برای اطلاع از اجرای نمای خشک سرامیک چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

همچنین این آجر در طراحی نمای ویلایی بسیار پرطرفدار است که با ورود به لینک زیر می توانید نمونه پروژه هایی از این آجر را در ویلا و نماهای ساختمان مشاهده کنید. نمای ساختمان باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ بسته به اقلیم منطقه، نیازهای زیباشناسی، هویت شهر، مسائل اقتصادی و غیره میتوان از نمای کلاسیک در ساختمان استفاده کرد. نمای بیرونی ساختمان هویت یک ساختمان است. ⦁ نهایتاً در انتها نوبت به رنگ آمیزی نمای اصلی ساختمان میرسد. همانند رنگ آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان، اجرای رنگ نمای ساختمان نیز پیچیدگیهای خاص خودش را دارد. دیوار بارهای جانبی ناشی از فشارِ باد و طوفان را که بر آن وارد میشود از طریق اتصالات در طبقات یا ستونهای ساختمان به سازه اصلی ساختمان منتقل میکند. البته سبک مدرن یا سنتی، مینیمال و یا حتی طرحهای تلفیقی و… طراحی مدرن با وجود این که خاص است، اما محدودیتی خیلی زیادی در آن وجود ندارد و به همین دلیل امکان ندارد که ویلاهای طراحی شده بر اساس این سبک ظاهرهای خیلی شبیه به هم پیدا کنند. ولی طرح ساختمان در حد به سزایی تحت تاثیر کاربری آن است که روی سبک انتخابی هم تاثیر میگذارد.

برای طرح نمای ساختمان مصالح متعددی به کار برده میشود.

عوامل زیادی در طراحی نمای بیرونی ساختمان تاثیر دارد. در این جا ما شما را با انواع متریال های قابل استفاده در طراحی نما و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم کرد. معماری کلاسیک مفاهیمی مانند جسارت، فروتنی و فرهنگ را ارزشمند میداند. طراحی کلاسیک ساختمانها اغلب دارای طرحهای دندانهای، نقوش تزیینی به شکل شاخ و برگ گیاهان، گل پیچک، خطوط صاف و منظم و تزئیات مربوط به سنگ نما و آجر نما هستن. از مهمترین ویژگی های طراحی نما مینیمال، استفاده از خطوط صاف و مستقیم و بدون طرح های عجیب و غریب و قوس و شکست های پیچیده است. برای طرح نمای ساختمان مصالح متعددی به کار برده میشود. این موضوع تاثیر به سزایی در بالا بردن کیفیت کلی ساختمان دارد. وزن این نوع بتن نسبت به بتنهای معمولی کمتر است و این موضوع باعث میشود برای نمای بیرونی ساختمان مناسب باشد. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نسبت به تایل های دیگر مقاوم تر بوده و می توان برای نمای ساختمان مسکونی اداری و یا تجاری از آن بهره برد. و طراحی نمای داخلی شامل تمامی قسمت های داخلی ساختمان شما ( از اتاق خواب گرفته تا آشپزخانه و سرویس بهداشتی ) می باشد.

سپس ، از اهداف پروژه خود برای شکل دادن و تعریف استراتژی طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود. نمای ساختمان ها جزء اصلی ساختمان بوده و نمود خارجی هر بنا می باشد که سازنده ی بدنه و تصویر ذهنی شهروندان از آن شهر است. سبکهای مختلفی برای طراحی نمای ساختمان وجود دارند. در نمای کلاسیک انواع مختلفی از عناصر تاریخی و هنری ادغام میشوند تا ظاهر ساختمان باشکوه نشان داده شود. این مفاهیم باعث تعریف یک به یک اجزای نما ساختمان میشوند که در نهایت، یکپارچگی نما را تداعی میکنند. چنین ویژگی را میتوان در آثار به جای مانده در دوران پیش و بعد از اسلام مشاهده کرد؛ اما در عصر امروزی نمای کلاسیک به دلیل نداشتن تعریف اصولی و استفاده تقلیدی از المانهای بیهویت، یکپارچگی خود را از دست داده است. پرداخته ایم و در ادامه محتوا، ویژگی ها، مزایا و دلایل استفاده از آن ها را بیان کرده ایم تا بعد از مطالعه، بتوانید بهترین محصول را جهت عایقکاری نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

در این سند کاهش ۳ تا ۴ میلیون تومانی هزینه ساخت و ساز از سوی نظام مهندسی ظرف ۴۰ روز را مشاهده میکنیم. با ساختن ساختمان های بلند، یکی از مهمترین مشکلاتی که به وجود آمده، آب بندی نمای ساختمان می باشد که دغدغه خیلی از ساکنین است، زیرا اغلب هزینه های زیادی را در بر میگیرد. در طراحی نمای سبز ساختمان و برآورد هزینه آن بسته به متریالی که انتخاب میکنید متفاوت خواهد بود و مدت زمان طراحی و اجرای آن نیز بسته به این عوامل متفاوت است. یعنی اینکه اگر ساختمان اداری است طراحی نما ساختمان با عملکردش همخوانی دارد. همانطور که میدانیم مهمترین مرحله ی هر ساختمان “طراحی پلان خوب ” که کلیه ی نیازهای کارفرما را طبق اصول و ضوابط و استاندارد تامین نماید هست. طراحی خوب احساس خوبی دارد. یکی از نکات بسیار مهم در طراحی نمای ساختمان، توجه با عایق بندی است. برای مثال طراحی نمای ساختمان در مهرشهر کرج یا طراحی نمای ساختمان در محله زعفرانیه یا پاسداران با طراحی نمای ساختمان در بافت سنتی مناطق مرکزی شهر تفاوت های زیادی دارد که باید توسط معمار مورد توجه قرار گیرد.  Po​st h᠎as been c reat ed by behsaznama  Content G ener​ator Dem oversion .

نمای سرامیک خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد منبع لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید