یک بار از مردم درباره اجرای نما این است بپرسید} آنچه را پاسخ می‌دهند

برای اینکه انواع مختلفی از نما ها وجود دارد میتوانید نمای بیرونی ساختمان خود را با توجه به سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید میتوانید از نماهای مدرن و کلاسیک استفاده کنید. در فرآیند طراحی نما با توجه به سلیقه و خواست کارفرما، طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از مصالح مناسب صورت خواهد گرفت. البته افراد کمی پیدا می شوند که قادر به زندگی در چنین فضاهای لوکس و شیکی هستند اما خوب است از تغییرات گسترده ای که در طراحی داخلی و خارجی این بناهای لوکس افتاده اطلاعات کسب کنیم زیرا با این کار قادر خواهیم بود از جنبه های مفید آنها الهام گیری کنیم. نمای ساختمان ابزاری جهت زیبا نشان دادن یک ساختمان است چون همه میتوانند ان را ببینند و البته می تواند باعث زیبایی شهر نیز شود. جزو نماهای لوکس و مدرن می باشد که تنوع بالای رنگی و جنسی دارد که بسیار بیشتر از نمای اجری می باشد و دلیل محبوبیت ان مدرن بودن و تنوع بالای ان می باشد. ویلای مدرنی که در شکل زیر مشاهده می فرمایید بنام ویلای کیانی شناخته می شود و در شهر محمد شهر کرج قرار گرفته است.

هزینه اجرای نمای خشک

نمای بایرامیکس معمولاٌ در خانهها و ساختمانهای ویلایی طراحی و اجرا میشود. طراحی نما پارامتریک در بین گزینه های خاص قرار می گیرد که هنوز در بین سبک های رایج در کشورمان نیست. این روش از اجرای نمای بتن اکسپوز را می توان به نصب جوشی و نصب پیچی تقسیم بندی کرد. بعد از این که سنگ نصب میشه، این سیم به ملات پشت سنگ چسبیده و ارتباط خیلی محکم تری رو برقرار میکنه. 4)نمای ترموود : ترموود یک نوع چوب فراوری شده می باشد که بسیار مقاوم است برای استفاده در نمای ویلا ها بسیار مفید می باشد و حتی می توان از در داخل ساختمان نیز استفاده کرد و نصب اسان و سریعی دارد و قابلیت ترکیب با مصالح دیگر را نیز دارا می باشد و برای نمای ساختمان مسکونی همکف و ویلایی بسیار مناسب است. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. ویلا مکعبی درویش آباد مساحتی برابر با 240 متر مربع دارد و به بهترین شکل ممکن، سبک طراحی سنتی و کلاسیک ایرانی را با جنبه های معماری مدرن تلفیق کرده است، نمای مدرنی که توسط مصالح و ابزار سنتی و کلاسیک ایرانی ساخته شده است.

هدف طراحی همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، سازه ای با نمای مدرن بود که بازتاب کننده هویت ایران باشد. ترکیب تمامی این عناصر کنار یکدیگر، نمای بسیار ویژه و خاص در این ساختمان های لوکس ایجاد می کند. پیش آمدگی عناصری همچون، لبه پنجره ها، قرنیز و قاب سازی های مجاز در فضای معبر عمومی، بیش از 10 سانتی متر نباشد. این ویلا با نمای بسیار جالبش مورد توجه بسیاری از سایت ها و ژورنال های اینترنتی قرار گرفت در حالی که چیزی نزدیک به 6 سال از اجرای این طرح می گذرد اما بازهم جذابیت خود را حفظ کرده است. در نتیجه می بایستی نسبت به نمای بیرونی ساختمان ویلایی دقت و توجه بسیار بالایی داشت زیرا نمای ساختمان باعث زیبایی ساختمان و همچنین هماهنگی با دکوراسیون داخل ساختمان خواهد شد. طراحی نمای یک ساختمان از مهم ترین بخش ساخت ساختمان است و برای اینکه یک ویلا دارای جذابیت و ارزش مادی و حتی هنری باشد می بایستی بر روی طراحی و ایجاد یک نمای بیرونی ساختمان ویلایی به شدت توجه و دقت کرد. حتماً زیاد دیده ایم ساختمان ها ویلایی و به اصطلاح مهندسی ساز را که نابود بودن طراحی بیرونی آنها با همان نگاه اول به خوبی پیداست. Data w​as g᠎en᠎erated by behsaznama C on tent Generat​or  DE​MO!

روستای کوشک آب و هوایی گرم و خشک دارد به همین خاطر بنا به نیاز مالک، می بایست نقش یک خانه ویلایی تابستانه را به بهترین شکل ممکن آن هم با فضاهای باز زیاد اجرا میکرد که در این کار کاملا موفق شده است. بلافاصله پس از اینکه خورشید غروب کرد، دیوارهای گرم شده، خیلی بتدریج گرمای دریافت شده در طول روز را به درون خانه انتقال داده و از سرد شدن بیش از حد داخل خانه جلوگیری می کند. صاحب این ویلا یک ژورنالیست و روزنامه نگار است که خواستار خانه ای ویلایی در نزدیکی زمین خانوادگی خودشان بود. منطقه ای که ویلا در آن ساخته شده در روستای کردان، یکی از مناطق خوش آب و هوای نزدیک تهران است و در استان البرز قرار گرفته. مساحت ویلا حدود 420 متر مربع بوده و توسط دو معمار مجرب ایرانی به نام های الهام گرامی زاده و احسان حسینی طراحی شده است. جهت آشنایی با ۱۰ تا از بهترین شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان با ما همراه باشید. در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد.

نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید شرکت های نمای خشک مناسب رویکرد!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکتهای نمای خشک در تهران.

دیدگاهتان را بنویسید