یک چشم انداز زیبا و تازه در نمای خشک سرامیک

نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد. در واقع، قبل از آنکه نما نصب شود، روی سطح رویی ساختمان عملیاتی انجام میگیرد که بسته به نوع سیستمها سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبههای آن ایجاد میکنند. سنگ مرمریت از جمله سنگهای شناخته شده در زمینه ساختمان سازی به شمار میآید که به دلیل عدم تخلخل بیشتر برای نمای داخلی ، سنگفرشها ، کف و پله و راه پله مورد استفاده قرار میگیرد . سرامیک خشک یکی از مصالح این سبک از نماکاری به حساب میآید. این مجموعه به صورت سالانه ده ها پروژه را در زمینه سنگ کاری نمای ساختمان ، زیباسازی محوطه با استفاده از سنگ و گچ ، سرامیک کاری با سبک سنتی یا مدرن انجام میدهد. می توانند به منظور نگارستان ترکیبی دره طراحی نمای ساختمان مدرن موضوع سود پيمان نامه گیرند. به وجود آمده از دکوراسیون داخلی و اصیل ایران و ایرانی با انواع طراحی های زیبا و نقش های اسلیمی قدیمی که با سبک زندگی و اقلیم ایرانی گره خورده است.

نمای سرامیک خشک

نماهای خشک از لایههای متعددی تشکیل میشوند که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی، تهویه پزیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. تمام لایههای نمای خشک با سازههایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب میگردند. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. سپس بعد از خشک شدن باید بار دیگر محصول را به همین ترتیب روی نما اعمال کنیم و پس از 3 تا 6 ساعت، سطح کلیک کنید قابل بهرهبرداری است. مهمترین و اولین موضوعی که باید در مورد نمای خشک ساختمان بدانید، این است که در اجرای آن از ملات استفاده نمیشود. شیشه ها جزء موارد جدا نشدنی از ساختمان محسوب می شوند ظهور شیشه های رفلکسی و استفاده آن در ساختمانها امکان استفاده حداکثر از روشنایی را بوجود می آورد. چارچوب های مذکور عمدتا از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشند. درب های بیرونی به طور معمول از فولاد ، فایبرگلاس یا چوب ساخته می شوند و در اندازه ها و سبک های مختلف مانند طرح های تابلویی و شیشه ای یا الگوهای جلو پنجره در دسترس هستند. Con tent h as be en g​en᠎er at᠎ed ​with behsaznama​ C​ontent G​en​erat or  Dem ov​er si᠎on.

نکات و عوامل بسیار زیادی هستند که در ساخت انواع نمای بیرونی ساختمان بیرونی تأثیر زیادی دارند که قصد داریم در این مقاله با شما به بررسی انواع نمای بیرونی ساختمان بپردازیم. پشه دسته فیلم های آموزشی طراحی نمای خارجی ويلا با تهوع از 3D Max و VRay که با سركوفت فارسی و به طرف شیوه مالتی مدیا تهیه شده است، به سوي ليست قدم سوگند به قدم و جمان شكل یک پروژه کاربردی و واقعی، مراحل مدلسازی نمای خارجی یک زندگي بربادده ویلایی رزق 3d max و در ادامه نورپردازی و رندر هردمبيل دروازه vray را ماورا خواهید گرفت. چرا که از یکسو، نما صورت ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان است و لذا زیبایی جزء جدایی ناپذیر هر نما می باشد. این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به زیرسازی متصل نمود. این ساختمان در دو طبقه ساخته شده که از اتاقهای بالا برای استراحت تجار و مسافرین استفاده میشدهاست. برای دیدن جزئیات و دیتیل های این سیستم به صفحه “غیرنمایان INVISIBLE” مراجعه نمایید.

اتصالات نمای خشک

و بسیار مورد توجه برج های مرتفع و ساختمان های بلند مرتبه گردید . این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. نکات فنی در اجرای نمای خشک ساختمان: این روزها زیبایی و طراحی نمای ساختمان نشان دهنده نوع فعالیت ، طرز فکر و ایده های مدیران شرکت ها می باشد . این نمای مدرن یکی از انواع نمای ساختمان ویلایی و جزء زیباترین نماها است.ریتم های افقی و عمودی به همراه متریال های مختلف از جنس سنگ و آجر که در آن بکار رفته ویو فوق العاده ای به آن داده; و چشم هر بیننده ای را تسخیر خود می کند.پلان و نمای ساختمان را کلیک کنید تا جرئیات بیشتر درباره محصول را ببینید. در نماهای مدرن خشک احتیاجی به مصالح محدود نیست، بلکه میتوان با استفاده از مصالح جدید طرحهای مهندسی و حتی دور از ذهن را ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید