یک چشم انداز زیبا و تازه در قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

زیرا در استفاده از این روش پشت نما با استفاده از پوشش سیمانی یا پلاستر پوشانده می شود و سپس با چسب اندود کردن پشت آجر آن را بر روی دیوار می گذارند . نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند. پنجره هایی که در ساختار آن ها از آلومینیوم استفاده شده، در سه طرح تولید می شوند: آلومینیوم معمولی، چوب آلومینیومی و آلومینیوم برای پنجره ترمال بریک. پروفیلهای شکسته حرارتی یا ترمال بریک با استفاده از نوارهای پلی آمید و یا PVC که در قسمت داخلی پروفیل قرار میگیرد و آن را از قسمت خارجی جدا می کند تولید می شوند.

شرکت اجرای نمای سرامیک خشک

ترمال بریک یک مانع پیوسته بین قاب پنجره داخلی و خارجی است که از اتلاف انرژی حرارتی رسانا جلوگیری می کند. برای رفع این مشکل میتوان قسمت داخلی پروفیل و قسمت خارجی پروفیل را وسیله یک ماده عایق جدا کرد. 2. در تابستان باید از سیمان دیرگیرتر و در زمستان از سیمان زودگیر استفاده کرد. نکته مهمی که در تولید پنجره های ترمال بریک باید مورد توجه قرار گیرد این است که حتماً از جنس پلی آمید برای عایق کردن پنجره ها استفاده گردد و از موادی مانند پی وی سی استفاده نشود، زیرا استفاده از پی وی سی مقاومت پنجره را کاهش می دهد. ایستادن در تراس و تماشای دریا و یا استراحت بر روی صندلیهایی که در تراس گذاشته میشود، مواردی هستند که در زمان طراحی باید مورد توجه قرار داشته باشند. به طور کلی پنجره ترمال بریک این طور ساخته می شود که تیغه های عایق مورد نظر مابین دو صفحه آلومینیوم قرار داده و با این طراحی پروفیل در برابر انتقال حرارتی از فضای داخل ساختمان محافظت می نمایند. پروفیل درب و پنجره های ترمال بریک در مقابل ضربه، باران، گذر زمان، تغییر رنگ دادن، مواد شیمیایی و اشعه فرابنفش نور خورشید مقاومت بسیار خوبی دارند و همچنین از طول عمر بسیار بالایی برخوردار میباشند. This post has ​been  done ᠎wi​th G᠎SA Content Ge​nerator ​DE MO.

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

این سیستمها ایمنی بالایی در مقابل زلزله و سرقت را دارند. به این ترتیب مشتریان با کمترین هزینه امکان داشتن ساختمانی با نمای زیبا دارند. درواقع شرکت بتنو از جمله مراکز معتبر ارائه أنواع مصالح ساختمانی است که با عرضه محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. سیستم پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک با تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، توانسته است بسیاری از نیازهای صنعت ساختمان و سلیقه مشتریان را پاسخگو باشد. پروفیل پنجره های ترمال بریک در برابر سرما و گرما عایق می باشند. پنجره های آلومینیوم اختصاصی بیشتر سفارشی هستند و در سبکها و سیستم های متفاوتی تولید میشوند اما PVCبیشتر در طرحهای «استاندارد» عرضه میشوند بنابراین قیمتهای ارزانتری در مقایسه با سایر مواد ارائه میدهد. علاوه بر این که این پروفیل ها عایقی در برابر گرما، سرما، رطوبت و انتقال صوتی هستند، از طرف دیگر به دلیل مواد به کار رفته در آن در هنگام آتش سوزی ها دچار سوختگی نخواهند شد. دربها و پنجرههای ترمال بریک به دلیل استفاده از آلومینیوم، در مقایسه با سایر مواد مثل UPVC دارای قیمت بیشتری هستند. نکته مهم این است که پنجره ترمال بریک نیاز بسیار کمی به تعمیر و نگهداری خواهد داشت.

اجرای نمای خشک آجر

نکته قابل توجهی که درباره پنجره های دوجداره آلومینیومی یا همان پنجره های ترمال بریک می توان ذکر کرد این است که پنجره های فوق علاوه بر زیبایی وظرافت قابلیت های موجود در پنجره های دوجداره یو پی وی سی را نیز دارا هستند و از این پنجره ها می توان در ابعاد بزرگ و کاربری های ویلایی استفاده کرد، همچنین تنوع رنگ در پنجره های ترمال بریک نسبت به پنجره های upvc بیشتر می باشد. حتی با ترکیب سنگ های مذکور نیز می توان فضای بسیار زیبایی خلق نمود. بهتر است در همان ساعت های اولیه ی روز کار رنگ نما را به اتمام برسانید تا زودتر خشک شوند چرا که در صورت بروز حتی باران های خفیف و نسیم ملایم می تواند آلودگی ها و گرد و غبار زیادی روی نمای مرطوب از رنگ بنشینند و ظاهر ساختمان طراح و مجری نمای خشک را خراب کنند. همچنین در صورت آتش سوزی نیز مقاومت زیادی از خود نشان نمی دهند. 2- برای جلوگیری از ایجاد شوره در نمای ساختمان باید از ماسه ی دوبارشور (برای دوغ آب پشت آجر ) استفاده شود . معمولا، برای اینکه یک پروفیل ترمال بریک از نظر حرارتی موثر باشد، باید ساختاری با ضخامت 2 تا 3 اینچ داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید