10 دقیقه وقت بگذارید تا با تولیدی پوشاک شروع را شروع کنید

ایران نخ باف در سال ۱۳۴۸ با هدف تولید پارچه های متنوع پوشاک در شهر تبریز فعالیت خود را آغاز نمود . شرکت پوشاک ماکسیم در سال ۱۳۵۹ به اهتمام آقایان دکتر احمد عبدلی و محمد اعتماد تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد . تولیدی های پوشاک عموما در سه بخش مجزای مردانه، زنانه و بچگانه فعالیت می کنند. ایران نخ باف در ابتدا با نام تجاری این و لباف ( به معنای بافت پشم ) شروع به کار نمود در سال ۱۳۶۰ از نام ایران ولباف به نام تجاری ایران نخ باف با نام اختصاری INB تغییر نام داد و تا سال ۸۶ تولید البسه زیر و راحتی را به صورت محدود آغاز نمود ، از اوایل سال ۸۶ با نگرشی نو و علمی در تولید پوشاک زیر و راحتی خانواده فعالیت خود را به صورت گسترده ادامه داد. “گراد” اصلی ترین وجه تمایز خود را در تنوع و ارایه محصولاتی منطبق بر خواست مشتری با در نظر گرفتن کارکردها، موقعیت و انتظارات می داند. اجتناب از تولید پوشاک بدون استانداردهای لازم و ارتباط با مصرف کننده سرلوحه منشور مصرف کنندگان ایکات میباشد که در طول این سالها بر حفظ و نگهداری این دو عنصر ارزشمند برند ایکات تاکید شده است . This h​as be᠎en c​reat ed by pushakkade Co ntent  Ge​ne rato᠎r DE​MO !

پوشاک – چیست؟

نام برند پوشاک ایکات برگرفته از هنری کهن در ایران زمین به نام ایکات بافی یا دارایی بافی است که در حال حاضر جزو صنایع دستی شهرستان یزد به شمار میرود. بهطور کلی دکمه به دو روش قالبی و تیغه تولید میشود که در تولید تیغهای هزینهکمتری برای تولید و سرمایهگذاری لازم داریم ولی در بخش قالبی به دلیل استفاده از دستگاههای پرس و تزریق پلاستیک بهخصوص قالب هزینه کاملاً متفاوت است و باید برای آن دقت بیشتری داشته باشیم. پیشرفتهای نوآورانه Tukatech باعث میشود که کار در کارخانههای کوچک آسان شود. نمونههای اصلی هر فصل ماکسیم برای مردان جوان و میانسالی پیشنهاد میشود که دوست دارند در کنار رسمیت، کمی هم فانتزی باشند. خاستگاه این صنعت درست شناخته شده نیست ، ولی پژوهندگان با تأکید بر پیچیدگی روش بافت گوناگونی و ظرافت نقش ها و روش هایی که در جزیره سوماترا، مالی و سومبا و برنئو یافت شده است دلالت بر آن دارد که اگر یک خاستگاه برای آن وجود داشته، در منطقه اندونزی بوده است. در خصوص مقایسه وضعیت این صنعت در گذشته و حال گفتنی است : تا چند سال پیش برای بافت ایکات در یزد از ابریشم طبیعی و رنگهای طبیعی استفاده می شد، اما امروزه از ابریشم مصنوعی یا نخ ویسکوز استفاده می شود، که کاربردهای آن در گذشته بیشتر به منظور رو تختی ، رومیزی، بقچه، سوزنی و رولحافی بوده است اما امروزه با توجه به هزینه زیاد تولید این کالا و وقت زیادی که صرف آن می شود ، تولید آن مقرون به صرفه نیست و این صنعت از رونق افتاده است که در کشور فقط یزد به شیوه سنتی به تولید دارایی می پردازد .  Data has been g enerated by pushakkade Con te nt Gen​er ator DE​MO.

از طرف دیگر لوازم جانبی این برند، تنوع زیادی دارد. پخش عمده لباس مجلسی امروزه موسسات زیادی برای پخش عمده لباس مجلسی در ایران موجود هستند. اگر شما تولیدی لباس زنانه دارید و یا قصد دارید به این حرفه و شغل قدم بزارید و در آن پیشرفت کنید برایتان شاید راه اندازی کانال تلگرام امری مهم بوده و منجر به پیشرفت شما در این حرفه و شغل بشود. عدم نیاز به سرمایه کلان، امکان احداث کارگاه در مناطق شهری و درآمد بالا منجر به گرایش بسیاری از سرمایه گذاران به راه اندازی تولیدی پوشاک شده است. درآمد آن در سال گذشته میلادی ۲۵.۸ میلیارد دلار بوده و ارزش کل این بازار، ۴۸.۳ میلیارد دلار است. تولید پارچه های ایران نخ باف در حال حاضر نزدیک به ۲۱ نوع پارچه و بیش از ۲۰۰ نوع تنوع محصول بوده که تمامی محصولات در بسته بندی های جدید به بازار ارائه می گردد . ایران نخ باف جهت معرفی و آگاهی شما از تنوع محصولات INB لیست محصولات خود را حضورتان ارسال و جهت بازدید محصولات از شما دعوت می نماید در فروشگاه مرکزی یا دفتر مرکزی مراجعه نمائید.

در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع پارچه های گردباف ضمن تامین نیاز تولیدات خود نیاز اکثر شرکت های تولید کننده را تامین مینماید. ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان توسط ابزارهای ارتباطی مانند پیام کوتاه و اطلاع رسانی در مورد فروشهای ویژه و جشنواره ها نیز از فعالیتهایی است که در ارتباط با حقوق مصرف کننده در برند ایکات مورد توجه میباشد و نتایج بسیار خوبی نیز عاید گشته است. پژمان بازغی، مانکن این برند، توانست ایکات را به خیلیها معرفی کند. استارت وی به شما کمک می کند تا حساب شده در این مسیر قدم نهاده و به سود سرشار دست پیدا کنید. این امر مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب می کند. شرکت ماکسیم بعنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش است با بهره گیری از تکنولوژی روز صنعت پوشاک، به پیاده سازی طرحهای روز دنیا مبتنی بر فرهنگ بومی و ایرانی بپردازد و بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد. بنابراین “گراد” درتلاش است تا از طریق شناخت، طراحی و تامین پوشش مناسب با هویت ملی، مذهبی و سازمانی در تامین خواست های مشتریان، به ویژه مشتریان سازمانی گام بردارد. در سومین جایگاه، کمپانی فرانسوی LVMH ایستاده است که درآمد آن در سال ۲۰۱۵، ۴۰.۷ میلیارد دلار بوده است.

خرید پوشاک استانبول

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لباس فروشی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید