نمای خشک و مزایای اجرای آن

استرچ متال به کار رفته در پروژه چارسو از آهن با ضخامت ۲.۵ میلیمتر و با رنگ پودری الکترو استاتیک با ضخامت بسیار بالا کیفیت های بالایی به نمای ساختمان می دهد. دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت. لازم به ذکر است ، این روش از اجرای سرامیک و همچنین جنس تایل های سرامیک خشک پرسلانی ، ظاهری چشمگیر به نمای پروژه آزادی بخشیده است. در این روش بوسیله ماشین آلات شیارهای معکوس در پشت سرامیک ایجاد می شود و سپس قطعه آلومینیومی با دو بال معکوس در این شیار بوسیله چسب مخصوص سرامیک و آلومینیوم تعبیه می شود. فروش یراق آلات اسپایدر , هندریل , کرتن وال و سرامیک خشکفروش یراق آلات اسپایدر یراق هندریل استیل و آلومینیوم و شیشه طراحی نمای کرتن وال . ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و …

اجرای نمای خشک

Article was generated ᠎wi᠎th the help  of G SA Con᠎tent Generat​or D em oversi᠎on᠎!

مزایای اجرای نمای خشک

همان طور که توضیح داده شد در این سیستم از ملات استفاده نمی شود. سنگی که در اجرای نمای سنگ خشک به کار برده می شود بایستی ضخامت بیشتری نسبت به سنگ های اجرا شده به روش با ملات (تر) داشته باشد. طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, مطالب بشتر سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود.

این طرح نابغه اجرای نمای خشک را نگاهی به

بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. شاید امروزه اسم رومی با نام معماران معروف ایران زمین گره خورد باشید و همه این سبک از معماری و اجرای نما را بیشتر با این معمار می شناسند. بر این اساس در این مجموعه، چندین نمونه از کارهای این معماران به نام نیز قرار داده شده است. از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد. در طبقه دوم یک کتابخانه و همچنین یک تفسیر معاصر از یک سقف کاذب است. استفاده از شیشه در ساختمان ها به یک امری ضروری بدل شده است. برای نصب و اجرای نمای خشک آجر نیاز به این نیست که سطح دیوار را خراب کنید و میتوان آن را روی دیوار نصب کرد.

برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود . ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید