آیا برای رفع اجرای نما باید 4 قدم برداشته شود؟

یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حفاظ پنجره میباشد،شاید تصور مردم از این نوع حفاظ فقط میله های فلزی ساده باشد اما شرکت حفاظ نما با ایده ها جدید و جالب توانسته سبک و طراحی حفاظ پنجره در تهران را کامل تغییر دهد و طراحی ها به سمت لوکس تر بودن تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است.در مورد طراحی و رنگبندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه تمامی طرح ها بر اساس دیزاین ساختمان و رنگبندی نمای آن دیزاین میشود. اغلب برای ساخت حفاظ پنجره از آهن و آلومینیوم و استیل استفاده میشود.نصب حفاظ برای پنجره بسیار آسان می باشد و نصب آن مدت زمان زیادی نمیبرد اما مهم ترین نکته این است که قبل از سکونت در منزل یا ویلا و … یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تمام حفاظ پنجره ها باید داشته باشد . Post was cre᠎at᠎ed ᠎with behsaznama ᠎Cont᠎ent Ge ne rato r DE MO᠎.

شرکت نمای خشک

ظرافت و زیبایی در اجرای حفاظ پنجره بسیار مهم است.ساخت حفاظ بسته به نوع خواسته مشتری متفاوت میباشد این به این معناست که ممکن است در برخی از پروژه ها ممکن است از ریل و شیار استفاده شود ،دلیل آن هم این است که در برخی از موارد حفاظ باید ثابت و یا متحرک باشد.مراحل ساخت حفاظ های فرفرژه ، آهنی ، متحرک ، دوجداره با یکدیگر فرق میکند . از طرح های کلاسیک و مدرن میتوان در حفاظ استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر میباشد . قیمت اجرای کنیتکس نمای ساختمان، دیوار حیاط و داخل ساختمان با توجه به عوامل زیر تعیین میشود. این کار معمولا روی دیوار خام یا رنگ خورده پیاده میشود. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. موسس این مجموعه (جناب آقای محمد حسین صدیقی پور) همچنان در مجموعه به عنوان یکی از با تجربه ترین افراد حاضر در این صنعت حضور دارند. ᠎Data h᠎as  be en generated  with the help ᠎of GSA Cont​ent ᠎Gene rator DE MO.

راهنمای اجرای نما

این مجموعه با بیش از دو دهه تجربه در حوزهی تولید درب و پنجره های آلومینیوم و اجرای نمای اسکای لایت و کرتین وال، با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره آلومینیومی مثل آکپا، آلسون، آلومیل و شوکو همکاری کرده و امروزه متنوعترین سیستمهای معماری و نما را تولید میکند. گروه صنایع پارس آلومینیوم از همان سال های آغازین فعالیت خود در صنعت آلومینیوم ، به دنبال استفاده از بهترین پروفیل های آلومینیومی در ساخت درب و پنجره آلومینیومی ( از جمله پنجره ترمال بریک ، درب محوری ، درب و پنجره لیفت اند اسلاید و … ) و همچنین پیاده سازی نماهای آلومینیومی ( از جمله نمای کرتین وال ) بوده است. پروفیلهای ترمال بریک گرانتر از پروفیلهای نرمال هستند اما براساس محاسباتی که انجام شده این پروفیل ها حداکثر بعد از مدت زمانی 5 سال میتوانند هزینه خود را برگردانند. شرکت تولیدی درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک ایرالکورت، بهترین برند آلومینیوم اختصاصی در ایران میباشد. شایان ذکر است که پارس آلومینیوم متریال اولیه از جمله یراق آلات و پروفیل آلومینیوم موردنیازش را از برندهایی معتبر نظیر: گلوبالوم (GlobAlum)، شرکت آکپا ایران (AKPA)، گروه Gretsch-Unias (به اختصار GU)، کارخانه آساش ترکیه (ASAS)، برند SIEGENIA (یراق آلات زیگینیای آلمان) و یراق آلات روتو آلمان ( ROTO )، برند ایتالیایی FAPIM، برند ALAKS ترکیه و …

همچنین نوع و برند رنگ نیز با توجه به سلیقه و مبلغ مدنظر شما تعیین میگردد. امید است اطلاعات مطرح شده به مصرف کنندگان برای تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. بنابراین اگر تجربهای در این زمینه ندارید، بهتر است جهت پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی از دانش و تخصص کنیتکس کار ماهر کمک بگیرید. بهتر است پنجره ها را با حفاظ ایمن کنیم. شرکت حفاظ نما با فعالیت های بالای خود توانسته تمامی توقعات مشتریان خود را در زمینه ی حفاظ پنجره در تهران برطرف کند. شکل اغلب این نوع حفاظ ها به شکل فلز میباشد ، اما در طراحی های جدید مثلا گل نیلوفری و استفاده از جنس های نوین در تولید این مدل محصول این زمینه ی فکری کاملا تغییر یافته است . نسل های جدید حفاظ پنجره کاربرد بسیار بالایی دارد و در طراحی بسیار تاثیر بالایی دارد . در همین راستا پس از سال ها استفاده از محصولات گلوبالوم ، و استفاده از نظرات کارشناسان، به جرات پروفیل های گلوبالوم را بعنوان یکی از بهترین پروفیل های آلومینیومی موجود معرفی می کند. سپس رنگ را به خوبی ورز دهید تا برای استفاده آماده شود. ورز دادن: اکنون باید رنگ را در ظرفهای بزرگ بریزید.

نما رومی خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید