آیا برای رفع نمای خشک باید شش قدم برداشته شود؟

آجر نما به دو روش خشک و دوغابی در نمای ساختمان اجرا میشود. یکی دیگر از سیستم های اجرایی نما سیستم نمای خشک است. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیتهای کامپوزیتها محسوب میشود، از مزایای دیگر کامپوزیتها میتوان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد. در مقاله قبلی که ازهمین وب سایت منتشر شد انواع آجرهای نما را نام بردیم و درمورد هرکدام توضیح مختصری دادیم. اکنون در این مقاله می خواهیم به انواع روش های نصب آجر بر روی نمای ساختمان بپردازیم؛ پس مارا در این امر همراهی کنید. اگرچه انواع گوناگون شیشههایی ساخته شدهاند که جاذب حرارت بوده و از ورود تابش خورشید به داخل جلوگیری میکنند، و یا شیشههای دو جدارهای وجود دارند که مقاومت هدایت حرارتی بهتری نسبت به شیشههای یک جداره دارند، اما با این حال هنوز هم نماهای شیشهای نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای ضریب هدایت حرارتی زیاد بوده و باعث اتلاف حرارت زیاد میشوند. فایبر سمنت شامل پنل هایی است که جنسشان سیمانی است و فیبر نیز دارند. تزیینات داخل طاق نماهای ردیف فوقانی شامل پیکره های گچی از شخصیت های دوره قاجار می شود.  Th᠎is ​da​ta was g​en er᠎at​ed with t he  he lp of behsaznama Conte​nt Gener​at or D​emov ersion!

رهایی از اجرای نما For Good

طراحان، پنجره را از مهم ترین بخش های ساختمان، برای حفظ ایمنی، سلامتی و آسایش دانسته و وجود پنجره را در ساختمان، به دلیل اجازۀ ورود نور و جلوگیری از داخل شدن باران، ایمنی و قابلیت سکونت و ایجاد گردش مناسب هوا، ضروری می دانند. ۲-طراحی و اجرای نمای ساختمان ویلایی: وجود ویلاها در مکان های که شرایط اقلیمی اب و هوای مختلف دارد باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان حتما این مورد لحاظ شود چون سبک طراحی متفاوت را دارد. نمای پست مدرن شامل استفاده از نماها و الگوهای سنتی در هر منطقه است که به فرهنگ هر منطقه توجه دارد و آنها را به نوعی در طراحیهای خود استفاده میکند. گنبدخانه: گنبدخانه مهم ترین بخش از تکیه بیگلربیگی به حساب می آید که در بخش غربی آن قرار گرفته و شامل ایوان نسبتا بزرگی است که از طریق پلکانی سنگی به حیاط راه دارد. معمولا این روش در ساختمان هایی که تراز نیستند کاربرد دارد زیرا استفاده از ملات سیمان در نمای ساختمان آجر باعث پوشاندن عیوب موجود در نما می شود. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید.

هزینه اجرای نمای خشک

شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید. بالا بودن هزینه تمام شده این روش مخصوصا زمانی که از فلزاتی همچون آلومینیوم استفاده شود. چگالی آجر نما نسوز بالا بوده و در نتیجه به دلیل متراکم بودن و فشردگی ذرات این نوع آجر می توان از آن در سازه های مختلف حتی به شکل پایه ای نیز بهره گرفت. در این سیستم برای اتصال آجرها به هم از ملاتها استفاده نمیشود و از اتصالات خاصی مانند گیرهها و یراق آلات بهره میگیرند. نمای سرامیک مشکل وزن را تا حدود یک چهارم وزن سنگ حل کرده است ولی مشکل پیوستگی سرامیک و نما به جز در موارد اندکی حل نشده است و با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. را با توجه به این قپانها نصب کنیم . طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نمای خشک انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروزرسانی، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد.

در سیستم نمای خشک برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. بدین صورت که ابتدا چندین نمونه از پروژه های اجرایی نصاب مورد نظر مشاهده شده تا از مهارت او اطمینان حاصل شود سپس به نصاب حتما تذکر داده شود که بعد از هر 4یا 5 ردیف آجرچینی از کاور نایلونی به منظور جلوگیری از ریختن دوغ آب به روی آجرها , استفاده شود . پس از زیرسازی، ملات خمیری سیمان و پودر سنگ نسبتاً روان را با توجه به رنگ مورد نظر روی دیوار اجرا کرده و بعد از آن به پاشیدن سنگ دانههای ریز رنگی میپردازند. بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمود. همچنین وزن زیادی را نیز می تواند تحمل کند. گیشه اخبار داخلی پارس فوتبال همه روزه به بررسی نشریات ورزشی می پردازد. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده میشود. علاوه بر پوشش کف و دیوار از سرامیک های خشک برای نمای ساختمان هم استفاده می شود.

دتایل اجرای نمای خشک – آیا شما آماده برای یک عالی چیز هستید؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید