نه مد روز مفاهیم به شما پوشاک

ضمناً او در عرصه روزنامه نگاری نیز فعالیت داشت و مدتی در دهه پنجاه خورشیدی نشریه با موضوع طراحی منتشر میکرد.او در عنفوان جوانی وارد عرصه پوشاک شد و در ابتدا یک کارگاه کوچک تاسیس نمود که با گسترش تدریجی آنرا به یکی از مجهزترین کارخانههای تولید پوشاک تبدیل کرد.هاکوپیان در حال حاضر به یکی از موفق ترین فعالان عرصه پوشاک در ایران تبدیل شده است. و استاد رشته طراحی در دانشگاه هنر است. هاکوپیان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه بینالمللی و ۲ جایزه ملی گردیده است و اینک با ایجاد ۲۳ فروشگاه زنجیرهای در سراسر ایران، طراحی سیستم مشتری مداری نوین، توسعه بخشهای طراحی تولید و توزیع با ایجاد یک کارخانه تولید کت و شلوار کلاسیک و اسپرت و یک کارخانه تولید پیراهن و نیز همکاری با دانشگاههای ایران در رابطه با آموزش این رشته از طریق تدریس و نشر کتاب و برقراری و حفظ ارتباط با کلیه مراکز مد اروپایی موجب ایجاد فرصت برای علاقهمندان به سرمایهگذاری در این رشته گردیده است. ”گراد” سازمانی تعالی خواه و استراتژی محور؛ “گراد” خلق ارزش و تامین رضایت مشتریان را از طریق ارایه محصولاتی با کیفیت برتر، متنوع در طرح و اندازه، هماهنگ با نیاز روزوبا قیمت مناسب جستجو می کند و برای دستیابی به آن، از یک سو با ایجاد شرایط مطلوب کاری، فرصت لازم برای کسب مهارت ها و بروز شایستگی ها وارتقاء کیفیت زندگی کارکنانش از طریق تامین حقوق مادی و معنوی را بوجود می آورد و از سوی دیگر روابطی پایدار با مشتریان و تامین کنندگان رابرقرار و حفظ مینماید. This c᠎onte​nt has been wri tten with G​SA  Cont en​t Genera​to r DEMO!

The New Angle on تولید پوشاک تازه منتشر شد

در هنگام تولید سبدهای میوه، شما میتوانید بسیاری دیگر از محصولات پلاستیکی صنعتی را نیز تولید کنید. اجتناب از تولید پوشاک بدون استانداردهای لازم و ارتباط با مصرف کننده سرلوحه منشور مصرف کنندگان ایکات میباشد که در طول این سالها بر حفظ و نگهداری این دو عنصر ارزشمند برند ایکات تاکید شده است . امروزه نشان تجاری “گراد” با تکیه بر مجموعه کارخانجات وروابط تجاری خود، عرضه کننده ده ها قلم پوششی از جمله کت، شلوار،پیراهن،کیف،کفش، کمربند، لباس زیر و منسوجات مکمل بوده و فعالیت این شرکت موجب اشتغالزایی غیرمستقیم برای ۲۵۰۰ نفردر شاخه های تأمین،توزیع، اطلاع رسانی ، فروش، خدمات و پشتیبانی را فراهم آورده است که باراه اندازی فاز دوم کارخانجات، ظرفیت تولید و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این شرکت، به مقدار چشمگیری افزایش خواهد یافت. رعایت نظم، شایسته سالاری، احترام به کرامت انسانی و صداقت از جمله باورهای “گراد” است. نام برند پوشاک ایکات برگرفته از هنری کهن در ایران زمین به نام ایکات بافی یا دارایی بافی است که در حال حاضر جزو صنایع دستی شهرستان یزد به شمار میرود. گراد” با استناد به پروانه بهره برداری صادرشده از سوی وزارت صنایع و معادن،بزرگترین تولیدکننده پوشاک آقایان در ایران است که با برخورداری از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین، در شبکه فروش گسترده خود در ۲۲ فروشگاه درتهران و شهرستانها آماده ارایه محصولات و خدمات می باشد. Da ta w​as creat ed  by G​SA Conte​nt Gen er​ator ​DE​MO.

شرکت ماکسیم بعنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش است با بهره گیری از تکنولوژی روز صنعت پوشاک، به پیاده سازی طرحهای روز دنیا مبتنی بر فرهنگ بومی و ایرانی بپردازد و بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی پوشاک خود قرار دهد. آن دسته از هموطنان که ساکن ترکیه هستند، میتوانند در روز جمعه سیاه ، علاوه بر خرید حضوری در فروشگاه ها و پاساژها خرید از سایتها و به صورت آنلاین نیز داشته باشند. البته تعدادی از تولیدی های بزرگ در هر سه بخش به صورت همزمان فعال می باشند. خواهشمندیم توضیحات تکمیلی و آموزش جامع نحوه همکاری با گروه تولیدی سالیکو، را با دقت ببینید و در پایین همین صفحه آموزش طریقه خرید از سایت نیز قرار گرفته است. میدانید که قیمت یک امر بسیار مهم در هر خریدی است ؛ وقتی شما اقدام به خرید هر چیزی میکنید اولین موردی که راجب آن فکر میکنید قیمت است مخصوصا در خرید عمده برای یک مغازه یا فروشگاه که پای سود و زیان در میان است که شما می توانید این امر را ساده تر کنید با خرید از تولیدی پوشاک سالیکو بدون واسطه و اگر قیمت های ما را مشاهده و مقایسه کنید در می یابید که پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت موجود در بازار است همچنین از مهم ترین عاملی است که با توجه به مناسب بودن آن بسیاری از تولید کنندگان هم به ما مراجعه میکنند این است که تیراژ کار ها بسیار بالا می باشد و همیشه اجناس برای شارژ مجدد در دسترس شما خواهد بود.

تولیدی های پوشاک به دو صورت مزدی دوزی و تولید از صفر تا صد فعالیت می کنند. به روستاییان نیز در پنج بانک، ملی، صادرات، رفاه، ملت و کشاورزی به صورت قرض الحسنه و با سود 4% وام خود اشتغالی اعطا می شود، مشروط بر اینکه از کمیته امداد در این زمینه کمکی دریافت نکرده باشند9https://tejaratnews.com/شرایط-دریافت-وام-اشتغال. سالیکو فقط در زمینه پوشاک مربوط به بانوان مشغول به کار است و پوشاک مردانه و بچه گانه تولید نمیکند اما باید بگوییم که در تولیدات فصل پاییز یا زمستان که فصل لباس های گرم و هودی است ، بسیاری از تولیدات هودی با طرح های بیسیک و ساده هستند که هم برای استفاده آقایان و هم بانوان و همچنین به صورت ست قابل خرید و فروش هستند. و شما فقط به یک نفر برای راهاندازی دستگاه نیاز دارید که در هزینههای نیروی کار شما صرفهجویی میکند. در خصوص مقایسه وضعیت این صنعت در گذشته و حال گفتنی است : تا چند سال پیش برای بافت ایکات در یزد از ابریشم طبیعی و رنگهای طبیعی استفاده می شد، اما امروزه از ابریشم مصنوعی یا نخ ویسکوز استفاده می شود، که کاربردهای آن در گذشته بیشتر به منظور رو تختی ، رومیزی، بقچه، سوزنی و رولحافی بوده است اما امروزه با توجه به هزینه زیاد تولید این کالا و وقت زیادی که صرف آن می شود ، تولید آن مقرون به صرفه نیست و این صنعت از رونق افتاده است که در کشور فقط یزد به شیوه سنتی به تولید دارایی می پردازد .

دیدگاهتان را بنویسید