چگونه میتوان Unfold Phrase درباره نمای خارجی ساختمان شما

زیرا متریال های مختلفی را می توان در نمای خشک به کار برد. ما در شادمگ چند محلول جادویی را به شما آموزش میدهیم که بدون هیچ فشاری جرم کاشی ها را از بین می برد. به عبارت دیگر، این مقاله در راستای سبک شناسی نمای ساختمان ، راهنمای شما خواهد بود. در این مدل نماها از اتصالات مکانیکی به عنوان جایگزین ملات جهت استحکام متریال استفاده می شود. زیرا نصب انواع سنگ نما و آجر و ریلها به صورت مکانیکی انجام میشود؛. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. این مصالح با هر ابعاد و سایز بدون محدودیت اعمال میشوند. اما وقتی توجه به سلیقه کارفرما بدون در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی، بافت شهری یا صنعتی، شرایط آب و هوایی و خیلی از موارد دیگر باشد، ممکن است عمر طرح نمای ساختمان را مطالب بشتر کاهش دهد. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند.

اتصالات نمای خشک

Da​ta was creat ed ᠎by behsaznama Cont en t  Gene᠎rator DEMO!

اجرای نمای خشک سرامیک

به مقصد گزارش «کالاخبر»، میزان واردات فوریه پایین ترین نگهبان رقيت ده يار گذشته بود و آخرین وزن درب آوریل ۲۰۱۸ حدود ۸۲.۹۲ میلیون ضرب ثبت شد که پایین فاسق بود. اگر تمایل دارید از سرامیک نمای بیرون ساختمان استفاده نمایید حتما به موارد زیر دقت نمایید: از کاشی ساده براق استفاده ننمایید، از سرامیک هایی به رنگ تیره استفاده نکنید، برای سرامیک نمای بیرون ساختمان از سرامیک با جذب آب پایین استفاده نکنید. سرامیک خشک یا سرامیک پرسلانی نمونهای منحصربهفرد است که از سوی طراحان و معماران معرفی شد و بهسرعت توانست بهعنوان یک محصول استراتژیک وارد عمل شده و ایمنی بالا، قیمت تمامشده مناسب، کاهش زمان ساخت به یکسوم، عدم جذب آب، استحکام زیاد، مقاومت در برابر خوردگی و… در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. از همین رو ما در این مقاله قصد داریم توضیحات بیشتری درباره نمای خشک در ساختمان ها توضیح دهیم.

​This artic le h​as been w ritt᠎en with the  help  of behsaznama  Con te nt Gen​er᠎at​or DE᠎MO!

معمولا نمای خشک ویلا و ساختمان از قسمت های گوناگونی از جمله لایه بیرونی، قسمت تهویه، قسمت عایق حرارتی و دیواره درونی بنا شکل گرفته است. انواع نمای خشک تنها نمایی است که قابلیت استفاده از مصالح گوناگونی را دارد. طراحی ویلا یک امر بسیار مهم است که اگر قسمت های مختلف ویلا به درستی طراحی شوند، بعد از ساخت تاثیر بسیار زیادی در جذاب تر شدن ویلا دارد. بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمود. ⦁ بعد از ترک گیری و مرمت نوبت به آسترکاری یا استفاده از پرایمر میرسد. در این روش سرامیک داخل لبه نگهدارنده کلیپس قرار میگیرد و به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارد.سیستم ترک بسیارشبیه به سیستم فاوتون می باشد ولی نوع کلیپس های نگهدارنده سرامیک در آنها متفاوت بوده و به صورت کلی سیستم اکونومی تر و کم مقاومت تری نسبت به سایر سیستم های سرامیک خشک نمایان می باشد. در نقشه های فاز 2 زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد.

نمای خشک سرامیک

همانطور که اشاره کردیم برای طراحی نمای ساختمان، از سبک های مختلفی که یکی از آنها نمای خشک می باشد می توان استفاده کرد. یکی دیگر از مزیتهای جالب ویژه این نوع نمای ساختمان، قابلیت تعمیر و تعویض آن است. اگر ساختمان در محله خلوت قرار دارد میتوانید از نمای سرامیکی استفاده کنید، ولی در جای شلوغ با توجه به بازتاب نور این نما خوب نیست. به این صورت می توان فهمید که دیوار اصلی بنا با نمای خشک مقداری فاصله دارد. قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد. این توانایی در دیگر نماها وجود ندارد و در صورت آسیب یک قسمت مجبور به تخریب کل نما خواهند بود. در این مدل، نماکاری ساختمان از قسمت بیرونی شروع می شود تا امکان اتصال را از قسمت درون مصالح به دیواره بیرونی فراهم شود. یعنی اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی میتوان قسمتهای کوچکی از پوشش را باز کرد و اگر قابل تعمیر بود به آسانی آن ناحیه را تعمیر نمود و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قسمت یا قطعه را تعویض میکنند. اجرای نمای خشک همان طور که از نامش پیداست، به صورت کاملا خشک صورت پذیرفته و نیازی به ملات سیمانی و دوغاب ندارد. Th​is w as creat​ed ᠎with t he he᠎lp ᠎of behsaznama C​on᠎tent G ener᠎ator Dem​ov​er᠎sion!

دیدگاهتان را بنویسید