اینستاگرامم در مورد اجرای نمای خشک چه چیزی می تواند به شما آموزش

سبک بودن ساختمان و تغییر مکان های جانبی جداگانه، باعث عدم ترک خوردگی و سقوط مصالح از نما می شود. نمای خشک سرامیک بعلت عدم استفاده از ملات و اجرای همزمان نما در جهات متفاوت (بالا یا پایین نما) سرعت اجرایی بالاتری نسبت به روش دوغابی خواهد داشت. اجرای نمای سنگ خشک، سرعت اجرای بسیار بالاتری نسبت به روش اجرای سنگ تر (با ملات) دارد. مخاطبان ایشان در سال 59 بسیار متنوع بودند؛ از جوان یقه باز و آستین کوتاه گرفته تا افراد مذهبی تر در سخنرانی هایشان حضور داشتند. نمای سنگ خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است و اجرای آن نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد. 3. پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. سطوحی از بنا که با فضای باز فصل مشترک دارند، نما محسوب میشوند. بندهای بسته آنهایی هستد که ضمن ایجاد فضای لازم جهت حرکت آزاد تکه های پوشش نما، حداکثر در فاصله ۲ تا ۳ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند. خیر ، اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را توسط پیچ و مهره فلزی جاسازی شده به دیوار نما متصل و فیکس می کند.

اجرای نمای خشک

در این روش با استفاده از اسکوپ هایی که در سطح نما نمایان هستند، سنگ را بر روی زیرسازی نصب می کنند. در این سیستم بر خلاف روش های سنتی برای اجرای نما هیچ خبری از ملات نمی باشد و در واقع به جای ملات از نوعی سیستم نسبت به اتصالات مکانیکی استفاده می کنند . در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. به عنوان مثال، بسته به ترجیح معمار یا سازنده، نماهای مختلفی را می توان در رنگ ها و پرداخت های مختلف، از صیقلی گرفته تا زبر، خریداری کرد. این ورق ها پس از تولید عنوان پوشش نهایی به کار برده می شوند و نمیتوان بر روی آنها از هرگونه متریال دیگری به عنوان پوشش استفاده کرد. در طراحی نما در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان یا نامشهود پس از نصب نما بست های به کار رفته مشاهده نمی شود در حقیقت پیش از آنکه نما نصب شود روی سطح رویه عملیاتی صورت میگیرد که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در لبه های روی یا پشت باشند.

7 راه‌ها مرسوم، مد روز برای بهبود در اجرای نمای خشک|آنها را کاملاً با نادیده گرفتن اجرای نمای خشک تماشا کنید و درس را یاد بگیرید}

عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم میشود. در صورتی که نمای سنگ خشک به درستی اجرا نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. اجرای نمای خشک چیزی حدود ۵۰ درصد زمان اجرا را کاهش خواهد داد. نصب نمای خشک روشی است که زیاد مورد استفاده قرار گرفته است در این روش فضای خالی بین دیواروسنگ نما وجوددارد که این فضای خالی باعث می شود سنگ نما ترک یا شکست نخورد .نصب خشک سنگ نما نمایی کامل وبی نقص است که سرعت بالایی دارد وزیبایی به ساختمان می بخشد.با وجود این روش در زمان ساخت بنا صرفه جویی می گردد. به دلیل اینکه در نمای خشک چهارچوب های فلزی برای قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود می توان آن را بدون استفاده از داربست اجرا کرد ، این روند باعث میشود که سرعت اجرای نمای خشک به اندازه چشم گیری افزایش یابد و تقریباً ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی می شود .

این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. در طی تحقیقات اثر الیاف بر مقاومت خمش بتن بسیار موفقیتآمیز بوده و اثر شگفتانگیزی داشته است. نمای خشک همراه با گردش جریان هوا یک سیستم ساختمانی است که در کشورهای اروپای شمالی در طی دوران تکمیل شده و استحکام یافته است و تنها در دهه های اخیر در دیگر کشورها به خاطر بهینه سازی مصرف انرژی درحال استفاده روزافزون قرار گرفته است. جریان داشتن هوا در فضای بین نما و ساختمان، مانند شیش دوجداره عمل می کند. این روش دارای دو بخش زیرسازی آهنی و آلومینیومی می باشد که باعث می شود در مقابل بارهای جانبی مانند زلزله عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. به تعبیر دیگر چقدر آن ها را با ویژگی ها مخصوص هر رسانه می توانیم بیان کنیم. فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. معتمدی هم با اشاره به راهکار محاسبه اثربخشی برنامه های حوزه دین گفت: پژوهش های جدیدی در حوزه کیفیت دریافت انجام شده که با مخاطبان مختلف مصاحبه عمقی می کنند تا ببینند که مخاطبان تا چه حد محتوا را دریافت کرده اند و در چه لایه ای از ذهنشان پذیرش شده است. Th​is article has been cre​ated by behsaznama C᠎on tent Generat or Dem ov​ersion !

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجموعه ها دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید