اگر می‌خواهید برای رسیدن به موفقیت به اجرای نما, در اینجا فهرست شده است 5 چیز ارزشمند برای دانستن

در این جا ما شما را با انواع متریال های قابل استفاده در طراحی نما و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم کرد. البته این نوع سرامیک خود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه نام برده می شود. اگر به مباحث طراحی علاقهمندید پیشنهاد میکینم طراحی نما خشک را نیز مطالعه کنید. ناگفته نماند که بزرگترین شرکت تولیدکننده در ایران، می توان به اکوآرک اشاره نمود چرا که در تولید انواع نما های ساختمانی از جمله سرامیک مدل خشک نیز فعالیت داشته و در انواع مختلف به فروش این محصول می پردازد. خرید سرامیک مدل خشک به صورت عمده نیز انجام گرفته که همراه با کاهش قیمت بوده است و از نظر اقتصادی به صرفه تر نیز می باشد. خرید و فروش سرامیک خشک برای داشتن نمایی زیبا و جذاب از سامانه های اینترنتی با روش های مختلف صورت می گیرد. یک بخش مسطح منفرد را پوشش می دهد که در سراسر فضا زیبا و جذاب به نظر می رسد.  This c​on tent has be᠎en  done ᠎by behsaznama Con᠎tent ᠎Gene᠎ra to r  DE​MO!

نمای خشک سرامیک پرسلانی

از بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک خشک در ایران، می توان به استان بزرگ تهران اشاره کرد و محصولات خود را در سراسر کشور ارسال می نماید. بخشی از این کلمپ ها در لبه های سرامیک قرار گرفته و از بیرون قابل مشاهده بوده و گزینه ای کاربردی برای سرامیک با ضخامت زیاد و حتی سنگ های خشک تا 3 سانتیمتر می باشد . در هر منطقه ­ای با توجه به موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، آداب و رسوم، سلیقه ­ی مردم و نوع کاربرد سازه از نماهای ساختمانی متنوع استفاده می­ شود. برای مثال بهتر است در نماهای مسکونی، کامپوزیت به کار برده نشود. در ساختمان­ ها بسیار مرسوم است. به همین دلیل، طراحی و انتخاب نوع مصالح به کار رفته در نمای ساختمان­ ها اهمیت ویژه ­ای دارد. بنابراین برای انتخاب نمای ساختمانی دقت کنید که عایق حرارت باشد. برای دریافت مشاوره و بررسی شرایط و هزینه ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شما میتوانید برای خرید سنگ نما ارزان قیمت با کیفیت بالا به سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت مراجعه نمایید و این اطمینان را داشته باشید که این مجموعه ارائه دهنده بهترین قیمت به همراه بهترین کیفیت در محصولات خود میباشد. در نتیجه این نوع پنجره ها از ایمنی بالایی در برابر حوادث طبیعی، آتش سوزی یا حتی سرقت نیز برخوردار هستند. با توجه به تحقیقات انجام شده در صورت استفاده کردن از پنجره های ترمال بریک در فصل زمستان تا 40 درصد و در فصل تا بستان تا 35 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. مقاومت این متریال تا حد قابل توجهی نسبت به چوب یا سیمان بالاتر بوده و در عین حال ظاهر مناسب و زیبایی را نیز به وجود می آورد. فایبر سمنت برد یکی از متریال هایی که امروزه کاربرد زیادی دارد و دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر مصالح می باشد که منجر به زیبایی ساختمان شما نیز می گردد.

با مصالح نمای خشک چه چیزی اشتباه

به یاد داشته باشید که برای اخذ تاییدیه نما، نیازی به طراحی نمایی خاص یا عجیب و غریب ندارید. بارهای ثقلی، تجهیزات اتصال سنگ، نحوه نصب و سکوی نگهدارنده در هنگام استفاده از این روش در طراحی و اجرای نمای سنگ ساختمان مورد توجه ویژه قرار گیرند. قبل از اختراع نمای خشک، سازه اصلی ساختمان با چسب سیمان یا ملات به متریال نما چسبانده می شد که استفاده از عایق را برای سازنده غیرممکن می کرد. پنجره های چوبی به مرور زمان خورده می شوند و ممکن است دچار پوسیدگی شوند، اما پنجره های آلومینیومی پوسیده نمی شود و دچارخوردگی نحوه اجرای نمای سنگ خشک نخواهد شد. پنلها و تایلهای بتن اکسپوز، برای ایجاد فضای داخلی اتاقها به صورت کلاسیک، مدرن و تزئینی مورد استفاده قرار میگیرند. انواع نمای خشک را در بالا توضیح دادیم، اکنون به خوبی میدانید که چند نوع نمای خشک در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرند. در غیر این­صورت، نمای ساختمان در برابر طوفان، نور خورشید، زلزله و آلودگی هوا دچار آسیب می­ شود و شکل ناخوشایندی به ظاهر ساختمان می ­دهد. فایبر سمنت برد در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم تر از مصالح سنتی می باشد. به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید