اجرای بتن اکسپوز یک به‌طور باورنکردنی آسان روش که برای همه کار می‌کند

شرکت نما دیزاین از جمله شرکت های قابل در طراحی و اجرای بتن اکسپوز در نمای ساختمان به حساب می آید، که همواره توانسته مورد تایید بسیاری از پیمانکاران و کارفرمایان باشد. از گذشته تاکنون استفاده از بتن اکسپوز در سازه ساختمان امری رایج بوده، اما امروزه با تغییر در برخی فرمول های تشکیل دهنده بتن توانسته اند، متریالی جدید با اسم بتن اکسپوز را تولید کنند. به گزارش بازار، از گذشته تاکنون استفاده از بتن اکسپوز در سازه ساختمان امری رایج بوده، اما امروزه با تغییر در برخی فرمول های تشکیل دهنده بتن توانسته اند، متریالی جدید با اسم بتن اکسپوز را تولید کنند که از قابلیت های بالایی برخوردار است، در این مقاله بیشتر با این نوع از متریال ساختمانی آشنا خواهید شد. بتن اکسپوز طول عمر بسیار بالایی دارد. 2. روش مرحله ای: در این روش از اجرای بتن اکسپوز از قسمت زیرین نما قالب بندی و مراحل نصب انجام می گیرد و بعد از خشک شدن بتن اکسپوز، قالب ها جد شده و به طبقات بالایی انتقال پیدا می کند. این شرکت بعد از ثبت سفارش شما مبنی بر طراحی و اجرای بتن اکسپوز، تیم نقشه برداران خود را برای برداشت از وضع موجود سازه ی ساختمان اعزام می کند، تا ازبیلتی از وضع موجود ساختمان شما را به طراحان تحویل دهند.

، مسیر های رفت و آمد، دکوراسیون داخلی و …

دکتون نیلیوم عنصر مینیمالیستی این مجموعه صنعتی است. رنگ های متنوع این سنگ باعث استفاده گسترده ی آن شده است و در کنار سایر مصالح مانند شیشه فضای بسیار زیبایی ایجاد می کند. به دلیل عدم استفاده از سایر مصالح بر روی این نوع بتن، زیبایی و کیفیت سطح آن اهمیت فوق العاده ای دارد. نسبت به سایر مصالحی که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند وزن سبک تری دارد. شایان ذکر است که استفاده از نوع کشویی این نوع محصولات برای استفاده در فضاهایی که صدا بسیار زیاد است و یا امکان ورود گرد و خاک زیادی به داخل وجود دارد توصیه نمیشود. همچنین بتن اکسپوز یا بتن نما برای نماکاری داخلی ساختمان نیز به کار می رود. از جمله متریال های که امکان اجرا در انواع اقلیم های آب و هوایی را دارد، میتوان به بتن اکسپوز اشاره کرد، این نوع از متریال ساختمان را میتوان در بسیاری از کاربری ها همچون کف، نما، مسیر های رفت و آمد، دکوراسیون داخلی و … پانل هایی که برای نمای خارجی ساختمان به کار می روند باید از مقاومت لازم در برابر شرایط متغیر آب و هوایی برخوردار باشند و مانع از ورود آب به لایه های زیرین سازه شوند.

در ادامه طراحان نما دیزاین اقدام به طراحی نمای ساختمان خواهند کرد، بعد از تایید کارفرمایان از طراحی نما، نقشه های شاپ متناسب با نقشه های ازبیلت و ابعاد اصلی متریال های ساختمانی، نقشه های شاپ را طراحی می کنند و به تیم اجرایی ارائه می دهند. در ادامه و بعد تولید پانل های بتن اکسپوز به روش پیش ساخته، کلیه پانل ها به محل پروژه ارسال می شوند و بروی زیرسازی سازه ساختمان نصب می شوند. استفاده از پانل های بتن اکسپوز پیش ساخته سبب بالا رفتن سرعت اجرایی می شود. پانل های پیش ساخته بتنی اکسپوز را می توان در ابعاد مختلف تولید نمود و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، عمل عایق کردن پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده در ساخت در و پنجره دوجداره آلومینیومی به وسیله ترمال بریک انجام میشود. این موضوعات شامل ۶ مورد اساسی از جمله کنترل جریان هوا، کنترل دما و… با پیشرفت تکنولوژی بتن اکسپوز به عنوان تحول در این صنعت شناخته شده است. امروزه استفاده از نمای مشبک فلزی رایج شده است که یکی از دلایل آن، پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های CNC است. یکی از انواع آجرها، آجر نما است که برای ایجاد نمای زیبا در ساختمانها و خانهها به کار میرود. ᠎Th is c onte nt has been do​ne with the  help  of behsaznama C᠎onte nt Gen​erator Demoversi on !

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

انواع بتن اکسپوز را می توان از لحاظ نحوه تولید به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی کرد. بتن را میتوان یکی از متریال های اصلی در معماری ساختمان ها در نظر گرفت. کارکرد مد نظر برای بتنهای اکسپوز درجا یا پیش ساخته یکی می باشد. همانطور که ذکر شد، یکی از مهمترین عوامل در برآورد قیمت بتن اکسپوز را کیفیت و دستمزد تیم اجرایی تشکیل داده اند. همانطور که ذکر شد، بتن اکسپوز را می توان در انواع کاربری ها نصب کرد، با این حال آشنایی با انواع بتن اکسپوز این امکان را برای شما به وجود می آورد تا مناسب با کاربری خود ادقام به تهیه متریال بتن اکسپوز کنید. بتن اکسپوز پیش ساخته: همانطور که از نام این روش از تولید بتن اکسپوز می توان متوجه شد، کلیه مراحل تولید بتن اکسپوز در کارخانه و به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد، از این رو این روش از تولید بتن اکسپوز از کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به روش بتن درجا برخوردار است. با انجام این روش امنیت ساختمان و افراد آن در هنگام طوفان حفظ خواهد شد. تولید کنندگان و فروشندگان این مصالح ساختمانی در جدول زیر به شما معرفی خواهند شد.

Th is artic​le has ᠎been created by ᠎behsaznama Cont᠎en t Ge nerator DEMO​.

اجرای نمای خشک سنگ

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت بهساز نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید