یک سلاح مخفی برای نمای خشک

زیباترین سنگ های نما اگر بی کیفیت باشند می توانند کل نمای ساختمان شما را زیر سوال ببرند. شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه شده و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. کاشی های سرامیکی پرسلان عالی هستند، آنها با دوام هستند و تعمیر و نگهداری از آنها آسان است. سیستم های سقف: پروفیل ها در سیستم های بام استفاده می شوند و باعث پایداری و دوام سازه سقف می شوند. سرامیک های پرسلان قدرت جذب آب پایین تا 2 درصد را دارند و به آسانی با آب و مواد شوینده ی معمولی تمیز می شوند.  Th​is con tent was  do ne  with  GS A ​Cont ent Generator ᠎DEMO!

نمای خشک آجر

4. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند. نمای هر ساختمانی مانند سایر اجزای آن، پس از گذشت زمان دچار فرسودگی یا تخریب میشود، بنابراین عملیات بازسازی پس از چندسال در هر ساختمان، اجتنابناپذیر است. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. آنچه که در نمای ساختمان استفاده می شود ترمووود می باشد که در برابر حرارت، ضربه و خوردگی و آتش سوزی کاملا مقاوم است و می توان در رنگ های گرم و ملایم آن را در نمای ساخت به کار برد. سرامیک پرسلان در شکل و طرحهای بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی ارائه شده است، به همین دلیل بعضی از مردم تصمیم می گیرند که با محصول کار کنند. در این روش بوسیله مته هایی با تکنولوژی پیشرفته در پشت سرامیک سوراخهایی ایجاد می گردد و بولتها ی مخصوصی از جنس فولاد در آن کار گذاشته می شود و سپس قطعه های گیره ای ازجنس آلومنیوم به کمک این بولتها درپشت سرامیک تعبیه می گردند و قطعات سرامیک روی ریل های افقی آلومینیومی که از قبل روی نما قرار گرفته اند، نصب می شوند.

​Th is content was do᠎ne  by G​SA Content Ge​nerator  DEMO.

ی ساختمان مورد استفاده قرار داد.

استفاده از چسب سرعت کار را بسیار بالا می بره.این نوع چسب ها برای انواع سنگ ساختمانی همچون سنگ مرمر، تراورتن و … نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود ( نمایان،Visible) و نامشهود (غیر نمایان،Invisible) تقسیم می شوند. در ساخت این محصول از خاک رس و افزودنی های دیگر استفاده شده و می توان آن را در رنگ های مختلف هم چون زرد، نارنجی و قهوه ای تهیه و در نمای ساختمان مورد استفاده قرار داد. سنگ کاری در خارج ساختمان معطوف به سنگ کاری دیوار حیاط، سنگ کاری نمای ساختمان و محوطه های بیرونی همانند استخر و پاسیو می باشد. دیوار ساختمان در هر کدام ممکن است آجری، بلوک سفالی، بلوک سیمانی و … پرسلان محصولی است یکنواخت، که از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس در فشار و حرارت بالا تولید می شود که بعد از پخت سفید و متراکم می باشد. امروزه انواع مختلفی از پرسلان در سراسر دنیا تولید می شود که پرسلان استخوانی بدلیل شفافیت خاص خود محبوبیت بالایی دارد و بیشترین استفاده را در کشور های ایالات متحده و بریتانیا دارد.

پرسلان عضوی از خانواده ی بزرگ سرامیک است و در تقسیم بندی مدرن، تولید کنندگان این دسته از محصولات، اصطلاح پرسلان را به محصولاتی با کیفیت و ساخت ویژه از کاشی ها نسبت می دهند. هنگام وقوع زلزله، حرکات نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن می شود. یکی از مشکلاتی که نمای سرامیکی ایجاد می کند این است که به شدت نور خورشید را بازتاب می دهد بنابراین استفاده از آن در معابر پر تردد و مکان هایی که در معرض نور خورشید است چندان توصیه نمی شود اما اگر می خواهید نمای ساختمان خود را با قیمتی متعادل و شرایطی ایده آل اجرا کنید استفاده از متریال سرامیک به شما توصیه می شود. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. بسیار مهم است که سنگ مورد استفاده در نمای ساختمان سنگ نمای با کیفیتی باشد و در اثر گذر زمان دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود. پرسلان در برابر سایش، شکستگی و رطوبت بسیار مقاوم است و تمیز کردن آن نیز آسان می باشد. کاشی و سفال به شدت در برابر سایش مقاوم هستند و عمر طولانی دارند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید