یک سلاح مخفی برای اجرای نمای خشک آجر

استفاده از بتون اکسپوز در ستون ها ، دیوار­های فضاهای داخلی یا نمای ساختمان ها ، شما را از نصب سنگ نما ، کاشی کاری ، رنگ آمیزی ، نصب پنل های آلومینیومی نما و … در بخش هایی مانند ستون ها که برجسته هستند نیز از مفتول اسکوپ یا مفتول رابیتس استفاده میشود. پس از ایجاد طرح، عملیات آهن کشی نمای ساختمان یا همان شاسی کشی اجرا می شود که این بخش باید اصولی و طبق استاندارد های روز دنیا انجام گردد تا از ریزش و یا تخریب آن حتی به هنگام زلزله اجتناب شود. با نورپردازی مناسب حتی میتوان نواقص احتمالی پیش آمده در نما را نیز پوشش داد. برای نصب این سرامیک بهجای استفاده از ملات میتوان از قلاب، پیچ و موارد دیگر استفاده کرد. باید به این موضوع دقت کرد که نورپردازی بخشی جدانشدنی از طراحی نما محسوب میگردد. 1. بتن قابل اجرا در محل: در پروژههای بزرگ مانند پلسازی و سدسازی که نیاز به بتن فراوان میباشد، بتن سخت نشده به وسیله کامیون حمل بتن به محل پروژه منتقل میشود و در قالبهایی که در محل پروژه از قبل تعبیه گردیده، ریخته میشود و در نهایت ماله کشی میشود و سطح آن صاف و ثیقلی میگردد. This was gen᠎er ated ​with t he  help  of behsaznama C᠎on tent G​ener᠎ator DE᠎MO.

سرامیک نمای خشک

همانطور که میدانیم برای نمای سازهها نیاز به مواد و مصالحی میباشد که در معرض شرایط آب و هوایی از مقاومت خوبی برخوردا باشند لذا بتن نما بهترین عملکرد را در برابر شرایط نامساعد جوی دارد و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد. اگرچه این روش بتن ریزی انعطافپذیری و تطابقپذیری بالایی دارد اما کنترل مخلوط بتن نما به ویژه در شرایط نامساعد آب و هوا دشوار است و همچنین این روش نیاز به عملآوری نیز دارد که سبب میشود آمادهسازی نهایی پروژه نسبت به استفاده از بتن اکسپوز پیشساخته کندتر شود. طرح کلی به قسمت های مختلفی تقسیم می شود و از قسمت های پایینی، بتن ریزی انجام می شود و پس از خشک شدن بتن، قالب جدا می گردد و به قسمت بالاتر منتقل می شود تا بتن ریزی انجام شود. بتن یک ماده ساختمانی کامپوزیت است که الزام خاصی در تهیه طرح اختلاط آن وجود ندارد و بسته به شرایط منطقه میتواند فرق کند اما طرح اختلاط معمول که از سیمان معمولا پرتلند و مواد افزودنی مانند خاکستر بادی، سیمان سرباره، سنگدانه (یک سنگدانه اصلی از شن یا سنگ های خرد شده مانند سنگ آهک یا گرانیت به اضافه ریزدانه مانند ماسه)، آب، الیاف و مواد افزودنی شیمیایی تشکیل میشود.

نمای خشک مشهد

2. بتن اکسپوز پیش ساخته: در این روش بتن نما طبق ابعاد و اندازههای سازه و طرح مورد نظر با استفاده از قالبهای قابل استفاده مجدد، در کارخانه و جایی غیر از محل احداث پروژه آماده میشود. برای جلوگیری از چسبیدن بدنه غیر جاذب قالب به بتن، باید از ماده آزاد کننده استفاده کرد. در برابر محیط های خشک و مرطوب، گرم و سرد انطباق پذیر است و می توان در محیط های مختلف و با ماندگاری بالا از آن ها استفاده کرد. بتن اکسپوز (بتن نما یا بتن نمایان) نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در روش تولید آن محصولی جدید با کاراییهای به روز را ایجاد کرده است، که از آن می توان در نمای ساختمان یا دکوراسیون داخلی استفاده کرد. بدلیل ارتفاع کم این کلیپس ها که چهار گوشه یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشهود نبوده و در عین حال می توان این کلیپس ها را همرنگ با سرامیک رنگ نمود. در غیر این صورت، باید از اتصالات پیچی برای اطمینان از اتصال مناسب پنلها به دیوار استفاده نمود. آنگاه باید بین شمشه ها را با ملات ماسه و سیمان پر نمود . برای بتن اکسپوز همان شرایط فنی که برای بتن معمولی انجام میگیرد، اعمال میشود (حداکثر نسبت آب به سیمان برابر5/0، حداقل مقدار سیمان و…) اما از نظر زیبایی نیز یکسری کارها که شامل: از نظر رنگ (تناژ، یکنواختی) و از نظر ساختاری (عدم وجود ترک، منافذ و جدا شدن دانهها) برای خروج حباب های هوا از ویبره مناسب استفاده شود، مقاومت در برابر جریان آب و محیط های خشن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. Data h​as be​en creat​ed wi᠎th behsaznama Conte᠎nt Generat or D᠎em​ov​er​sion!

از پودر خشک سیمان در پشت سرامیک استفاده نکنید. این بتن، یکی از مهم ترین مثالح و متریال مورد استفاده در سبک معماری مدرن، در جهان می باشد. دوست دار محیط زیست بودن آن می باشد که بسیار با اهمیت می باشد. بتن نما به این دلیل که از مصالح طبیعی ساخته میشود، کمترین خسارت را به محیط زیست وارد میکند و جزء مصالح ساختمانی سبز بهشمار میآید. در دهه اخیر نوعی جدید از انواع پنجره با طراحی های منحصر به فرد وارد بازار شدند. در این لیست تلاش کرده ایم شما را با بهترین شرکت های فروش و اجرای بتن های اکسپوز در شیراز آشن کنیم. اینکه بدانیم برای اعمال لایه ی اول رنگ را تا چه حد رقیق کنیم. طیف وسیعی از رنگها و مخلوطهای متناسب با هدف پروژه قابل دستیابی میباشد و همچنین طی سالیان سال رنگ بتن نما حفظ میشود و جذابیت ظاهری خود را حفظ میکند و همچنین دوام بالایی دارد. استفاده از رنگهای روشنی مانند کرم، سفید یا رنگ آجر طوری است که باعث میشود ظاهر آن ساختمان علاوه بر تمیز و زیبا شدن رنگ زننده به خود نگیرد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

 This  po st was written ​by G SA​ Content Ge nerator DEMO᠎!

7 راه برای شروع فوری فروش شرکت طراح و مجری نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید