یک کاملاً جدید مدل برای نمای خشک سرامیک

می توان این نتیجه را گرفت که به وجود آمدن این نوع از نماها پله ترقی بزرگی را در زمینه ساختمان سازی ایجاد کرد. در نمای ساختمان های مسکونی معمولاً از انواع نماها استفاده می شود. مواد نانو تا ۲ میلی متر در منافذ بزرگ سنگ ها و انواع نماها نفوذ می کند. مثلاً طراحی نمای ساختمان ویلایی با ساختمان های آپارتمانی کاملاً متفاوت می باشد. انواع سبک های مختلفی که در طراحی نما های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً سبک کلاسیک و مدرن می باشد که این نوع طراحی بیشتر بر اساس سلیقه کار فرما و همچنین با توجه به شرایط جغرافیایی و بافت شهری باید طراحی گردد تا فرهنگ و بافت منطقه را دچار دگرگونی نکند. ساختمان های ویلایی که معمولاً به صورت ویلا دوبلکس یا تریبلکس ساخته می شوند نیز دارای نما های فوق العادهای باید باشند که علاوه بر زیبایی بتواند ابهت ساختمان را نیز حفظ کند. این سرامیک ها در برابر مواد خورنده ی اسیدی و بازی، مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و ثبوت رنگ خود را در برابر این مواد به خوبی حفظ می کنند. محافظ چند منظوره بسیار قوی و جدید RX14 برای عایق کردن کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نماهای چوبی و برای حفظ زیبایی طبیعی بافت چوب به عنوان ضد آب کننده و آبگریز کننده چوب کاربرد دارد. Conte​nt h as been cre at᠎ed  with behsaznama C ontent Ge nera​to​r  DEMO.

اتصالات نمای خشک

رنگ نانو نما (TEH) به عنوان یک عایق نانو نما و ضد آب قوی جهت آب بندی نمای ساختمان، آب بندی پشت بام و کلیه سطوح استفاده می شود و صد در صد ضد آب و مقاوم در برابر اشعه UV خورشید می باشد. جهت آب بندی و آب گریزی کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان که جذب آب دارند، از جمله نمای سیمانی، چوبی (ترمو وود)، آجری و به عنوان عایق ضد آب چوب های خام رنگ نشده استفاه می شود. بنابراین هویت از این جهت مورد اهمیت قرار گرفته است که اگر ساختمان شما فاقد نمای خارجی باشد هر چند که شما در این ساختمان امکانات فوقالعادهای قرار داده باشید باز هم ساختمان شما فاقد هویت شناخته می شود. بنابراین مقایسه انواع نمای ساختمانی و مقایسه قیمت انواع نمای ساختمانی در برپایی و اجرای یک ساختمان نشان دهنده مهم بودن آن است. بنابراین طراحی نمای فوق العاده می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی برای خود ساختمان باعث افزایش جلال و زیبایی شهر ساختمان نیز گردد هم چنین ساختمان هایی که از نمای فوق العاده برخوردار هستند معمولاً مورد توجه قرار گرفته و دورنمای بسیار فوقالعادهای را ایجاد می کنند.

اجرای فوق العاده راحتی دارد. در انتخاب متریال کاملا دست طراح نما باز است و امکان انتخاب از آجر تا شیشه و سنگ وجود دارد. علاوه بر این کمک میکند تا تاکید بر کیفیت بصری نما چندین برابر شود. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم در طراحی ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانهآرایی طراح و مالک است. بعد از انتخاب متریال، مهمترین اصول طراحی نما ساختمان، رنگ مناسب است. نقطه کانونی را فقط می توان در طراحی حرفه ای نما پیدا کرد. بتن اکسپوز یکی دیگر از متریال های مورد استفاده در طراحی نما محسوب می شود. در یک حالت ، ممکن است دارای پنجره های تاق نمای بزرگ باشید در حالی که در حالت دیگر ، ممکن است دیوارهای عایق ضخیم و دهانه های کوچکتر داشته باشید. هرچند اگر داخلی و نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون آن منظم و حرفهای ساخته شده باشد ولی اگر نمای آن از طراحی فوقالعادهای برخوردار نباشد باعث می شود تا ساختمان ارزش ظاهری خود را از دست بدهد. 1-ساختمان هایی که مورد بازسازی قرار گرفتهاند و مجدد می خواهید برایشان طراحی نما انجام دهید و ساختمان هایی که از ابتدا طراحی نمای آنان شکل می گیرد. ᠎This artic le w᠎as created with behsaznama Conte​nt G​ener ator D emoversion.

ترکیب کلی نما در واقع نظم در این تفاوتها است.

نمای خارجی در واقع پوست بیرونی یک ساختمان است. نمای شهری در واقع ترکیبی از اجزای متفاوت است که بر اساس اتفاقاتی که در خیابانها و معابر میافتد، شکل میگیرد. ترکیب کلی نما در واقع نظم در این تفاوتها است. عایق نما با سطوح و مصالح مختلف به خوبی پیوند میخورد و ساختمان را آب بندی می کند. شرکت آب بندی نما دکتر نانو کی از معدود شرکت های دارای تضمین اصالت کالا بر روی تمامی محصولات خود می باشد. تضمین اصالت کالا: یکی از راه های اطمینان از کیفیت محصول تضمین اصلت کالای خریداری شده می باشد. البته نماهای سنگی نیز به علت جذب آلودگی ها به خود، به شدت کثیف می شوند. آجر نماهای نسوز نیز یکی از مصالح به کار رفته در نماهای ساختمان هستند که جاذب آب نیز هستند. مواد نانو به کار رفته در نمای بیرونی، ساختمان را در برابر باران های اسیدی حفاظت می کند. اینجاست که ما شروع به فکر کردن در مورد نحوه قرارگیری بلوک ها در منطقه و چگونگی همسو شدن با سبک معماری که در صدد دستیابی به آن هستیم ، می کنیم. This ​po st w as generated  by behsaznama  Co​nten᠎t Ge nerator DEMO.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید