اجرای نما: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

ایجاد یک هارمونی زیبا میان متریال سنگ و طرح نما نیز می تواند بر ظاهر کلی نمای ساختمان تأثیر بگذارد. ظاهر این سنگ نیز به شکل لایه ای بوده و به مراتب زبرتر و خشن تر از سنگ های گرانیت است. انتخاب صحیح سنگ و تناسب آن با اقلیم منطقه، عاملیست که ظاهر و زیبایی نمای سنگی را تحت تأثیر قرار می دهد. سنگ های کوارتزیت را می توانید در رنگ های سفید، خاکستری، آبی خاکستری، سبز خاکستری و اخرایی یافت. 3. دارای تنوع رنگی قابل توجهی بوده و در رنگ های خاکستری، صورتی و قرمز تولید می شوند. بتن اکسپوز را میتوان با توجه به این ابعاد تهیه کرد یا به کارخانه ابعاد سفارشی مدنظر را ارائه داد تا متناسب با آن تایل های بتن اکسپوز تولید شوند. درب آلومینومی ترمال بریک را میتوان از منظرهای مختلف دستهبندی کرد. این سنگ های نما هر یک کارکرد مخصوص به خود را داشته و زیبایی های منحصر به فردی دارند. بر این اساس گفته می شود هر چه تزئینات و جزئیات نما، طراحی داخلی و خارجی ساختمان بیشتر باشد نشانه تمایل مالکان آن به تجمل گرایی است. حال در ادامه به بررسی و معرفی هر یک نیز پرداختهایم، با ما همراه باشید تا انواع مختلف مدلهای نمای ساختمانی و آپارتمانی آشنا شوید.

سنگکاری کف به طور معمول با روش چسبی انجام میشود.

سنگ کوارتزیت از دیگر سنگ های مقاوم ساختمانی است که در طراحی نمای سنگی ساختمان مسکونی به کار می رود. شما می توانید با در نظر گرفتن نوع طرح نما، اقلیم منطقه، بودجه مورد نظر و سلیقه کارفرما اقدام به خرید سنگ نمای ساختمانی کنید. همچنین چیزی به نام بخشهای کاتالیزوری (Catalytic liners) در این نوع از فرها وجود دارد که در هنگام پخت و پز در دمای بالا به از بین بردن نشت و پاشیده شدن چربی در داخل دستگاه کمک میکنند. در غیر این صورت خطراتی همچون باد و طوفان شدید و یا زلزله، موجب افتادن و پرت شدن سنگ نما می شود. در صورتی که اتصالات سنگ به شکل صحیح انجام شود، این نما می تواند مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی نامطلوب همچون آلودگی های محیطی، رطوبت و زلزله، نشان دهد. سنگکاری کف به طور معمول با روش چسبی انجام میشود. در شرایطی که به غیر از رنگ مخصوص نما استفاده شود در گذر زمان رنگ نما پوسته پوسته میشود و منظره بسیار زشتی را برای نما به وجود می آورد. با این حال مشخصات کاربردی و زیبایی های ظاهری سنگ های گرانیت، استفاده از آن را در طراحی نمای سنگی ساختمان های مجلل و با شکوه توجیه می کند.

اجرای نمای آجری با طرح طولی عرضی : در این روش نماکاری با آجر نما ، بسته به سلیقه استاد کار آجر نما ، برخی ردیف های آجر به صورت عرضی و برخی دیگر به صورت طولی ، کنار یکدیگر قرار می گیرند. اساساً سنگ های ماسه ای پس از ته نشین شدن ماسه و چسبیدن مواد آن به یکدیگر ساخته می شوند. ۱ – ( مصدر ) افزون شدن زیادشدن . مجموع این عوامل موجب شده تا طراحی نمای سنگی بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد. میخواهیم در مورد انواع بتن اکسپوز با شما صحبت کنیم اما قبل از آن نکته ای را عرض کنیم و سپس در موردش صحبت کنیم، نکته ای که باید یاداوری کنیم این است که بتن اکسپوز داخلی توسط چسب روی دیوار نصب میشود و این چسب به عنوان چسب بتن نام گذاری میشود برای اینکه این تایل های نزدیک به بیست و پنج کیلو روی دیوار یک دست مستحکم تر نصب شود حتما نیاز است که با یک مکمل دیگر چسب مخلوط شود تا استحکام چسب بالاتر رود البته در بخش نصب بتن اکسپوز داخلی شرح کامل میدهیم. با توجه به اینکه تمام دیتیل های اجرای نما و زیرساخت غیر قابل مشاهده می باشند، به همین دلیل کیفیت آنها اهمیت بسیار زیادی داشته و به شدت بر میزان استحکام سرامیک روی نما تاثیرگذار است. Th is has be en gen erated wi th the ᠎he​lp of G᠎SA Conte᠎nt G en​er ator Demover sion​!

اجرای سرامیک خشک پرسلانی٬ به طور کلی به مواد کانی غیر فلزی سرامیک میگویند، به این مفهوم که علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی ندارند. همچنین پنجره ترمال بریک در برابر مواد شیمیایی، آب و اشعه یو پی وی حفظ می کند. 3. این سنگ نما قادر است در برابر مواد اسیدی، هوازدگی و ساییدگی مقاومت کند. 4. مقاومت سنگ نمای کوارتزیت در برابر ترک خوردگی و لکه بیش از سنگ های گرانیت است، اما قیمت آن به مراتب کمتر است. عامل موثر دیگر، کیفیت سنگ و قیمت آن است. این در حالیست که انتخاب سنگ های با کیفیت و درجه یک، می تواند زیبایی و کارآیی نمای سنگی را در طول سالیان سال، تضمین کند. در میان انواع نماهای سنگی، نماهای گرانیتی از قیمت و کیفیت بیشتری برخوردار هستند. استفاده از سنگ نمای گرانیتی در نمای ساختمان، موجب ایجاد جلوه ای با شکوه و ظریف در آن می شود. استفاده از فلز در نمای ساختمان در کل مقرون به صرفه است و هزینه های جانبی کمی دارد. ​Data w᠎as cre at ed ᠎with behsaznama Co nt ent  Ge᠎nerator DEMO​!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید