2023 است Year نمای خشک

در حالی که این کار در اجرای نما با ملات بسیار سخت میباشد. ترمو با چوب سخت از درختانی مانند گردو، صنوبر، بلوط، افرا، ماهون، گیلاس، راش و زبان گنجشک حاصل می شوند. محصولات شرکت آشیان نو با قابلیت رنگ پذیری متنوع،اتصال خشک و تر در نما و مقاومت فرسایشی و رطوبتی قابل توجه می باشد. جالب است بدانید حتی بافت بتن اکسپوز نیز قابل تغییر است و بسته به نیاز و کاربرد می توان تغییراتی در ساخت آن به وجود آورد. ما در کارگاه تولیدی خودمان این سبک دیوارپوش را به عنوان یک معجزه در نظر داریم به این معنی که بتن اکسپوز سه بعدی توانسته است که در ارایه های داخلی ساختمان تحول به وجود بیاورد. برای نصب ردیف یا رج بعدی باید فاصله ای را مناسب کار خودتان و نمای نهایی مورد نظر خود در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که این فاصله باید در ردیف های بعدی نیزحفظ گردد.تا نمای یکدست و عالی را در نهایت به دست بیاورید . بتن اکسپوز یا بتنی نما به پانل پیش ساخته ای ازجنس مواد اولیه بتنی طبیعی ولیکن همراه بامواد افزودنی کهکارآمدی آنرا بالا برده ودر کارگاهاز پیش ساخته شده گفته می شود.این مواد افزودنی درکنار مراحل مختلف مانند شوک حرارتی و ضد آب بودن پانل درنهایت محصولی باسطح مقاوم رادر اختیار مصرف کننده قرار میدهد کهبه شدت محبوب درمیان کاربران خانگی و همچنین طراحان میباشد. ᠎Th is conte nt w​as  done  by GSA C ontent Gen᠎er ator  D​emover​si on.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

به دلیل اینکه اذران دکور به عنوان یک شرکت تولید کننده بتن اکسپوز در کشور فعالیت خود را شروع کرده است و بی واسطه قصد دارد که شما خوبان را با این متریال خوب در سراسر ایران اشنا کند به همین خاطر کار سختی را شما در پیش ندارید کافی است که با تیم اذران دکور به صورت شبان روزی در ارتباط باشید تا خدمتگزار شما خوبان باشیم. از مزایای بتن اکسپوز میتوان حتی مقاله ای به صورت جداگانه نوشت ولی در اینجا به بیان مزایای بتن اکسپوز به صورت موردی اکتفا میکنیم و این تنها برای آشنایی بیشتر شما با این متریال منحصر بفرد می باشد. نمای خارجی ساختمان هتل هیو به گونه ای با استفاده از آجر سنتی ساخته شده که در یک نگاه سطح خارجی هتل را مواج خواهید دید. با این وجود استفاده از سنگ در بناهای بلند توصیه نمیشود چرا که که سنگ به دلیل چگالی زیادش ساختمان را سنگین میکند و ایمنی ساختمان را در معرض خطر قرار میدهد. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. ᠎This a​rt ic​le was do ne by G SA C on tent Ge​nera tor DE​MO!

سیستم نمای خشک از مزایا و ویژگی های مثبت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل که استفاده از آن بسیار در بین ساختمان سازان رواج یافته است. در این مقیاس توجه به جزئیات، اتصال بدنه ها و جداره ها به خصوص در سطوحی مانند از راه ها، کف سازی ها و درها و پنجره هااز اهمیت زیادی برخوردار است. ما هم پیشنهاد میدهیم دوستانی که در تهران تشریف دارید برای مشاهده شو روم ما به دفتر یا شو روم اختصاصی بتن اکسپوز و اجر دکوری مراجعه کنند تا این سبک را به خوبی شناسایی نمایند. همانطور که از نامش مشخص است بتنی است که تسلیح آن توسط الیاف شیشه انجام گرفته که به واسطه اشتراک سیلیس در سیمان بکار رفته و الیاف، یک کریستالیزاسیون بین بتن و الیاف به وجود می آید که باعث افزایش مقاومت کششی بتن خواهد شد و در نتیجه ی آن از بوجود آمدن ترک های سطحی و عمقی در بتن تا حد مناسبی جلوگیری به عمل می آورد. در واقع نمای خشک به این معناست که از ملات ( مصالح ساختمانی مثل سیمان و دوغاب ) استفاده نمیشود. سنگ های ساختمانی طبیعی انواع مختلفی دارند مثل سنگ قهوهای کاشان، سنگ زیتونی مشهد، سنگ سبز قم، سنگ قرمز مشهد، سنگ سفید کردستان و سنگ زرد سمان؛ که هر نوع از آنها نیز دارای قیمت و استحکام متفاوتی طراح و مجری نمای خشک است.

اگر درباره ی مشخصات فنی بتن اکسپوز بخواهیم صحبت کنیم یک جدول از مواد اولیه و افزودنی های مختلف را باید در نظر داشت بدین صورت که ساختار آن مانند بتن طبیعی از ترکیب اولیه ی سیمان و آب و مصالح ریز دانه بوده ولیکن در طرح اختلاط بتن استفاده از افزودنی ها به قابلیت های مختلف بتن اضافه می کند که از افزودنی های خاصی مطابق با هر فضایی که مد نظر کاربر باشد استفاده می شود .بتن معمولا دارای کاربردهای سازه ای و غیر سازه ای توامان بوده ولیکن بتن اکسپوز شرکت آذران دکور را صرفا برای دکوراسیون ولی هم در نمای خارجی و هم در طراحی داخلی میتوانید استفاده بفرمایید. پس از آنکه از استحکام مناسب فضای خود برای نصب بتن اکسپوز مطمئن شدید حالا بسته به انتخاب خود از میان طرح های موجود مساحت دیوارمد نظر خود را تقسیم بر مساحت هر تایل کرده تا تعداد مورد نیاز خود را به دست بیاورید و در نظر داشته باشید که در هر مترمربع معمولا با ابعاد استاندارد ها بین 4 الی 5 تایل نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید