یک واقعیت شگفت انگیز در مورد انواع سیستم های نمای خشک Uncovered

یادتون باشه که مهارت سنگ کار، تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و اجرای درست و اصولی نما کاری ساختمان داره. همین روند موجب سرعت در اجرای این نما خواهد شد. این نوع پروفیل ها به نام نانترمال (Non Thermal) شناخته می شوند. ساخت پروفیل های ترمال بریک به نحوی است که درب و پنجره های ترمال بریک عایق بهتری در برابر سرما گرما و صدا خواهند شد. پروفیل ترمال بریک از انواع جدید پروفیل های آلومینیومی است که برای ساخت درب و پنجره های دوجداره عایق جهت افزایش ضریب عایق بندی استفاده می شود. در پروفیل ساده از ورق آلومینیوم تک جداره و در پروفیلهای ترمال بریک از ورق آلومینیوم دو جداره استفاده میشود. نتیجه آن نیز خلق پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک بوده است. میتوان گفت در درب و پنجره های ترمال بریک از دو پروفیل آلومینیوم که با تیغه پلی آمید به یکدیگر وصل هستند استفاده میکنند. با توجه به اینکه به دلیل خاصیت رسانایی فلز آلومینیوم، استفاده از پنجره با این نوع پروفیل، ایزولاسیون صد در صدی جهت صرفه جویی در صوت و حرارت را به مصرف کننده نخواهد داد، شرکت های تولید کننده پروفیل به فکر رفع این نقصان افتادند. در حقیقت لایه ی پلی آمید، علاوه بر حرارت، مانع از انتقال صوت نیز بین دو جداره ی بیرونی و درونی آلومینیوم می گردد.

مشاوره و تهیه انواع بتن اکسپوز

This w as gener ated by behsaznama Conte​nt  Ge​nerator ᠎DEMO.

۶۰ با فاصله ۵۰ سانتیمتر و عمود بر جهت نصب چوبهای نما استفاده نمود.درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. از ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بالا و پایین بودن ضریب جذب رطوبت اشاره کرد. همچنین به دلیل استفاده از رنگ های کوره ای، علاوه بر تنوع رنگ بالا ، از مقاومت خوبی در برابر ضربه یا ریختگی نیز برخوردار هستند. ، این پنجره ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به تنوع بالای یراق آلات این نوع پنجره ها و تنوع بالا در نوع بازشو ها که می توانند به صورت لولایی، کشویی، لیفت اند اسلاید، فولکس واگنی، آکاردئونی و … با توجه به امکان اجرای انواع بازشو ها در انواع مدل های بازشوی کشویی، آکاردئونی، فولکس واگنی، لولایی، لیفت اند اسلاید و … در تارادیس، جزئیات تفاوت ها را میسازد !

با این حال پنجره های آلومینیومی مزایایی دارند که می تواند قیمت آلومینیوم ترمال بریک را جبران سازد. لازم به ذکر است که علت استفاده از اصطلاح ترمال بریک ( thermal break ) بدلیل شکست حرارتی بین دو مقطع میباشد. اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند. و در آخر از این نکته نباید غافل شد که با وجود اهمیت بالای استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و تولید استاندارد، انجام صحیح این روند تنها با نصب استاندارد توسط تیم نصابان متخصص و متعهد امکان پذیر می باشد.

پلی آمید ماده ای لاستیکی شکل است که خواص مکانیکی خود را تحت شرایط سخت مانند حرارت های بالا، مواجهه با مواد شیمیایی، رطوبت و یا اشعه UV نیز کاملا حفظ می نماید. این محصول با آب بندی کامل سطوح و ایجاد یک بستر کاملا عایق را فراهم می کند. در عملیات اجرایی پانل پیش ساخته بتن اکسپوز، انجام بستر سازی و آماده سازی سطوح قبل از نصب تایل بتنی پیش ساخته اکسپوز از اهمیت ویژه و تاثیر گذاری بالایی برخوردار است. از دلایل استفاده از بتن درجا در پروژه های شهری؛ هزینه بالا و سختی حمل و نقل پنل های بتنی از محل کارخانه تا پروژه است. به طور کلی هدف این مجموعه ترکیب خلاقیت با بتن و ایجاد محصولات مدرن بتنی است. در کف سازی بتنی معمولا از ملات حاوی شن و اسکوپ برای اتصال به کف استفاده نما خشک می کنند. سوم آنکه، استفاده از دستگاه پانچ، به عنوان بهترین روش برای ایجاد اتصال کنج در زوایای پنجره شناخته شده است. از مزایای پنجره های ترمال بریک آلومینیومی می توان به مقاومت بسیار بالای آنها در برابر فشار، ضربه، وزن شدید باد، رطوبت، اشعه خورشید و سایر عوامل اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید