اجرای نما برای موفقیت شما ضروری است. این را بخوانید تا بدانید چرا

به عنوان یک بخش بسیار کارامد در این بخش وجود دارد، حدود بیست سالی است که صنعت دکور اجر در بخش خاصه نما عرض می شود را به خوبی درک کرده است، شما اجرهای سه سانتی را در کوچه بازار مشاهده می کنید اما واقعیت این که نمای ویلا با آجرهای خاص مزین می شود، با اجرهایی که خاصه فقط و فقط برای این زمینه طراحی شده است و بازخورد خوبی دارد. برخی فکر می کنند سیمان همان بتون است؛ اما باید بدانیم که سیمان یکی از اجزای تشکیل دهنده بتن می باشد. زیباسازی یکی از مهمترین فاکتورهای است که هنگام ساخت ساختمان باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از قدیمیترین متریالی که همیشه در طبیعت وجود داشت، چوب بوده است. در نتیجه بین دیواره اصلی ساختمان و مصالح برای پوسته آن، فاصلهای وجود دارد. 8. و در نهایت گسترش علم و فناوری ارتباطات ، برای بهره گیری از وسایل و تجهیزات مدرن مصالح نوین و ایده گرفتن از نماسازی سایر کشورهای دارای سبک های خاص و پیشرفته در معماری ساختمان ، البته متناسب با شرایط محیطی و اقلیمی منطقه مشابه در نصاب نمای سرامیک خشک کشور.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

ویلای شمس در زرندیه ساوه، الماسی در دل کویر اثری موفق از گروه معماری کارند فضاهای مسکونی مدرن و امروزی است که با بهره گیری از این نکات در طراحی توانسته شرایط آسایش را برای ساکنان خود در مناطق اقلیم گرم و خشک فراهم کند. استاد کاری که کار سنگ کاری را بر عهده دارد، باید دقت زیادی در این کار داشته باشد. در موقع خرید سنگ برای دیوار و نما بهتر است تراورتن را انتخاب کنید، زیرا تراورتن نسبت به دیگر سنگ ها بهتر به سطوح دیواره و نما می چسبد. زیرا به دلیل عدم دقت در اجرای آن و همچنین احتمال جدا شدن ملات، نمای اجرا شده چوبی دارای ظاهر نازیبایی خواهد بود. دمای زیر صفر درجه برای سنگ کاری خوب نیست، زیرا ممکن است دوغاب یخ بزند. علت این که اجرای سنگ کاری راه پله ها به آخر پروژه موکول می شود، این است که پلکان برای حمل مصالح ساختمانی، مورد استفاده قرار می گیرند و اگر در ابتدای ساخت و ساز، سنگ کاری شوند، در طی عملیات ساخت و ساز دچار فرسودگی می شوند یا حتی ممکن است بشکنند. در ساخت نمای کرتین وال شیشه ای مدرن، دیوار پرده از واحدهای بزرگی تشکیل شده است که در کارخانه و مطابق با استاندارد های روز دنیا و با فناوری بسیار پیشرفته در قطعات مشخص تولید شده و به محل حمل می شوند و بر روی ساختمان نصب می شوند.

یان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود.

در اجرای نمای خشک ساختمان علاوه بر رعایت جزئیات فنی و عنصر استاندارد طراحی، زیبایی، مقرون به صرفه بودن و سادگی اجرا را نیز باید در نظر گرفت و اهمیت نحوه نصب نمای خشک را نیز در نظر گرفت. دوغاب ریزی در پشت سنگ، خیلی اهمیت دارد. اندبیل روستای کوهپایهای است و بافت مسکونی متراکمی دارد. این در حالی است که تصور و تعریف عامیانه از نماهای خشک، تنها اجرای نماهای سنگی و سرامیکی بدون استفاده از ملات است. آجر نسوز از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی نسبت به سایر آجرها برخوردار می باشد. آجر نسوز ها در برابر تغییرات دمایی مقاوم هستند و طول عمر بیشتری نسبت به آجرهای معمولی دارند. ضخامت پله را بهتر است 3.5 سانتی متر در نظر گرفت تا در برابر ضربه مقاوم باشد. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود به وسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود.در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود. 4. آب بندی این نوع نما نیز توسط نوارهای آب بندی یا چسب های سیلیکونی مخصوص انجام می شود. This artic le w as c᠎reated wi th behsaznama Con te᠎nt Generat or D᠎em᠎ov ersion.

نوع زیر سازی نما هم برای متریال متفاوت، مختلف هست. مثلا سنگی که برای آشپزخانه به کار می رود با سنگ ورودی خانه فرق دارد. ایجاد شیار برای افزایش سطح تماس دوغاب با سنگ است که از افتادن سنگ جلوگیری می کند. این سیستم اجرایی، فضایی مابین پوسته سرامیکی نما و جدار داخلی ساختمان ایجاد می نماید که مانند یک دودکش عمل نموده و منجر به تهویه طبیعی هوا در این جداره میانی می شود. سنگ هایی که با نظر و طرح های مشتری تطابق دارند را تهیه نماید. عمق کف پله را باید 30 سانتی متر در نظر گرفت. طرح های مد نظر کارفرما را بررسی کرده و در رابطه با آن ها مشاوره ارائه دهد. سرامیک های پرسلانی را می توان بصورت متنوعی از اندازه ها، اشکال، رنگها و الگوها ایجاد نمود. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان به صورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. در اسکوپ کردن، شیارهایی در پشت سنگ ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید