کتاب و چاک نوریس Impact

، کتاب کشاورزی، کتاب علوم اقتصادی، کتاب علوم پزشکی، کتاب علوم پایه شامل زمین شناسی، شیمی، قیزیک، ریاضی، آمار، ژئوفیزیک و هواشناسی، زیست شناسی، علوم کامپیوتر عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند انتشارات سمت، انتشارات نگاه دانش، انتشارات نص، انتشارات علوم دانشگاهی، انتشارات دانشگاه تهران، انتشارات فاطمی، انتشارات ارجمند، انتشارات رشد، انتشارات میزان، انتشارات مجد، انتشارات ترمه، نشر دانشگاهی، انتشارات محکامه، انتشارات ساکو، انتشارات بازاریابی، انتشارات رسا با امکان خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از خرید اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت، خرید تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد. با توجه به این که اغلب ناشران کتابهای دانشگاهی در تهران فعالیت می کنند و دسترسی دانشجویانی که در شهرستان تحصیل میکنند برای خرید کتابهای دانشگاهی با سختی همراه است و یا بیشتر دانشجویان به خاطر مشغله ترجیح میدهند بدون خارج شدن از خانه کتابهای مورد نیاز را تهیه کنند، به همین خاطر فروشگاه اینترنتی کتابانه با در نظر گرفتن نیاز دانشجویان، بخشی از فعالیتش را به فروش اینترنتی کتابهای دانشگاهی به صورت تخصصی اختصاص داده است. برخی از انتشاراتیها تنها در یک زمینهٔ خاص فعالیت میکنند، به همین دلیل کیفیت کتابهای آن نسبت به سایر انتشاراتی که در زمینههای مختلف فعالیت میکنند بهتر است.

مورد نظر خود را از فروشگاه ایکات تهیه نمایید.

در صورت پیدا نکردن کتاب مورد نیاز خود، می توانید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده تا همکاران در اسرع وقت نسبت به تهیه و تحویل کتاب مورد نظر شما اقدام نمایند. رشته های فنی و مهندسی که مجموعه ای از چندین رشته مهندسی مختلف است، از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی در سراسر دنیا می باشد. دانشجویان در هر رشته ای اعم از عمران ،پزشکی ،مکانیک ،تربیت بدنی و … شما در واقع به یک بانک کتاب فنی و مهندسی دسترسی دارید و از سراسر کشور می توانید انواع کتاب مورد نظر خود را از فروشگاه ایکات تهیه نمایید. کتاب فروشی ها به واسطه محدودیت فضا، ناچار هستند که تعداد مشخصی کتاب را در ویترین کتابفروشی خود قرار دهد، اما سایت خرید کتاب از چنین محدودیتی برخوردار نیست و خریدار می تواند با خرید انلاین کتاب با تنوع بیشتری روبرو شود. دسته بندی ها. دستهبندیها. با توجه به چند برابر شدن قیمت کتاب ها در سال های اخیر خرید کتاب دست دوم مورد استقبال اضار کتابخوان ، دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته. This ​post h as  be᠎en g​en er at​ed  by ketabtala Content G en᠎erat or᠎ Dem ov᠎ersi​on.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کتابانه ابتدا لازم است کتاب مورد نظر خود را از طریق نوار جستجو و یا دستهبندیها پیدا کنید. آنچه در کتابفروشی هاشمی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، تعداد پرشمار کتابهایی است که تا سقف چیده شدهاند و احتمالا شما برای پیدا کردن کتاب مورد نظر خود دچار نگرانی خواهید شد؛ اما فروشندگان این کتابفروشی میتوانند به سرعت شما را راهنمایی کنند.در این کتابفروشی طیف وسیعی از کتابها در موضوعات ادبیات، فلسفه، عرفان، تاریخ، سینما، تآتر، روانشناسی، جامعهشناسی و کتابهایی نفیس در دسترس قرار دارند. هر استاد ممکن است برای درس خود چندین رفرنس و کتاب معرفی کند، شما میتوانید از بین آنها یک رفرنس را انتخاب کرده و با مطالعه دقیق آن به تسلط کافی بر روی درس مورد نظر برسید. شما می توانید کالاهای فروشگاه تلکتاب را در بخش های خرید کتاب عمومی، نوشت افزار، محصولات فرهنگی، کتاب خارجی و کتاب دانشگاهی مشاهده نموده و یا از امکان «جستجو» استفاده نمایید. ارسال به شهرستان ( توسط پست پیشتاز ) : مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، دو الی پنج روز کاری می باشد. توجه کنید اگر به دلیل اشتباه شما در درج آدرس و کدپستی ، نیاز به ارسال مجدد بسته باشد ، هزینه ی ارسال مجدد ، می بایست توسط شما پرداخت گردد.  Th​is po᠎st has ​been written with the  help of ketabtala Content Gener ator Dem oversion .

اگر رشته دانشگاهی شما یکی از این موارد باشد، حتما نام این کتابفروشی را شنیدهاید. اما امروز همه چیز متفاوت شده است و میتوان ادعا کرد که خرید کتابهای عمومی و تخصصی دانشگاهی به سادگی چند کلیک است. به عبارتی هر کتابخانه تخصصی میتواند به میزان مبلغ یارانه دولت، کتابهای خود را با تخفیف ۴۰ درصد (۲۰ درصد از طرف ناشران و ۲۰ درصد یارانه) خریداری نماید. فراخوان گستردهای در سایتها، شبکه مجازی و خبرگزاری ایبنا منتشر شد و دبیرخانه انجمن با ارسال پیامک به ناشران دانشگاهی اطلاعرسانی کرد. یکی از راههای خرید کتاب (دانشگاهی و غیردانشگاهی) مراجعه به کتابفروشی و تهیهی کتاب بهصورت فروشگاه اینترنتی کتاب طلاحضوری است. در این صورت شما به صفحه اصلی مشخصات کتاب منتقل میشوید و با بررسی اطلاعاتی مانند تعداد صفحات، نویسنده و سایر مشخصات میتوانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. اگر زبانآموز سطح المنتری یا همان A1 هستید یعنی در سطوح بزرگسالان مؤسسه زبان سفیر گفتمان سطح زبانی شما 101 تا 106 است کتاب EVOLVE 1 مناسب شماست. دانشجویان علاوه بر نکته برداری از سخنان اساتید نیاز دارند تا با خرید این کتاب ها، خود را به سطح بالایی در آن درس برسانند. نکته با ارزشی که در این خرید وجود دارد این است که بسیاری از این مراکز امکان خرید کتاب دانشگاهی با ارسال رایگان را به خریدار میدهد و این بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید