یک جدید مدل برای نمای سرامیک خشک

با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی بیشتر آشنا شویم. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید. شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و … چیزهایی که باید به به آن ها دقت شود شامل نوع ساختمان، مواد مورد استفاده در نما و الزاماتی چون عایق بندی. برای خرید از کاشیران کافی است به صفحه خرید سرامیک نما بروید و محصول مورد نظر را با چند کلیک ساده خریداری کنید.

نمای خشک سرامیک

در رابطه با تعاونیهای مسکن نیز به دلیل وضعیت مالی ضعیف سازندگان و اینکه ساکنان و مالکان بهدنبال فروش ساختمان نیستند، ساختمان بدون انجام عملیات تکمیلی نظیر نماسازی مورد استفاده قرار میگیرند و یا با کمترین هزینه و بدون طراحی نما، حجم و کالبد ساختمان رها میشود. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. دلیل این که به این نوع سرامیک، سرامیک خشک می گویند، این است که قابلیت جذب رطوبت در آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده. این مرکز خرید معماری جذابی دارد که شامل دیوارههای مورب در نمای خارجی و ظاهر زیبا در فضای داخلی است. رنگ های نما اغلب برای رنگ آمیزی سطوح خارجی و نمای بیرونی ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند. طراحی نمای سنتی : نمای سنتی نیز یکی دیگر از نما هایی است که معمولاً در گذشته بسیار موردتوجه بودند ولی در زمان کنونی ساختمان های کمی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً در ساختمان هایی این نوع سبک استفاده می شود که کاربری آن ها بیشتر به عنوان بوتیک هتل های سنتی یا ویلا هایی که خواستار سبک اصیل ایرانی هستند استفاده می گردند.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر در مورد مکان و نحوه استفاده از شهرداری تهران سؤالی دارید ، می توانید در وب سایت با ما تماس بگیرید. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما فعالیت خود را در بخش های مشاوره، ساخت و اجرای پوسته ی خارجی ساختمان و اجزاء آن متمرکز نموده است . طراحی و اجرای نمای مدرن برج های تجاری فعالیتی تخصصی است که از عهده تیمهای بزرگ و توانمند برمیآید. و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای اسپایدر و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد.

نمای خارجی ساختمان

Po st was c re​at᠎ed by behsaznama Conte nt  Ge nerator DE​MO!

اکوآرک اولین و تنها تولید کننده صفحات استرچ متال (اکسپنددمتال) و متال شیت سقف کاذب و نمای دو پوسته با برش لیزری سی ان سی ورق و پانچ cnc است . کاشیران از اولین مراحل خرید سرامیک تا بارگیری و نصب سرامیک پرسلان توسط ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نمای خشک انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروزرسانی، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. یکی از معایبی که در انتخاب این نما وجود دارد و باید به آن توجه کنید آن است که در برخی آجر تا که بر روی ساختمان نصب میشوند بهمرور دچار شوره زدگی شده که باید هر چند وقت یک بار به آنها رسیدگی کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بیشتر بخوانید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید