع استفاده کنید یکسری قواعد و اصولی وجود دارد که نه تنها در مورد این پروژه بلکه در دیگر برنامه های مرتبط با رنگ آمیزی ساختمان نیز کاملاً صدق می کند و برای آنکه در مراحل میانی کار دچار مشکل نشویم لازم است که این اصول گام به گام را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

چگونه میتوان تبلیغ اجرای نما

یک نما به معرفی وضعیت ساکنان ساختمان در بین عموم است. در اجرای نمای خشک سرامیک نیز همچون سایر نماهای خشکی که پیش تر به معرفی آن ها پرداختیم، نیازی به استفاده از ملات نیست. سنگ نمای ساختمان به دلیل اینکه جهت زیبایی در نمای ساختمان به کار می رود. رنگهای نمای ساختمان به دلیل اینکه در نمای ساختمان با شرایط جویمثل باران و برف به طور مستقیم درگیر هستند ، باید هم نمای ساختمان شما رازیبا کند و هم یک عایق رطوبت خود باشند. سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در برابر نور خورشید، رطوبت، باران، گرما و سرما، آلودگی هوا و دیگر عوامل محیطی باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. نما به یک طرف و معمولاً جلوی ساختمان اشاره دارد و یکی از مهمترین عناصر خارجی هر سازه است که نقش مهمی در اشاعه انرژی در یک سازه دارد. تعرفه طراحي نمای هر سازه ساختمانی بر اساس تعداد طبقات و متریال مورد استفاده، متغیر و متفاوت است. پس از ریسمان کشی، درصورتیکه سازه بتنی باشد و از میلگرد استفاده شود، توری رابیتس روی میلگردهای مورد استفاده در زیرسازی، نصب میشود. در صورت وجود ترک و شکاف بر روی نما باید آنها را با بتونه مخصوص پر کرد. امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات جامعی در رابطه با اصول طراحی نما ساختمان در اختیار شما قرار داده باشیم.

نمای خشک کامپوزیت

این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. سنگ کوارتزیت: از این نوع سنگ در نمای ساختمان، کفپوش ها و دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. از جمله موارد کاربرد این سنگ می توان به استفاده در کفپوش ساختمان، راه پله ها، سرویس های بهداشتی و غیره اشاره کرد. اگر میخواهید از ملات ساختمان استفاده کنید شنهای شسته شده از نمک کمتری برخوردار هستند. می بایست بتوانند ظاهری و زیبایی خود را که هنگام اجرای رنگ نما داشته است تا سالهای پس از اجرا در نمای ساختمان حفظ کند. معمولا در ساختمان های زیادی مشاهده کرده ایم که پس از اجرا ، رنگ نمای ساختمان شروع به تغییر رنگ می کند و رنگ ابتدایی که هنگام اجرا شاهد آن بوده ایم به مرور کیفیت خود را از دست خواهد داد. نمای شیشه ای ممکن است به مرور زمان در اثر جذب آلودگی و گرد و غبار کدر شود، از این رو نماشویی نمای شیشه ای را باید هر چند وقت یکبار انجام داد.

در پهنای دیوار نما تعبیه پنجره دو جداره، آفتابشکن، سایبان و … ابزار نما و نمونه های پیش ساخته انواع گوناگونی دارند که می توان به سرتاج قاب، ستون و سرستون، قاب پنجره و غیره اشاره کرد. بافت سنگ تراورتن متخلخل است و در انواع نماهای خارجی و داخلی استفاده می شود. در این صورت رنگ نما در این شرایط بایستی غیر از خواص مورد اشاره باید دارای خواص الاستیک باشد تا ترک های ریز سطح زیرین را نشان ندهد. نمای خانه ها با ما همراه باشید تا نگاهی گذرا به کلیه روشهای اجرای ساختمانها ، مزایا و معایب آنها بیندازید. این ارتقاء در دانش باعث میشود تا نمای خشک، مزایایی نسبت به سایر سبکها داشته باشد که به چند مورد آنها اشاره میکنیم. بنابراین قیمت این مصالح نیز در هزینه نهایی تاثیر دارد. در این میان، مواردی نظیر انتخاب طراح و محاسبه هزینهها نیز، در نتیجه نهایی کار تاثیر گذار بوده است. از طرفی سنگ نمای امکان سقوط دارد و در این صورت باید اسکوپ گذاری شود. قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت به شمار می رود که امکان استفاده از آن را برای تمام افراد فراهم ننموده است. This  data h᠎as  be​en writt en by behsaznama Con tent Generator DE MO!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مجری نمای سرامیک خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید