آیا می خواهید درباره اجرای نما بیشتر بدانید؟

قیمت اجرای آجر نما در مقایسه با دیگر نماها پایین تر است. قیمت نمای آجری شاید در مقایسه با بسیاری از نماها کمتر نیز باشد. استحکام و خواص مکانیکی نماهای آجری امروزی در مقایسه با آجرهای سنتی به طور قابل توجهی بهتر است. این نماهای آجری از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند، تکنولوژی ساخت متفاوتی دارند و در نتیجه طرح، رنگ و البته خواص آن ها با یکدیگر متفاوت است. در واقع سرامیکی که برای سیستم نمای ساختمان استفاده می­ شود به ساختار اولیه ساختمان وصل می ­گردد تا به عنوان سطح خارجی عمل کند که جزء ساختار اصلی ساختمان نیست. از لحاظ هزینه ها نیز قیمت نمای آجری مقرون به صرفه می باشد. عواملی مثل محل اجرای آجر نما ، نوع آب و هوای منطقه ، هزینه حمل و نقل و … در تعیین قیمت دستمزد آجر نما متر مربع موثر است. دستمزد آجر نما کار نیز در تعیین هزینه های نهایی موثر است. به این صورت که مساحتی که قرار است طراحی نمای آجری روی آن صورت بگیرد به دقت توسط استاد کار آجر نما محاسبه می شود و دستمزد اجرای آجر نما تعیین می شود. همچنین برای تغییرات و نوسانات دمایی سبب در هم شکسته شدن ساختار نمای سرامیکی نشود بین آنها را تا چند میلیمتر فاصله گذاشته می شود. ​Content w᠎as generat ed ​with the help of GSA Content Gener at᠎or D᠎emoversi᠎on.

نمای خشک جورچین

بعد از شستشو لازم است حتما از مواد براقکننده مخصوص و رزین استفاده شود تا هم روزنههای داخل آجر پر شود و هم از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل آجر جلوگیری شود. و در آخر اینکه جلوی ورود حشرات ، جانوران و پرندگان را نمی شود گرفت. با این حال به دلیل اینکه تنوع و یکسانی و هماهنگی عالی رنگ در نمای سرامیکی و همچنین محکمی و براق آن نسبت به هر نوع پوشش دیگری بیشتر است و نمای سنگی به جز حفظ کیفیت رنگ مزیت خاص دیگری نداشته و حتی گران قیمت­ تر نیز هست، ضمن اینکه وزن سنگ بسیار بیشتر بوده و برای ساختمان­های بلند فشار زیادی به کل ساختار وارد می گردد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص این محصول با شما صحبت داشته باشیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. در بسیاری از موارد شاهد آن هستیم که یک کارفرما یا سازنده نمایی را از ساختمانی دیگر بدون توجه به شرایط معماری آن ساختمان کپی می کند که این امر باعث ایجاد مشکلات بسیاری نیز می شود . قیمت نماهای آجری نیز با توجه به همین ابعاد و اندازه ها و همچنین نوع آجر (نسوز بودن یا نبودن) متفاوت است و تغییر می کند.

انواع نمای خشک

آجرها با توجه به ضخامت و ابعادی که دارند، به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. پادشاهان قاجاریه توجه بیشتری به قم نشان دادند. در نصب نمای سرامیکی مهندسین و تکنسین فنی نصب آرمن طرح و نما به خوبی از پیچیدگی و استانداردهای آن اطلاع دارند و به همین دلیل مجرب ­ترین و حرفه ­ای ترین کادر استفاده هزینه اجرای نمای خشک کرده ایم. به همین دلیل نمای سرامیکی امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته که البته نصب دقیق و بدون مشکل آن نیز نیاز به گروه مهندسی و نصاب­ های حرفه ای دارد که گروه آرمن طرح و نما در این زمینه کاملا پیشتاز است. آجر در انواع نمای آجری ساختمان : نمای آجر نما انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع و کیفیت آجر قیمت های مختلفی برای هر نوع آجر و روش اجرای نمای آجری آن وجود دارد. آجر ها در انواع گوناگونی تولید و عرضه می شوند. اجرای نمای آجری از قدیمی ترین روش های اجرای نما می باشد. بر همین اساس آجر از مقاومت خوبی در برابر فشار زیاد، رطوبت پذیری و ضریب اشباع در نهایی ترین حد، است. آجر نسوز به وفور در ساخت انواع نماهای آجری مورد استفاده قرار گرفته و خود انواع مختلفی دارد.

سرامیک نمای خشک

نماهای آجری در دوران مدرن امروز حتما باید طرح مناسبی داشته باشند تا مورد پسند واقع شوند. در طراحی نمای آجری هم کیفیت آجر ، هم نوع طراحی نماهای آجری و هم نصاب نماهای آجری باید بهترین باشند. سرامیک نمای ساختمان همیشه در رقابت با استفاده از سنگ برای نماکاری بوده است که در حال حاضر این دو نما یعنی نمای سرامیکی و سنگ نما نسبت به سایر پوشش ­ها نظیر ماسه و سیمان، آجر و گچ محبوبیت بیشتری داشته و البته که مقاومت و زیبایی به مراتب بیشتری نیز دارند. پس از اتمام جوشکاری و بستن رابیتس، روی توریها را با ملات خمیری تهیه شده از سیمان و پودر سنگ میپوشاند تا بستری مناسب برای چسبیدن ملات ماسه سیمان روی آن ایجاد شود. ابتدا با شکاف هایی که پشت تایل ایجاد میشود یا با استفاده از مفتولها یا اسکوپ های پروانه ای که از پشت تایل بیرون زده است. سیستم نمای آجر خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی معمول و هم چنین بدون ایجاد سر و صدا می باشد. نمک از متنوع ترین مواد خام پایه و از اجزای جدایی ناپذیر صنعت به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید