یک بار از مردم درباره شیدر آلومینیومی این است بپرسید} آنچه را پاسخ

این نوع نما از استحکام بالایی برخوردار بوده است و در مدول های منفرد با کمترین میزان جذب آب اجرا می گردد. ترکیبات بتن شامل سیمان، آب و سنگدانه است و همین ترکیبات اندک، استحکام ساختمان و نمای آن را تا حدود بسیار زیادی افزایش میدهد. زیبایی ساختمان ها و ظاهر زیبا و جذاب آن ها، از جمله مواردی است که در زندگی امروزی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و اغلب آن ها، برای نمای ساختمان های خود، مبالغ زیادی را می پردازند، تا ساختمانی شیک با ظاهری زیبا را داشته باشند. در گذشته از توریهای ساده برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل منزل استفاده میشده است، اما امروزه این نوع توریها جای خود را به توریهای پلیسه داده است. با توجه به طراحی خاص پنجره های پروژه ما انتظار این کیفیت و دقت از شرکتهای داخلی نمیرفت اما با همکاری شرکت آپند پنجره هایی بسیار با کیفیت نصب و تحویل شد. شکل اغلب این نوع حفاظ ها به شکل فلز می باشد ، اما در طراحی های جدید و استفاده از جنس های نوین در تولید این مدل محصول این زمینه ی فکری کاملا تغییر یافته است . This ᠎data was c᠎re​ated ​with GS A Co​nt​en t Gene ra to r ​DE MO.

شیدر آلومینیومی

در مرحله سوم بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظها، تولید آنها شروع میشود. پروفیل های ترمال بریک مورد استفاده در صنعت ساخت در و پنجره با تعبیه یک تسمه از جنس پلی آمید که تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد حرارت و ۵۰ درجه سانتی گراد برودت را تحمل می کند ، ایجاد می شود. سرامیک خشک ، به روز ترین نوع نمای ساختمانی است که با روش نصب خشک قابل اجرا می باشد. ناگفته نماند که بزرگترین شرکت تولیدکننده در ایران، می توان به اکوآرک اشاره نمود چرا که در تولید انواع نما های ساختمانی از جمله سرامیک مدل خشک نیز فعالیت داشته و در انواع مختلف به فروش این محصول می پردازد. این ترکیب در قسمتهایی از جمله پنجرهها، برآمدگیها یا لبهها دارای “درزبند” است. در زمینه ی طراحی حفاظ پنجره شرکت حفاظ نما توانسته از طرح های روز و مدل های جدید استفاده کند، این بدین معناست که ترکیب تمامی طرح ها از جمله کلاسیک و مدرن و همچنین تنوع در رنگ بندی توانسته هزاران مدل جدید را ایجاد کند. از طرح های کلاسیک و مدرن می توان در حفاظ استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر می باشد .

این واحد تولیدی با تکیه بر سالها تجربه در صنعت آلومینیوم در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی دو خط مونتاژ کامل ساخت، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره مدرن آلومینیومی نمود و اکنون تبدیل به برندی شناخته شده و معتبر در صنعت ساختمان ایران و کشورهای همسایه شده است. تولید درب و پنجره های آلومینیوم ساده و ترمال بریک در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از پروفیلهای استاندارد ، ماشین آلات بروز اروپایی و مجرب ترین پرسنل تولید و با دقت و کیفیت بسیار بالا از افتخارات آپند است. از افتخارات مجموعه آپند اجرای نمای کامپوزیت و لامل پروژه های بسیار بزرگ داخل کشور و همینطور کشور های همسایه میباشد که این مهم بدون همکاری شرکای خارجی و همینطور پرسنل با تجربه مجموعه امکان پذیر نبوده است. شرکت آپند مفتخر است یکی از قوی ترین خطوط تولید دربهای اسلایدینگ را در کشور دارد. مقاطع شیدر آلومینیومی و لوور آلو مینیومی تولید شرکت AGK دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد.

نمای خشک جورچین

بنابراین حتما از کارخانه و تجهیزات مونتاژ شرکت مجری نمای خشک نیز بازدید به عمل آورید. سرامیک خشک از مدرن ترین و به روزترین نما های ساختمانی با قیمت مناسب بوده است که در نمایندگی های سراسر ایران قابل سفارش و خرید و فروش می باشد. سرامیک خشک، یکی از مدرن ترین و بهترین نما های ساختمانی است که دارای کاربرد های فراوانی می باشد و در بالا به برخی از آن ها اشاره شده است. این حفاظ در بازار به چهار پهلو توپور معروف است و بیشتر کاربرد آن برای کسانی است که به نگهداری گلدان اهمیت میدهند ، زیرا در این حفاظ می توانید گلدان های مخصوصی را بگذارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی حفاظ های چهار پهلو با کارشناسان ما تماس بگیرید . بدین منظور با استفاده از نرم افزار کریر بارهای حرارتی و برودتی محاسبه و با مقایسه آن­ها در جهت های مختلف، جهت مناسب برای هر اقلیم توصیه شده است. همچنین با توجه به نصب سریع و آسان پانل سیمانی سمنت برد و همچنین استقامت بالای آن در مقابل بارهای وارده استفاده از آن در مقایسه با سایر روشهای ساخت دیوار توصیه میشود. در واقع، تخته های گچی و سیمانی به معماران و طراحان این امکان را داده است که تخیل خود را به وجد بیاورند و به سادگی آن را عملی کنند. ᠎This  post has be en generat᠎ed wi᠎th GS​A  Cont​ent  Ge ne​rator DE MO᠎.

چگونه در اجرای نمای خشک شاد باشیم – نه!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید