یک چشم انداز زیبا و تازه در نمای خارجی ساختمان

نگهداری و طول عمر ساختمان به طراحی نمای سرامیک خشک یا هر نوع نمای دیگر بستگی دارد. هماهنگی نمای داخلی با نمای بیرونی ساختمان یک انسجام فوق العاده به ساختمان می بخشد. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. در نهایت با استفاده از طراحی نمای سرامیک خشک می توانید یک نمای بیرونی منحصر به فرد برای ساختمان بسازید. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. به همین دلیل میتوان لوورهای آلومینیومی را به گونهای طراحی کرد که بخشی از نمای بیرونی ساختمان شما را تشکیل بدهند و در کنار مزایایی که دارند، باعث زیبایی بیشتر نمای بیرونی ساختمان نیز باشند.

نمای خارجی ساختمان

 This post was ​done  by behsaznama Conten t Ge nerator DE MO!

اجرای نمای خشک سرامیک

طیف وسیع طرح و رنگ ها قابلیت هماهنگی با اجزای دیگر دکوراسیون خارجی مطابق با سلیقه شما را دارند. به این منظور بهترین کار مشورت با افراد حرفه ای در این زمینه است. ویژگی بارز این سیستم ها، قابل رویت نبودن زیر ساخت و هیچ یک از تجهیزات و دیتیل ها می باشد. به دلیل اهمیت بسیار زیاد زیر ساخت و میزان استحکام آن، سیستم های مختلفی برای نصب نمای خشک سرامیک ارائه شده است. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. همانطور که در بالا اشاره کردیم، تنوع طرح و رنگ های نمای سرامیک خشک زیاد است. بستهای این سیستم در سطح نمای سرامیک قابل رویت است و برای جلوگیری از جلب توجه میتوان آنها را با رنگ کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشش داد. به عنوان مثال، در سیستم فاوتون، ابتدا زیر ساخت فلزی زیرین اجرا شده و تایل های سرامیکی روی رانر قرار گرفته و با کلیپس محکم میشود. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند.

هر چقدر مساحت بزرگ تر باشد، باید هزینه بیشتری هم برای سرامیک خشک یا طراحی نمای سرامیک خشک بپردازید. این نما را می توان بر روی هر نوع سطحی از جمله چوب، گچ و بتن استفاده نمود. همه مشتریان به دنبال نمایی هستند که ویژگی هایی از جمله زیبایی، طول عمر و کیفیت بالا را داشته باشد. سیستم های شیاری، چسبی، پیمی و کیل از جمله زیرمجموعه های اجرای پنهان نمای سرامیکی می باشد. ظاهر این سیستم نیز مانند سیستم فاوتون است که طی آن کلیپسهابه گونهای به پروفیلهای رانر آلومینیومی متصل میشوند که سرامیک در داخل لبه نگهدارنده آنها قرار گرفته و توسط آنها مهار می شود. این محصول بر پایه سیلان/ سیلوکسان و سایر افزودنیها تولید شده، و تا حد زیادی به حفظ ظاهر و سالم ماندن مصالح در طولانیمدت کمک میکند. سبک دکوراسیون داخلی تا حد زیادی به شما در انتخاب نمای سرامیک خشک کمک می کند. معمولا معماران باید این فاکتور ها را در زمان انتخاب نما در نظر بگیرند. اگر از آن دسته از افراد هستید که به این فاکتور اهمیت می دهید باید از مواد اولیه با کیفیت بهره ببرید. از مزایای این روش این است که در بیشتر موارد به دلیل تراز نبودن نمای ساختمانها در هنگام اجرا،استفاده از روش ملات باعث میشود تا میزان خطا کاهش یابد.

بزرگترین ایراد این سیستم نبود گزارش تست آزمایشگاهی برای بررسی فنی قطعات و ضخامت کم قطعات نگهدارنده استیل برای کاهش قیمت تمام شده است. سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع نما ساختمان که از دیرباز آن را میشناسیم، نمای آجری است. طراحی نمای شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد. تا نیازهای مشخصات جهانی مشتریان خود رو با عرضه محلی برآورده کنه. بایرامیکس با استفاده از پیستوله و یا ماله اجرا می ­شود و قابلیت شستشو دارد. از همین رو از مواد اولیه و با کیفیتی مثل سرامیک خشک برای ساخت نما استفاده می کنند. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با فرایند خرید در کاشیران، نیاز به مشاوره برای انتخلاب بهترین نمای سرامیک خشک پرسلانی و پیگیری قیمت روز سرامیک نما با کارشناسان ما درارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید