از نمای سرامیک خشک برای اینکه یکی عاشق شما شود استفاده کنید

این بنا توسط حاج محمد خان به یک نفر شیرازی یه نام حاج باقر فروخته میشود و از او به دو پسرش حاج احمد وحاج محمود به ارث میرسد. نمای مینرال همان گونه که از نام آن پیداست یک عایق و پوشاننده تزئینی شیک و مدرن و در عین حال مقاوم است و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. این دو مدل سرامیک را می توان با روش های مختلف به شبکه فلزی متصل نمود که در ادامه به نقد و بررسی این روش ها می پردازیم. در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان بعد از نصب نما، بستهای مورد استفاده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند و به دو شیوه سیستم کیل و شیاری صورت می­پذیرند. به کار میرود و جلوه و زیبایی قابل توجهی به بنا میبخشند. شیشه یکی از متریالهای بسیار زیبا و جذاب است که اگر به درستی در ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد میتواند زیبایی چشمگیری به خانه ببخشد. اگر چنین تصمیمی دارید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا میخواهیم به معرفی یک شرکت حرفهای در زمینه ساخت نمای ساختمان بپردازیم. ​C ontent was gen​er ated by behsaznama  Conte nt Gen erator D emov ersi on.

نمای خارجی ساختمان

اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی و اداری خود را تغییر دهید باید بهدنبال شرکتی باشید که در این زمینه حرفهای است و میتواند با بهترین مصالح موجود نمای فوقالعادهای به عمارت شما هدیه دهد. ظاهر مدرن و شیک باعث شده افراد بیشتری از این نما در نمای سرامیکی ساختمان ویلایی استفاده نمایند. در صورت اصولی اجرا نشدن این نما، می تواند با وارد شدن نیروی کمی حوادث و زیان های جبران ناپذیری را به بار آورد؛ به همین منظور به نیروی ماهر و باتجربه در این زمینه نیاز است که به دلیل جدید بودن این روش افراد با تجربه در این زمینه محدود می باشند و حتما باید با شرکت های معتبر مشاوره صورت پذیرد. زیرا درصورت پیاده سازی اشتباه ترازها، شاسی کشی نیز درست اجرا نخواهد شد. در مرحله بعد از ریسمان کشی، در صورت بتنی بودن سازه و عدم وجود پلیت در نمای سازه، باید پلیت های مورد نیاز را بوسیله بولتهای مخصوص روی بتن نما محکم نمود تا بتوان دستک های اولیه شاسی کشی را به آنها جوش داد.  This con te nt w as created with behsaznama  C ontent Generat or D em᠎over si on​.

بنابراین جایی که خیلی آفتابی و گرم است با انتخاب رنگ تیره برای نما، گرمتر نیز میشود و به مرور زمان گرد و غبار محیط نیز روی این رنگ نمایان میشود. از آنجایی که نمای سرامیک بهصورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجراست؛ در نتیجه این نما هیچگونه آلودگی صوتی و ضایعات ساختمانی از خود به جا نمیگذارد. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. البته راههایی برای کاهش جلب توجه این بستها بیشتر بخوانید نیز وجود دارد. در نتیجه بین دیواره اصلی ساختمان و مصالح برای پوسته آن، فاصلهای وجود دارد. خط پایانی افقی ساختمانی چگونه است و مرز ساختمان در آسمان به چه شکل است؟ در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد. از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نمای رومی که حس و حال کلاسیکی دارد، دارای المان های منحصر به فردی می باشد. انواع سنگ های موجود که به صورت کلی این مواد در مقایسه با سایر متریال قیمت بالایی دارند. این نما به دلیل استفاده از متریال و مواد مخصوص تا حد زیادی وزن ساختمان را می تواند کنترل نماید و وزن را کاهش دهد. به صورت کلی مهمترین عیبی که مربوط به استفاده از نمای خشک برای ساختمان می باشد، عدم استفاده از مواد و متریال مناسب و رعایت نکردن استانداردهای موجود در این زمینه می باشد. سرامیک خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل فضای داخلی تعویضپذیر، پوسته بیرونی، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید. برخی محصولات، لایه میانی سفید یا تکرنگ دارند که با لایه نهایی پوشیده میشوند. تمامی نماهای مدرن ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت مهندسی زیبا از مرحله طراحی، تولید و اجرا بهصورت کاملاً بومیسازی شده انجام میشوند. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید